Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Zobacz jak Kawasaki Ninja H2R zjada...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Zobacz jak Kawasaki Ninja H2R zjada...

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Zobacz jak Kawasaki Ninja H2R zjada...

Postprzez Ścigacz » 19/5/2015, 13:46

Dyskusja na temat: Zobacz jak Kawasaki Ninja H2R zjada Bugatti 1200 konne Veyron
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Zobacz jak Kawasaki Ninja H2R zjada Bugatti 1200 konne Veyron
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 19/5/2015, 13:46

News w stylu "wow", a przecież nie od dziś wiadomo, że motocykle jadąc na wprost mają większe szanse, trend odwraca się w zakrętach, gdzie 4 koła jednak mają znaczącą przewagę. PS. Chciałbym doznać takiej "przykrości" gdzie w własnym BV miałbym doznać tej "przykrej" porażki ;)<br><hr>Szubi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/5/2015, 14:19

Jednak zaden inny "seryjny" motocykl prawdopodonie nie dalby rady Veyronowi nawet na prostej.
Szkoda tylko ze Kawasaki nie pojedzie po drodze publicznej<br><hr>hans
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/5/2015, 15:21

co za goowniany film, nawet nie wiadomo czy prawdziwy... na pierwszym ujęciu widać jak veyron zostawia kawę dakeko z tyłu przy starcie a potem na innym jak kawa jest równo z veyronem i trochę mu odjeżdża....<br><hr>bbbb
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/5/2015, 16:08

bbbb własnioe fajny film a nie gó.niany dzięki temu ze veyron miał idealny start a kawa trochę zepsul lub celowo zepsoł poczatkowa faze widzieliśmy pięknie jaka jest roznica w tym zakresie predkosc i który naprawdę się liczy dla tych 2 pojazdów czyli od 150-200 wzwyż w motocyklach mających 200 hp taki jparametr jak 0-100 km/h wgl się nielcizy praktycznie liczy się ciag przy wyższych autostradowych prędkościach !!!1 wbij to sobie do tego p.stego łba niewspominajac już o motocyklu jak h2r który ma 300+ hp <br><hr>ktoś
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/5/2015, 16:12

i żeby wykrozystac na maxa potencjal h2r w zakresie od 0 do 100 musiałby mieć wysięgnik zamontowany bądź wydłużony mocno wachacz bo przy takim Powerze niemiłosiernie by szedł na koło w veyuronie z napedem na 4 butyu i procedura startowa wystartowanie z lini jest proste ,h2r po zamontowaniu wysięgnika zejdzie do 100 poniżej 2 sek w okolice 1,5 sek gdzie przy seryjnym ustawieniu wachacza bez wysięgnika w zyciu neizejdzie poniżej 2,5 bo pojdzi ena koło takie cos jak 0-100 to jest dobre dla słabych motocykli żeby porownywac im słabsze tym lepiej w tego typu maszynach porównywanie 0-100 niema sensu . <br><hr>ktoś
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/5/2015, 16:14

Komentatorzy napisał(a):Jednak zaden inny "seryjny" motocykl prawdopodonie nie dalby rady Veyronowi nawet na prostej.
Szkoda tylko ze Kawasaki nie pojedzie po drodze publicznej<br><hr>hans<br>
nowe litry 1000 konnej wersji veyrona podstawowej spokojnie dajaj rade do 280 km/h a bmw s1000rr do vmaxa czyli 300 km/h spokojnie odstawia podsatwoawa wersje veyrona z 1200 konna wersja bmw s1000rr az do 270-280 idzie praktycznie łep w łep .<br><hr>ktoś
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/5/2015, 16:17

Komentatorzy napisał(a):Jednak zaden inny "seryjny" motocykl prawdopodonie nie dalby rady Veyronowi nawet na prostej.
Szkoda tylko ze Kawasaki nie pojedzie po drodze publicznej<br><hr>hans<br>
veyron jednak nieprzestaje rpzyspeiszac przy 300 i idzie do 400 km/h i tu nawet h2r prawdopodobnie wkoncu by wymiękła nie wiem dokałdnie jaka jest predkosc max h2r bo poki co niepodali ale przy odp dobranych przełzoeniach i tej mocy mysle ze pod 360 -370 km/h mogła by dojść gdzie 1200 konny veyron idzie pod 430 km/h tak ze mimo ze h2r ma lepsze przyspeiszzenie to jednak tylko do pewnego momentu mysle ze od 340 km/h 1200 konny veyron już zaczał by uzyskiwać większe G -przyspeiszenie niż h2r , no i veyron w przeciwieństwie do h2r to homologowany pojazd na droge anie track dayówka która trzeba wozic na lawecie ;) mimo wszystko wyścig piękny .<br><hr>ktoś
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/5/2015, 16:30

Komentatorzy napisał(a):News w stylu "wow", a przecież nie od dziś wiadomo, że motocykle jadąc na wprost mają większe szanse, trend odwraca się w zakrętach, gdzie 4 koła jednak mają znaczącą przewagę. PS. Chciałbym doznać takiej "przykrości" gdzie w własnym BV miałbym doznać tej "przykrej" porażki ;)<br><hr>Szubi<br>
co do trendu ze na zakrętach auta uzyskują przewagę to niebyłbym taki pewien , sam ostatnio stoperem mierzyłem czas pokonia zakrętu autem i skuterem konkretnie seat ibiza 1130 kg przód naped opony 195 goodyear efficient grip skuter kymco s9 odblokwoany zakręt dość wolny 90stopni zrobiłem linie na wejściu i wysjciu zakrętu i czasy były identyczne 2,35 sekundy oczywiście opony inne skuter miał fabryczne tajwańskiej produkcji , i oczywiście seat ibiza ma rozkald mas 60-40 z keirowca i zdaje sobie zprawe ze to nie jest auto sportowe stricte gdzie rozkald mas jest bislki 50-50 laczki szersze zawias lepszy itd. ale skuter to tez nie jest aprilia rs 125 ;) tak czy owak sprawa na zakrecie pozostaje otwarta poki co niespotkalem się z rzetelnym całościowym testem porownujacym auto i moto na zakrecie gdzie oba maja opony tej samej firmy mieszanki i bieżnika, ale np. w necie jest filmik fiffth gear gdzie lamborghini galrado 500 konne sciga się na ich torze z ducati 999 i na apexie wewnętrznym na szcyicie zakrętu widać jak obie maszyny ida łep w łep lambo ani na cm nieodjzdza na szczycie winkla ducati ...<br><hr>ktoś
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/5/2015, 16:37

Komentatorzy napisał(a):News w stylu "wow", a przecież nie od dziś wiadomo, że motocykle jadąc na wprost mają większe szanse, trend odwraca się w zakrętach, gdzie 4 koła jednak mają znaczącą przewagę. PS. Chciałbym doznać takiej "przykrości" gdzie w własnym BV miałbym doznać tej "przykrej" porażki ;)<br><hr>Szubi<br>
mam tez jeszcze pare innych danych n był test swego czasu z 2004 roku chyba był porównywany opel astra z suzuki sv 650 w slalomie meidzy pachołkami motocykl zmiazdzyl auto z czasem i predkoscia bijącym tez na lep najszybsze auta sportowe -motocykl z racji swojej waskosci pokonuje krotsza droge i nie musi się tak bardzo naddawać żeby ominąć kolejny pachołek , na okręgu o średnicy 46 metrow natomiast astra uzyskała 1 km/h wieksza predkosc za to motocykl uzyskal o 0,4 sek lepszy czas okrazenia ,tam gdzie auta rzekomo z tego co uslyszalem od kogos uzyskują realna przewagę nad motocyklem to dohamowywanie do zakrętu choć nie wiem czy to wynika z zbyt niskich umiejetnosci jeździeckich motocyklisty czy faktycznie kryje się zatym jakiś aspekt fizyki , natomiast z reguły auta rzecywiscie maja ciut krotsza droge hamowania , przy czym z bardzo dużych predkosci już niekoniecznie bo motocykl ma ta przewagę ze hamując z 300 motocyklista może się wyprostować robiąc tzw spadachron z wąłsnej klaty i tym samym wspomóc heble w aucie bez ruchomej aerodynamiki cos takiego niema miejsca .<br><hr>ktoś
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/5/2015, 17:50

w filmikach "obok" robionych przez tych samych gosci szybszy byl chyba tylko nissan gt-r podkrecony do 1350 koni...(sic!)<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/5/2015, 09:08

Komentatorzy napisał(a):Jednak zaden inny "seryjny" motocykl prawdopodonie nie dalby rady Veyronowi nawet na prostej.
Szkoda tylko ze Kawasaki nie pojedzie po drodze publicznej<br><hr>hans<br>
Komentatorzy napisał(a):veyron jednak nieprzestaje rpzyspeiszac przy 300 i idzie do 400 km/h i tu nawet h2r prawdopodobnie wkoncu by wymiękła nie wiem dokałdnie jaka jest predkosc max h2r bo poki co niepodali ale przy odp dobranych przełzoeniach i tej mocy mysle ze pod 360 -370 km/h mogła by dojść gdzie 1200 konny veyron idzie pod 430 km/h tak ze mimo ze h2r ma lepsze przyspeiszzenie to jednak tylko do pewnego momentu mysle ze od 340 km/h 1200 konny veyron już zaczał by uzyskiwać większe G -przyspeiszenie niż h2r , no i veyron w przeciwieństwie do h2r to homologowany pojazd na droge anie track dayówka która trzeba wozic na lawecie ;) mimo wszystko wyścig piękny .<br><hr>ktoś<br>
Veyron nie da rady dalej przyśpieszać , bo kierowca straci prawo jazdy...<br><hr>.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/5/2015, 16:11

Komentatorzy napisał(a):bbbb własnioe fajny film a nie gó.niany dzięki temu ze veyron miał idealny start a kawa trochę zepsul lub celowo zepsoł poczatkowa faze widzieliśmy pięknie jaka jest roznica w tym zakresie predkosc i który naprawdę się liczy dla tych 2 pojazdów czyli od 150-200 wzwyż w motocyklach mających 200 hp taki jparametr jak 0-100 km/h wgl się nielcizy praktycznie liczy się ciag przy wyższych autostradowych prędkościach !!!1 wbij to sobie do tego p.stego łba niewspominajac już o motocyklu jak h2r który ma 300+ hp <br><hr>ktoś<br>
Sam masz pusty łeb tępaku, bo łykasz jak młody pelikan każdy głupi filmik jaki znajdziesz w necie, bez odrobiny autorefleksji!!!!!!!<br><hr>bbbb
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/6/2015, 21:15

Komentatorzy napisał(a):i żeby wykrozystac na maxa potencjal h2r w zakresie od 0 do 100 musiałby mieć wysięgnik zamontowany bądź wydłużony mocno wachacz bo przy takim Powerze niemiłosiernie by szedł na koło w veyuronie z napedem na 4 butyu i procedura startowa wystartowanie z lini jest proste ,h2r po zamontowaniu wysięgnika zejdzie do 100 poniżej 2 sek w okolice 1,5 sek gdzie przy seryjnym ustawieniu wachacza bez wysięgnika w zyciu neizejdzie poniżej 2,5 bo pojdzi ena koło takie cos jak 0-100 to jest dobre dla słabych motocykli żeby porownywac im słabsze tym lepiej w tego typu maszynach porównywanie 0-100 niema sensu . <br><hr>ktoś<br>
Wpierw dorośnij, i zrealizuj to co mówisz. W tym momencie opieramy się na czystych spekulacjach. Dodatkowo wtedy byłby to bardziej dragster, a samochody tego typu schodzą grubo poniżej 1sec od 0 do 100. Dziwicie się, że veyron przegrał pojedynek... Jego stosunek mocy do masy to około 0,6 a w h2 to około 0,9. Reszta to już tylko fizyka.<br><hr>wole 4 kółka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr