Honda CBR 125 FalujÄ…ce obroty
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Honda CBR 125 FalujÄ…ce obroty
Witam,
od wczoraj jestem posiadaczem Hondy CBR 125 2004r. Hondę zakupiłem jako nie do końca sprawną gdyż gasła ona na wolnych obrotach. Stwierdziłem jednak że to kwestia regulacji gaźnika albo filtra powietrza. Dzisiaj rano zabrałem się zatem zabrałem za wyżej wymienioną regulację i jak się szybko okazało nic nie zdziałałem. Udało mi się podciągnąć obroty tak że Motocykl nie gaśnie jednakże jest to możliwe dopiero kiedy obroty są na poziomie 3000. Mało tego obroty cały czas są nie równe wahają się tak mniej więcej o 700 obrotów. Stwierdziłem zatem że trzeba zmienić skład mieszanki wziąłem wiec śrubokręt i wkręciłem śrubkę od mieszanki całkowicie a następnie wykręciłem o 1 i 3/4 obrotu jak to jest zalecane w instrukcji. niestety to nic nie pomogło. Zacząłem rozkręcać Motor żęby dostać się do filtra powietrza. Jest on czysty jednak okazało się żę kruciec gaźnika był pęknięty. wymieniłem więc go ale nadal jest to samo. Na dodatek odniosłem wrażenie że kręcenie śróbką od mieszanki w ogóle nie wpływa na pracę silnika. tak jakby nic nie zmieniało czy jest wykręcona czy nie. I jeszcze dodam ze w trakcie jazdy kiedy chcę zmienić bieg na wyższy to po wciśnięciu sprzęgła obroty zamiast spadać to najpierw wzrastają tak o 1500 i dopiero spadają (nie jest to kwestia techniki jazdy bo się na tym skupiłem). I kiedy pociągnę linkę od ssania to obroty wskakują na 9000 gdzie mój kolega w takim samym motocyklu po włączeniu ssania ma 4000. Nie wiem jaka może być tego przyczyna. Dlatego bardzo proszę o pomoc jeżeli ktoś ma jakiś pomysł.
z Góry dzięki.
od wczoraj jestem posiadaczem Hondy CBR 125 2004r. Hondę zakupiłem jako nie do końca sprawną gdyż gasła ona na wolnych obrotach. Stwierdziłem jednak że to kwestia regulacji gaźnika albo filtra powietrza. Dzisiaj rano zabrałem się zatem zabrałem za wyżej wymienioną regulację i jak się szybko okazało nic nie zdziałałem. Udało mi się podciągnąć obroty tak że Motocykl nie gaśnie jednakże jest to możliwe dopiero kiedy obroty są na poziomie 3000. Mało tego obroty cały czas są nie równe wahają się tak mniej więcej o 700 obrotów. Stwierdziłem zatem że trzeba zmienić skład mieszanki wziąłem wiec śrubokręt i wkręciłem śrubkę od mieszanki całkowicie a następnie wykręciłem o 1 i 3/4 obrotu jak to jest zalecane w instrukcji. niestety to nic nie pomogło. Zacząłem rozkręcać Motor żęby dostać się do filtra powietrza. Jest on czysty jednak okazało się żę kruciec gaźnika był pęknięty. wymieniłem więc go ale nadal jest to samo. Na dodatek odniosłem wrażenie że kręcenie śróbką od mieszanki w ogóle nie wpływa na pracę silnika. tak jakby nic nie zmieniało czy jest wykręcona czy nie. I jeszcze dodam ze w trakcie jazdy kiedy chcę zmienić bieg na wyższy to po wciśnięciu sprzęgła obroty zamiast spadać to najpierw wzrastają tak o 1500 i dopiero spadają (nie jest to kwestia techniki jazdy bo się na tym skupiłem). I kiedy pociągnę linkę od ssania to obroty wskakują na 9000 gdzie mój kolega w takim samym motocyklu po włączeniu ssania ma 4000. Nie wiem jaka może być tego przyczyna. Dlatego bardzo proszę o pomoc jeżeli ktoś ma jakiś pomysł.
z Góry dzięki.
- mati514
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 23/5/2015, 15:17
Re: Honda CBR 125 FalujÄ…ce obroty
mati514 napisał(a):kiedy chcę zmienić bieg na wyższy to po wciśnięciu sprzęgła obroty zamiast spadać to najpierw wzrastają tak o 1500 i dopiero spadają. I kiedy pociągnę linkę od ssania to obroty wskakują na 9000
Linka gazu nie jest za mocno naciągnięta ?
Jeżdżenie "ścigaczem" po mieście to jak bieganie po lesie w garniturze.
-
Rolnik62 - Bywalec
- Posty: 622
- Dołączył(a): 2/9/2014, 22:42
- Lokalizacja: Gliwice
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości