Zobacz wątek - Cylinder i tłok z pierścieniami.

Cylinder i tłok z pierścieniami.

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

Cylinder i tłok z pierścieniami.

Postprzez novik26 » 22/5/2015, 20:26

Witam. Posiadam Rieju RRx z 09.r i problem z doborem tłoka i pierścieni. Średnica cylindra 40. 80 a stary tłok 40.65 -40.70 pierścienie na rantach okrągłe. czy to może być spadek mocy ? Moto nie wkręca się na obroty max do4 biegu na wolnych ok . zalewa świece ,kompresja 4.o atm by 6 wrzucić słaby. Membrana ok ,uszczelniacz od strony sprzęgła nowy włożony spręzyną do wału . Co robię nie tak?
novik26
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 19/3/2011, 20:35


Postprzez senekkorzenna » 23/5/2015, 18:35

Pierścienie w zasadzie są ostre a nie okrągłe.
Silnik do roboty czyli wymiana zestawu cylinder+tłok+ pierścienie.
senekkorzenna
 

Postprzez novik26 » 23/5/2015, 22:28

Cylinder ok zero rys a tłok ma bardzo dziwne wymiary. Jeśli cylinder mierzony średnicówką ma 40,80 a do niego tłok i pierścienie 40,75 wpakuję da radę?
novik26
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 19/3/2011, 20:35

Postprzez senekkorzenna » 24/5/2015, 07:38

Pierścienie bez zamknięcia powinny mieć większe fi niż średnica cylindra i tłoka
senekkorzenna
 



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr