Yamaha YZF-R3
• Strona 1 z 1
Yamaha YZF-R3
Witam,
To mój pierwszy post tutaj, wiec proszę o wyrozumiałość. Planuje zakup pierwszego motocykla. Nie mam doświadczenia na dwóch kolach. W grę wchodzi tylko zakup nowego moto.
Moje parametry:
Cel: Motocykl ma głownie służyć do codziennej jazdy po mieście: dojazdy do pracy 4km w jedna stronę. Raz w miesiącu przejazd autostrada 170km.
Kwota na zakup motocykla (bez kakasku, kombinezonu itp): 20000-25000 PLN
Po pierwszych przymiarkach wyszły mi takie oto pozycje:
1. Yamaha YZF-R3 ABS
2. Honda CB500F ABS
3. Kawasaki ER-6n (bez ABS)
Pytania:
Co będzie optymalnym wyborem z uwagi na mój wzrost (ważę stosunkowo mało)? Najchętniej skłaniałem się w kierunku Yamahy z uwagi na to, iż jest to nowa konstrukcja, obawiam się tylko czy w pewnym momencie nie zabraknie mi mocy. Kawasaki chyba wypadnie z tej listy z uwagi na brak ABSu.
Proszę o jakieś sugestie na co powinienem zwrócić uwagę, ewentualnie inne propozycje.
To mój pierwszy post tutaj, wiec proszę o wyrozumiałość. Planuje zakup pierwszego motocykla. Nie mam doświadczenia na dwóch kolach. W grę wchodzi tylko zakup nowego moto.
Moje parametry:
Cel: Motocykl ma głownie służyć do codziennej jazdy po mieście: dojazdy do pracy 4km w jedna stronę. Raz w miesiącu przejazd autostrada 170km.
Kwota na zakup motocykla (bez kakasku, kombinezonu itp): 20000-25000 PLN
Po pierwszych przymiarkach wyszły mi takie oto pozycje:
1. Yamaha YZF-R3 ABS
2. Honda CB500F ABS
3. Kawasaki ER-6n (bez ABS)
Pytania:
Co będzie optymalnym wyborem z uwagi na mój wzrost (ważę stosunkowo mało)? Najchętniej skłaniałem się w kierunku Yamahy z uwagi na to, iż jest to nowa konstrukcja, obawiam się tylko czy w pewnym momencie nie zabraknie mi mocy. Kawasaki chyba wypadnie z tej listy z uwagi na brak ABSu.
Proszę o jakieś sugestie na co powinienem zwrócić uwagę, ewentualnie inne propozycje.
-
Damiano77 - Świeżak
Dobrze zaczynasz, tylko moto z abs!