Peugeot Metal-X problemy z mieszanką olej-benzyna
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Peugeot Metal-X problemy z mieszanką olej-benzyna
[TROCHĘ SIĘ ROZPISAŁEM, WIĘC JAK KOMUŚ NIE CHCĘ SIĘ CZYTAĆ, TO NAJWAŻNIEJSZE KWESTIE SĄ ZAWARTE OD DWÓCH OSTATNICH LINIJEK DRUGIEGO AKAPITU DO KOŃCA]
Witajcie. Piszę, bo już nie mam siły do tego złomu :[
Moim skuterem jest Peugeot Metal-X z rocznika 2009. Skuter zakupiłem w roku 2012. Od tego czasu więcej stał rozłożony na części, a jeśli już poruszał się po asfalcie to na przyczepce i zmierzał w stronę mechanika. Skuter był sprowadzony, a jego poprzedni właściciel był zwykłym kretynem, który bawił się w elektryce(poprzecinał większość kabli, a potem sklejał je z powrotem, nie wnosząc przy tym ŻADNYCH zmian) i wykonał przy tym skuterze wiele innych czynności, których sensu do tej pory nie rozumiem. Odkręcenie tego wszystkiego kosztowało mnie wiele czasu i nerwów, a także paru stówek wydanych na mechaników(oni także mieli o tym skuterze takie samo pojęcie, jak poprzedni właściciel).
No, ale do rzeczy. Przez te wszystkie 3 lata borykałem się z problemem słabych osiągów tego skutera. Przyczyną tego jest to, że dusi się on we własnych spalinach. Na początku zdjąłem z tłumika wszystkie blokady, co dało jakiś efekt, ale nie zadowalający. Następnie zacząłem się bawić w regulację gaźnika, co uczyniłem sam, a wątpliwości co do poprawności tej regulacji rozwiałem u mechaników(każdy zachwalał skuter, że dobry silnik, tylko strasznie dużo oleju leci). Przez nadmierną ilość oleju mam problemy z odpalaniem i gaśnięciem silnika w czasie postoju. Skuter też strasznie kopci i moje ubrania przesiąkają dymem :<
I tu właśnie jest problem, z którym zwracam się do was. Chcę przejść na ręczne mieszanie oleju. Mechanik doradził mi, żebym odciął dozownik od gaźnika, a mieszankę robił ręcznie. Rozebrałem dzisiaj skuter, żeby odłaczyć pompkę/czujnik (nie wiem co to jest), który jest na drodze między zbiornikiem na olej, a gaźnikiem i dodatkowo zaślepić czymś przewód od oleju, żeby do gaźnika dostaczane było tylko paliwo, które ręcznie mieszałbym z olejem. Po odłączeniu tego niezidentyfikowanego urządzenia skuter nie chce odpalić.
Doradzilibyście mi, co zrobić, żeby odciąć dopływ oleju ze zbiorniczka, żebym mógł robić mieszankę ręcznie? Wszelkie inne pomysły, jak rozwiązać problem oraz porady dotyczące mieszanki olej-benzyna mile widziane
Witajcie. Piszę, bo już nie mam siły do tego złomu :[
Moim skuterem jest Peugeot Metal-X z rocznika 2009. Skuter zakupiłem w roku 2012. Od tego czasu więcej stał rozłożony na części, a jeśli już poruszał się po asfalcie to na przyczepce i zmierzał w stronę mechanika. Skuter był sprowadzony, a jego poprzedni właściciel był zwykłym kretynem, który bawił się w elektryce(poprzecinał większość kabli, a potem sklejał je z powrotem, nie wnosząc przy tym ŻADNYCH zmian) i wykonał przy tym skuterze wiele innych czynności, których sensu do tej pory nie rozumiem. Odkręcenie tego wszystkiego kosztowało mnie wiele czasu i nerwów, a także paru stówek wydanych na mechaników(oni także mieli o tym skuterze takie samo pojęcie, jak poprzedni właściciel).
No, ale do rzeczy. Przez te wszystkie 3 lata borykałem się z problemem słabych osiągów tego skutera. Przyczyną tego jest to, że dusi się on we własnych spalinach. Na początku zdjąłem z tłumika wszystkie blokady, co dało jakiś efekt, ale nie zadowalający. Następnie zacząłem się bawić w regulację gaźnika, co uczyniłem sam, a wątpliwości co do poprawności tej regulacji rozwiałem u mechaników(każdy zachwalał skuter, że dobry silnik, tylko strasznie dużo oleju leci). Przez nadmierną ilość oleju mam problemy z odpalaniem i gaśnięciem silnika w czasie postoju. Skuter też strasznie kopci i moje ubrania przesiąkają dymem :<
I tu właśnie jest problem, z którym zwracam się do was. Chcę przejść na ręczne mieszanie oleju. Mechanik doradził mi, żebym odciął dozownik od gaźnika, a mieszankę robił ręcznie. Rozebrałem dzisiaj skuter, żeby odłaczyć pompkę/czujnik (nie wiem co to jest), który jest na drodze między zbiornikiem na olej, a gaźnikiem i dodatkowo zaślepić czymś przewód od oleju, żeby do gaźnika dostaczane było tylko paliwo, które ręcznie mieszałbym z olejem. Po odłączeniu tego niezidentyfikowanego urządzenia skuter nie chce odpalić.
Doradzilibyście mi, co zrobić, żeby odciąć dopływ oleju ze zbiorniczka, żebym mógł robić mieszankę ręcznie? Wszelkie inne pomysły, jak rozwiązać problem oraz porady dotyczące mieszanki olej-benzyna mile widziane

- Blazowsky
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 22/5/2015, 20:23
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości