KTM EXC 125
• Strona 1 z 1
KTM EXC 125
Siema. Jako iż zbliżaja się wakacje a ja zdałem prawo jazdy A1 to chciałem kupić sobie jakiegoś fajnego crossa do ok. 8-10 tyś zł. Napewno chciałbym jeździć tym crossem do szkoly a np. po szkole poszaleć w terenie. Najbardziej chciałbym KTM ponieważ z tego co wiem to są jedną z lepszych marek noi oczywiście ich motorki podobają mi się najbardziej. Skupiłem się na jednym modelu "KTM EXC 125" czy jest on dosyć fajnym motorkiem ? Zależy mi na rejestracji tego crossa oraz na homologacji dlatego wybrałem ten model. Piszcie pod tym tematem co uważacie o tym crossie. Chciałbym również dowiedzieć się czy opłaca się sprowadzać takiego crossa z zagranicy ponieważ na polskich serwisach nie ma żadnych fajnych KTM z tego modelu.
Jak coś dopiero zaczynam swoją przyogde z motorami dlatego nie znam się na tym zbyt dobrze dlatego chciałem zapytać się jescze o:
Remont takiego crossa-cena i co ile trzeba go robić
Ile pali
Czy opony do jazdy w terenie nadają się również do powierzchni asfaltowej
Na co najbardziej zwrócić uwagę przy kupnie
Czy 8000 tyÅ› za 2006/7 rocznik to dobra cena ?
Niech każdy napisze tyle ile wie wspólnie coś zdziałamy
Z góry dzięki !
Jak coś dopiero zaczynam swoją przyogde z motorami dlatego nie znam się na tym zbyt dobrze dlatego chciałem zapytać się jescze o:
Remont takiego crossa-cena i co ile trzeba go robić
Ile pali
Czy opony do jazdy w terenie nadają się również do powierzchni asfaltowej
Na co najbardziej zwrócić uwagę przy kupnie
Czy 8000 tyÅ› za 2006/7 rocznik to dobra cena ?
Niech każdy napisze tyle ile wie wspólnie coś zdziałamy

Z góry dzięki !

- KubsonExtreme
- Świeżak
tak jak kolega wyżej pisał, nawet jak zrobisz prawko i kupisz takiego ktm który ma w dowodzie poniżej 11kw to jest to nie legalne, przy jakiejś mocnej kontroli, czy przy wypadku będą duże problemy no chyba że go zblokujesz do 11kw.