Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Motocykl typu naked na torze. Czy to...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Motocykl typu naked na torze. Czy to...

Komentarze użytkowników
_________

[biblioteka] Motocykl typu naked na torze. Czy to...

Postprzez Ścigacz » 28/5/2015, 12:17

Dyskusja na temat: Motocykl typu naked na torze. Czy to ma sens?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Motocykl typu naked na torze. Czy to ma sens?
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 28/5/2015, 12:18

prosze o więcej zdjęć z pałowania po winklacz<br><hr>ja
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/5/2015, 12:50

W jakich widełkach mieściły się czasy na 'potforku'? Domyślam się że jazda była 4fun, ale mimo wszystko jestem ciekaw.<br><hr>widzący
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/5/2015, 15:25

wszytko ma sens, nawet na skutezre - problemem jest co innego - minimum trzy tory w Polsce, optymalnie 4-5, roznej wielkosci i z konkurencyjnymi cenami wejsciowek na track day'e....<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/5/2015, 15:52

Komentatorzy napisał(a):W jakich widełkach mieściły się czasy na 'potforku'? Domyślam się że jazda była 4fun, ale mimo wszystko jestem ciekaw.<br><hr>widzący<br>
Około 1.50<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/5/2015, 05:06

Ja to bym mógł na torze jeździć nawet yamahą virago... byle bym miał w pobliżu tor, najlepiej z cenami wejściówek dla zwykłych śmiertelników. Teoretycznie do Poznania mam ze dwie godziny jazdy ale ceny porażają...<br><hr>e_gregor
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/5/2015, 09:59

Albo jeździec za duży, albo motocykl za mały. Na zdjęciach wygląda jakby jeździec zakosił motorynkę młodszemu bratu<br><hr>jas13
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/5/2015, 17:58

Uważam, że każdy powinien choć raz wybrać się swoim motocyklem na tor. Tor co prawna nie przypomina żadnej publicznej drogi, ale jest doskonałym miejscem by próbować swoich umiejętności i zachowania swojej maszyny. Nawet GSa: <a href="http://www.circuitpics.nl/webshop/overzicht-2014/mac-zandvoort/11-06-2014/wit/photos/110614_IMG_5502.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.circuitpics.nl/webshop/overzicht-2014/mac-zandvoort/11-06-2014/wit/photos/110614_IMG_5502.jpg</a>
Zrobiłem swoją Bunią (K1200GT) ponad 30 tysięcy, ale najwięcej dowiedziałem się o sobie i swoim motocyklu (manetce, hamulcach, oponach, masie...) właśnie na kilkudziesięciu (teraz może kilkuset) kilometrach przejechanych na torze. I nie czas jest najważniejszy, ale jakość i to co z niego wyniesiesz: cały motor i doświadczenie. Jeśli poznasz dobrze tor i siebie (tak, twój motor może znacznie więcej niż ty) to i czas będzie niczego sobie przy wykorzystaniu zaledwie dwóch-trzech biegów i dwukrotnym dotknięciu klamki hamulca. "Nie pałuj, be smooth". Polecam absolutnie wszystkim.<br><hr>kszh
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/5/2015, 06:09

Wszystko ma sens tylko liczba torów i ich dostępność dla przeciętnego użytkownika tego typu sprzętów w tym kraju?<br><hr>tadkos2
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/5/2015, 09:17

Komentatorzy napisał(a):Albo jeździec za duży, albo motocykl za mały. Na zdjęciach wygląda jakby jeździec zakosił motorynkę młodszemu bratu<br><hr>jas13<br>
Mysle, ze to bardziej wynika z postawy na monsterze. Na tej maszynie siedzi sie prosto, jak na wiekszosci nakedow. Proba pochylenia sie wygina tylko plery w palak i czlowiek wyglada jak zaba na orzechu. Male "normalne" motocykle to sportowe 600, taka honda CBR600RR to gabarytowo piesek kanapowy;)<br><hr>KawaER
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/5/2015, 09:49

Komentatorzy napisał(a):Albo jeździec za duży, albo motocykl za mały. Na zdjęciach wygląda jakby jeździec zakosił motorynkę młodszemu bratu<br><hr>jas13<br>
to raczej dobrze podnosi srodek ciezkosci przez co nie trzeba się tak mocno składac w zakręt ,pozatym tylko de.ili interesuje to jak się wygalda na danym motocyklu :) ja wole małe kompaktowe maszyny tak samo jak małe kompaktowe kobiety ;) <br><hr>ktoś
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/5/2015, 09:53

co do sensu nakeda na torze pytanie jest nieprawidłowe byłoby prawidłowe gdyby probowac dospawać ta pytanie do jakiejkolwiek kategorii a tych jak wiadomo jest od groma i ciut ciut od klasykow poprzez skutery supermoto na obudowanych ścigach konczac a miedzy tymi kategoriami które wyminienlem jest jeszcze 1500 innych ,co do trakdayów gdzie można jezdzic wsyztkim to naked ma taki sam sens jak honda monkey i bmw s1000rr wszystko zależy od człowieka .<br><hr>ktoś
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/5/2015, 10:10

Komentatorzy napisał(a):wszytko ma sens, nawet na skutezre - problemem jest co innego - minimum trzy tory w Polsce, optymalnie 4-5, roznej wielkosci i z konkurencyjnymi cenami wejsciowek na track day'e....<br><hr>txa<br>
zgadzam się , chociaż ja bym wolał jeden wielki obiekt dostępny 24 h poza wielkimi imprezami dla każdego chętnego ;) w każdym miescie , no a co do skuterów to jest tyle kategorii i markowych pucharów danego modelu ze by forum nie starczyło żeby je wymienić ,jak do tej pory jedyne czego niewidzialem ( niewidziałem co nieoznacza ze niebylo czy niema ) to wyścigi pucharowe cupy bądź stricte po kategorii dopsuzczajace wsyztkie modele jednej pojemności np. typowucyh choperów ,czy powercruiserow ,pomijając track daye gdzie wiadomo może wjechać wszystko .<br><hr>ktoś
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/5/2015, 10:11

Komentatorzy napisał(a):wszytko ma sens, nawet na skutezre - problemem jest co innego - minimum trzy tory w Polsce, optymalnie 4-5, roznej wielkosci i z konkurencyjnymi cenami wejsciowek na track day'e....<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):zgadzam się , chociaż ja bym wolał jeden wielki obiekt dostępny 24 h poza wielkimi imprezami dla każdego chętnego ;) w każdym miescie , no a co do skuterów to jest tyle kategorii i markowych pucharów danego modelu ze by forum nie starczyło żeby je wymienić ,jak do tej pory jedyne czego niewidzialem ( niewidziałem co nieoznacza ze niebylo czy niema ) to wyścigi pucharowe cupy bądź stricte po kategorii dopsuzczajace wsyztkie modele jednej pojemności np. typowucyh choperów ,czy powercruiserow ,pomijając track daye gdzie wiadomo może wjechać wszystko .<br><hr>ktoś <br>
skuter vs litry na kartingu :) <a href="https://www.youtube.com/watch?v=EFjakgypqSs" target="blank" class="link" rel="nofollow">https://www.youtube.com/watch?v=EFjakgypqSs</a> <br><hr>ktoś
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/5/2015, 13:11

oczywiście że ma sens - jeżeli ktoś sporadycznie wpada na tor - nie będzie miał większej różnicy. Zawieszenia i konstrukcja samych motocykli naked są na tyle dopracowane że nie będzie większych różnic. Różnicę się zaczną jak będzie chciał urywać sekundy na każdym okrążeniu tu już zaważy że pewnych czasów będzie mu trudno przeskoczyć - bo ograniczeniem będzie właśnie konstrukcja motocykla.
Trzeba też zauważyć że kilka modeli nakędów to nic innego jak zmodyfikowane motocykle sportowe np. Triumphy, Aprilie czy BMW.
Jak to mówią nie ważny jest koń tylko jeździec widać to czasami jak osoby supermoto czy turystycznych enduro mają lepsze czasy od nie jednego sportowca. <br><hr>motorek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/6/2015, 06:14

Komentatorzy napisał(a):oczywiście że ma sens - jeżeli ktoś sporadycznie wpada na tor - nie będzie miał większej różnicy. Zawieszenia i konstrukcja samych motocykli naked są na tyle dopracowane że nie będzie większych różnic. Różnicę się zaczną jak będzie chciał urywać sekundy na każdym okrążeniu tu już zaważy że pewnych czasów będzie mu trudno przeskoczyć - bo ograniczeniem będzie właśnie konstrukcja motocykla.
Trzeba też zauważyć że kilka modeli nakędów to nic innego jak zmodyfikowane motocykle sportowe np. Triumphy, Aprilie czy BMW.
Jak to mówią nie ważny jest koń tylko jeździec widać to czasami jak osoby supermoto czy turystycznych enduro mają lepsze czasy od nie jednego sportowca. <br><hr>motorek<br>
1 twoja czesc wypowiedzi wyklucza 2 ,jeśli priorytetem jest czas to niemasz szans go pokonać na pewnych motocyklach jak chooper itp. . jednoślad niema znaczenia tylko do pewnego poziomu umiejetnosci jeśli priorytetem jest czas ,tak napisane jest prawidłowo,oczywiscie niemoze to być honda monkey ale np. vrod np. vs cbr 600 rr mogą krecic te same czasy tylko jeśli kierowcy maja pewne określone bardzo słabe umiejetnosci .<br><hr>ktoś
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/9/2016, 14:11

Ja jestem właśnie po mojej pierwszej wizycie na torze w Bydgoszczy moim ER6N i nie mogę wciąż się otrząsnąć z wrażenia. Banan z twarzy nie schodził mi przez kilka dni. Mimo iż jako początkującemu dali mi (jako jedynemu) odblaskowy plastron nie umniejszyło to wrażeń, które tor mi dostarczył. Sam nie wiedziałem, że potrafię tak mocno się złożyć w zakrętach i tak szybko w nich jeździć. Tak jak nigdy nie domykałem opony tak teraz opona zdarta od lewej do prawej krawędzi. Mimo, iż moto nie pozwalało mi nawet zbliżyć się do sportowych maszyn, satysfakcja z ukończenia sesji jest po prostu kosmiczna. Polecam każdemu, sam już czekam do poniedziałku kiedy jeszcze raz tam pojadę. Cena 40zł za 3 godziny radości jest wg mnie przystępna .<br><hr>ER6N
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/9/2016, 14:12

Ja jestem właśnie po mojej pierwszej wizycie na torze w Bydgoszczy moim ER6N i nie mogę wciąż się otrząsnąć z wrażenia. Banan z twarzy nie schodził mi przez kilka dni. Mimo iż jako początkującemu dali mi (jako jedynemu) odblaskowy plastron nie umniejszyło to wrażeń, które tor mi dostarczył. Sam nie wiedziałem, że potrafię tak mocno się złożyć w zakrętach i tak szybko w nich jeździć. Tak jak nigdy nie domykałem opony tak teraz opona zdarta od lewej do prawej krawędzi. Mimo, iż moto nie pozwalało mi nawet zbliżyć się do sportowych maszyn, satysfakcja z ukończenia sesji jest po prostu kosmiczna. Polecam każdemu, sam już czekam do poniedziałku kiedy jeszcze raz tam pojadę. Cena 40zł za 3 godziny radości jest wg mnie przystępna .<br><hr>ER6N
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr