CBR f4i kręci ale nie pali!
Posty: 6
• Strona 1 z 1
CBR f4i kręci ale nie pali!
Witam mam problem z odpaleniem mojej cbr f4i (stunt wersja) po przekręceniu kluczyka pompa się nie włączy, nie ma też iskry wymieniłem immo, bez zmian to samo. Sprawdzałem wiązki wszystko jakby dobrze, w czym może tkwić problem?
- the333
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 5/6/2015, 21:55
- Lokalizacja: Białystok
Jakby dobrze? Miałeś w ręce miernik i sprawdzałeś ciągłość, czy stwierdzasz tak na oko? Może stacyjka nie przenosi, może przekaźnik od zapłonu, bezpieczniki w ogóle sprawdzał?
.

Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Bezpieczniki sprawdzane były wszystkie są dobre, sprawdzałem wiązkę od pompy, dochodził prąd.
Myślałem nad czujnikiem położenia motocykla tyle że nie mogę dojść gdzie on tutaj jest, ponieważ to jest stunt, ciężko mi dojść.
Myślałem nad czujnikiem położenia motocykla tyle że nie mogę dojść gdzie on tutaj jest, ponieważ to jest stunt, ciężko mi dojść.
- the333
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 5/6/2015, 21:55
- Lokalizacja: Białystok
Uszkodzony czujnik przechyłu lub jego brak daje właśnie takie oznaki jakie piszesz, czyli rozrusznik kręci, ale nie odpala i nie słychać pompy paliwa. W F4i znajduje się on na środku reflektora.
Jeśli wymieniłeś samą antenę H.I.S.S, bez wymiany modułu, to dodatkowo skomplikowałeś całą sprawę
Jeśli wymieniłeś samą antenę H.I.S.S, bez wymiany modułu, to dodatkowo skomplikowałeś całą sprawę

2 x ZX6R
-
Repsol - Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19
Kable od tego czujnika są na wiązce reflektora, której zapewne nie masz. Z lewej strony motocykla powinna być wiązka wychodząca "z silnika" i idąca w stronę czaszy motocykla, wiązka ta jest zakończona trzema kostkami/wtyczkami, dwie kwadratowe (jasna i czarna), obydwie są do licznika, więc tymi nie zaprzątaj sobie głowy. Trzecia kostka jest prostokątna w kolorze jasny popielaty, to w niej szukaj kabli od czujnika przechyłu. Wystarczy, ze je zmostkujesz. Nie widząc motocykla niestety więcej Ci nie pomogę.
Powodzenia!
Powodzenia!
2 x ZX6R
-
Repsol - Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości