Zobacz wątek - Jeździłeś na RN09 ? Wejdź i pomóż - R6 vs R1

Jeździłeś na RN09 ? Wejdź i pomóż - R6 vs R1

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Jeździłeś na RN09 ? Wejdź i pomóż - R6 vs R1

Postprzez SkoQ » 23/5/2015, 13:29

Jako, że rozpaprałem mojego drugiego supersporta na zielonej maździe (pozdrawiam pana który ,,myślał, że za tym autem nic nie jedzie"), i raczej nie będę miał zajawki go lepić bo nie mam przodu. Naszła mnie chora myśl.
Jako że na CBR nakulałem 17 tys. km a potem na R6 następne 5 tys. Nie licząc wcześniejszych sezonów. Myślę, że ogarnięcie litra z dużym dystansem i rezerwą nie było by przesadą w moim wypadku.

Pytanie brzmi: czy R6 którą muszę kręcić wyżej spali więcej, czy mniej niż np. R1 ?
Rozmowa toczy się na konkretnych modelach:
R6 RJ095 i R1 RN09 bo są to motocykle mniej więcej w tej samej kasie. Na litra nie kusi mnie dlatego że mi czegoś brakuje, zwyczajnie skoro i tak trzeba będzie kupić coś następnego to chciałbym zrozumieć fenomen litra. W R6 się ledwo wjeździłem i mi ją rozwalili :/ Jeździło mi się genialnie na tym motocyklu, świetnie skręcał, bardzo mało palił (a jest to dla mnie ważne, bo w tym sezonie walnąłem już 6 tys. na sporcie)

Generalne zależy mi na:

1. Zwrotności (w co wchodzi oczywiście zawieszenie)
2. Heblach
3. Dzikim charakterze
4. Spalaniu

Ogólnie oczekuję odpowiedzi głównie od użytkowników RN09, ale wszystko co konstruktywne się przyda.

Proponuję zrezygnować z pisania jeśli masz zamiar napisać dołóż trochę kup RN12, albo RJ11 i tego typu rzeczy. Będę zgłaszać takie posty :)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)


Postprzez suhy-19 » 23/5/2015, 18:14

1 - r6 bedzie zwrotniejsza w koncu 600 :D
2 - hamulce takie same
3 - tu stawiam na r1 w skrocie wieksza moc i moment czyli sam FUN :D
4 - spalanie w zaleznosci od jazdy przy spokojnej r6 spali mniej przy wygłupach wiecej
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW

Postprzez andy7 » 23/5/2015, 18:48

Bralbym liutra, wcale nie bedzie palil wiecej wrecz odwrotnie.

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3265
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez SkoQ » 23/5/2015, 20:59

suhy-19 napisał(a):1 - r6 bedzie zwrotniejsza w koncu 600 :D
2 - hamulce takie same
3 - tu stawiam na r1 w skrocie wieksza moc i moment czyli sam FUN :D
4 - spalanie w zaleznosci od jazdy przy spokojnej r6 spali mniej przy wygłupach wiecej


1. Rozumiem że 14 kilogramów to sporo, ale czy zrobi aż tak kolosalną różnicę ? Bo zawieszenie mają bardzo podobne. Temat dyskusyjny.
4. Interesują mnie konkrety :) więcej, i mniej to nie jest konkret. Konkret oznacza: RJ095 pali od 5,5 litra w trasie do 8 litrów przy łojeniu.
5. Co z tymi skrzyniami ? Wylatująca dwójka to standard czy dzieje się tak tylko przy przebijaniu w powietrzu ?
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez suhy-19 » 24/5/2015, 08:43

1 - jak dla mnie 600 są mniejsze poręczniejsze i jakoś lepiej mi się nimi jeździ ale to tylko moje odczucia :P
4 - konkretów Ci nie podam bo przejechałem tymi moto tylko kilkanaście km :D ale z tego co zaobserwowałem to 600 częściej się tankuje jak lecimy w jakaś trasę z litrami
5 - o wypadających dwójkach tylko słyszałem z opowieści ale nigdy nie spotkałem :D mimo ze kilku kumpli latało/lata na takich sprzętach
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW

Postprzez SkoQ » 24/5/2015, 14:42

Panowie Szlachta drobna poprawka w grę wchodzi też RN12. Częściej tankowali się Ci na supersportach ? Czekam na więcej informacji wszystko jest bardzo z dystansem nie chcę sie przypalić tylko przemyśleć wybór.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Bzyk_R1 » 5/6/2015, 16:24

Nie wiem czy Cię to zainteresuje bo ja mam RN04 i przy jeździe spokojnej do 140 czasem podchodząc pod 200km/h z plecaczkiem spaliła mi 5,2 i mam to udokumentowane na foto. Przy zapierniczaniu autostradowym z prawie Bydgoszczy do Łodzi bak 17l wystarczył na 208km czyli prawie 8.5/100 ale prędkość rzadko spadała poniżej 200km/h To tak z faktów suchych ,a tak subiektywnie patrząc koledzy na 600 jakoś tak zawsze więcej wlewają na stacji nie dużo ale zawsze. RPM robią swoje. Porównania hebli nie mam bo R6 nie latałem nigdy. Ja po 5 sezonach nie mam żadnego problemu z 2 biegiem. Znam poprzednich właścicieli też nic nie robili. Chyba tyle ode mnie tylko ja mam na gaźniczkach...
Wchodzę tam, gdzie inni uciekają przed śmiercią...
Avatar użytkownika
Bzyk_R1
Świeżak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 31/8/2010, 20:19
Lokalizacja: Pińczów (TPI)

Postprzez SkoQ » 5/6/2015, 20:07

no RN04, a RN12 nad którą aktualnie się pochyliłem to jednak kosmiczna różnica. Ale mimo wszystko dzięki za chęci :D
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr
cron