Yamaha TZR odblokowanie
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Yamaha TZR odblokowanie
Siemka
Mam problem z moją TZR z 2003 roku.
Otóż ostatni wymienilem cylinder i tlok (kit 80 ccm), a takze tlumik, pomimo to V max wynosi tylko 90 km/h
, aha z tego co wiem to poprzedni wlasciciel sciągnął "chybawszystkie" blokady.
Moje pytanie brzmi jakie blokady i gdzie znajduja sie w tym motorze?
Aha, a czy powinno sie wymienic moduł czy coś takiego ?
Ile pójdzie po zdjeciu wszystkich blokad?
Mam problem z moją TZR z 2003 roku.
Otóż ostatni wymienilem cylinder i tlok (kit 80 ccm), a takze tlumik, pomimo to V max wynosi tylko 90 km/h


Moje pytanie brzmi jakie blokady i gdzie znajduja sie w tym motorze?
Aha, a czy powinno sie wymienic moduł czy coś takiego ?
Ile pójdzie po zdjeciu wszystkich blokad?
......::::2006 Honda CBR 600 RR:::::........
-
4R8EN - Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 15/4/2006, 14:18
http://www.skutery-tuning.pl/modules.ph ... ic&t=23630
pod tym adresem znajdziesz coś niecoś o tuningu yamahy tzr, jest to co prawda o tuningu 50 ale może chociaż spiszesz producentów cześci.
pod tym adresem znajdziesz coś niecoś o tuningu yamahy tzr, jest to co prawda o tuningu 50 ale może chociaż spiszesz producentów cześci.
__ __\
O>T<O
Suzuki RG 80
O>T<O
Suzuki RG 80
-
Pedro - Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 25/6/2006, 08:26
- Lokalizacja: Łódż
- fazer 600 (98koni)
- Świeżak
- Posty: 58
- Dołączył(a): 18/7/2006, 12:32
tak, najlepiej mikuni od jakiejś 600setki...
Coniektórych opinie powinny przechodzić przez cenzure.
A i gratuluje też pomysłu na kupienie filtra stożkowego (nie wiem jak można się na to nabrać) i zaklejenie go taśmą samoprzylepną
Prawie jak w orginale, tylko ze gorzej
Coniektórych opinie powinny przechodzić przez cenzure.
A i gratuluje też pomysłu na kupienie filtra stożkowego (nie wiem jak można się na to nabrać) i zaklejenie go taśmą samoprzylepną

Prawie jak w orginale, tylko ze gorzej

-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
''Prawie robi wielką różnice''
Stożkowy filtr powietsza można załorzyć ale tylko odpowiedni do danego kitu tuningowego. Zwykły stożek kupiony na allegro za 40zł to se można ale w.......sadzić. Pogorszy on jedynie prace silnika pobierając za dużo lub za mało powietsza. Dobrze dopasowany, poprawi niewiele, jedynie pomruk twojej TZR-ki. Zauważ jeszcze, że jężeli zdecydowałeś sie załorzyć cylinder i tłok tuningowy, dodatkowo warto jeszcze przynajmniej zmienić dysze w gaźniku na odpowiadające pojemności tak, żeby niemiał, ani za mało, ani za dużo paliwa. Następnie pasowało by zmenić kruciec ssący co nie jest koniecznością ale też pomaga szczególnie wymienionym gaźnikom na sportowe. A wymieniałeś wał korbowy, korbowód i łożyska na wale ?? bo jeśli nie to wydaje mi się, że jeszcze troche i będziesz to musiał zrobić.
Pozdro

Pozdro
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
co wy wypisujecie za bzdury...byłem posiadaczem tzr 50 2004r.... jak chcesz odblokowac to musisz włozyc dysze 115, czyli najwieksza na normalny oryginalny cylinder !!!!!!!!!!! a tasma jest jak najbardziej korzystna o ile nie chcesz wymieniac gaznika a uparłes sie na stozek, osiagów nie zwiększy !!!!!!
EDIT
A poza tym chcesz wieksze osiagi ?? Kup kit tuningowy i bedzie po sprawie
EDIT
A poza tym chcesz wieksze osiagi ?? Kup kit tuningowy i bedzie po sprawie
- MATI.smg
- Świeżak
- Posty: 162
- Dołączył(a): 2/12/2005, 18:19
jesli chodzi o blokade na tłumiku to jest jedna na kolanku wychodzi taki weżyk metalowy trzeba go ściągnąć i zaspawać ten otwór jest także na module(kręci ci wtedy tylko do 6 tys i lecisz 45km/h)a o innych mi niewiadomo ;p narka
Yamaha jest bogiem , Prędkość nałogiem , Tuning wiarą , a stunt ... niee dla mnie ;P
- keraj tzr
- Świeżak
- Posty: 65
- Dołączył(a): 18/1/2007, 12:40
- Lokalizacja: Krotoszyn
TZR ma pewnie takie same blokady jak dt, a dt ma:
Moduł (kręci do 10tys obr)
Zawirowacz (cienka rurka, która wychodzi z wydechu.
Zwężka na kolanku
Katalizator w dyfuzorze
W niektórych modelach na końcówce wydechu (kryza)
Mniejsza dysza (powinna być 105)
Moduł (kręci do 10tys obr)
Zawirowacz (cienka rurka, która wychodzi z wydechu.
Zwężka na kolanku
Katalizator w dyfuzorze
W niektórych modelach na końcówce wydechu (kryza)
Mniejsza dysza (powinna być 105)
Zapraszam na http://www.bikepics.com/members/kuba9449/
-
kuba9449 - Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 5/9/2006, 20:41
Blokady Yamaha TZR 50
Siema. Mam taką TZR 50 z 2004r. ale jesczze zablokowaną,...
Wiecie moze gdzie sa w niej blokady?? Bo jak dzwoniłem do salonu to powiedzieli ze niby na silniku i koszt samych części to 300zł ale nic wiecej nie mógł mi powiedzieć :/ Jeśli wiecie gdzie moga być bloady piszcie. ja wiem gdzie jest bolkada na zegarach i jak ją zdjąć wiec gdyby ktoś chciał to piszcie, zabieg jest bardzo krótki i prosty :] Pozdrawiam
Wiecie moze gdzie sa w niej blokady?? Bo jak dzwoniłem do salonu to powiedzieli ze niby na silniku i koszt samych części to 300zł ale nic wiecej nie mógł mi powiedzieć :/ Jeśli wiecie gdzie moga być bloady piszcie. ja wiem gdzie jest bolkada na zegarach i jak ją zdjąć wiec gdyby ktoś chciał to piszcie, zabieg jest bardzo krótki i prosty :] Pozdrawiam
- sebuss
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 19/6/2007, 22:02
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości