Zobacz wątek - cbr600 f2 i cylinderki halulca

Reklama

NAS Analytics TAG

cbr600 f2 i cylinderki halulca

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

cbr600 f2 i cylinderki halulca

Postprzez MrKarol » 22/5/2015, 19:05

Witam. wymieniałem klocki w swojej cbr z 93r i cylinderki wychodzą ale same się nie cofają pod naciskiem wracają do końca zacisku i przy naciśnięciu hamulca wychodzą równo i bez problemów ale z obu stron (mowa o przodzie) nie cofają na tyle aby nie ocierały tarczy. dodam, że przed wymianą płynu i klocków wszystko było sprawne. co może być przyczyną niecofania się cylinderków ? ?
MrKarol
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 6/7/2014, 19:27


Postprzez balchan1 » 22/5/2015, 21:05

Prawdopodobnie masz zapowietrzony układ. W jaki sposób wymieniałeś płyn. Spuszczałeś stary i wlewałeś świeży, czy przepompowywałeś na bierząco bez ususzania układu? Co rozumiesz poprzez ocieranie tarczy? Tarcza nagrzewa się, słychać coś?
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez MrKarol » 22/5/2015, 22:14

płyn wylałem i miało czas na wysuszenie się układu, tarcze się grzeją i to mocno, a hamulce były odpowietrzane chyba, że coś na pompce? bo całą resztę już chyba sprawdziłem.
MrKarol
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 6/7/2014, 19:27

Postprzez balchan1 » 23/5/2015, 22:09

I właśnie w tym problem, bo zrobienie tego w ten sposób jak Ty, tj. ze spuszczeniem całego płynu powoduje pewne zapowietrzenie. Musisz dokładnie całość odpowietrzyć, a najlepiej jakieś 3-4 razy "przepompować" płyn przez układ. Czyli na dole odkręcasz jeden z zaworków, od góry zrzucasz pokrywkę i pompujesz, stale dolewając płynu. Dobrą oznaką jest brak bąbelków w układzie, ale lepiej przelać płynem raz jeszcze.
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez MrKarol » 23/5/2015, 22:43

hamulce są na 100% dobrze odpowietrzone było to robione kilka razy, jest może coś jeszcze przez co to cylinderki się nie cofają?
MrKarol
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 6/7/2014, 19:27

Postprzez lagiboy » 24/5/2015, 08:05

cylinderki nigdy nie cofają się do końca, po odpuszczeniu hamulca odpuszczają minimalnie, odchodzą tyle na ile zosstają "odepchnięte" przez wirującą tarczę. w dodatku po wymianie klocki muszą się ułożyć. Ewentualnie masz zasyfione zaciski które trzeba rozebrać, wyczyścić i przesmarować. ja bym zrobił rundę i zobaczył jak jest po.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr