Zobacz wÄ…tek - PROBLEM Z "ZIPP VAPOR 2007"<<<<< PR
NAS Analytics TAG

PROBLEM Z "ZIPP VAPOR 2007"<<<<< PR

i inne małe pojemności
_________

PROBLEM Z "ZIPP VAPOR 2007"<<<<< PR

Postprzez brycu143 » 27/8/2007, 08:08

Witam, mam problem z Zippem Vaporem z 2007r. problem przedstawia się następująco: gazuje mu a tylne koło (napęd) się wogóle nie kręci... stoi w miejscu... a gaz mam na full... Proszę o odpowiedź co mogło spowodować i jak naprawić ten problem... Z góry dziękuje...
Załączniki
6d2a79b3350b5270edeada04b7b59b24.jpg
To mój Zipp Vapor...
6d2a79b3350b5270edeada04b7b59b24.jpg (220.61 KiB) PrzeglÄ…dane 3243 razy
brycu143
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/8/2007, 08:01


Postprzez patrykmulek » 27/8/2007, 18:25

ale silnik pracuje identycznie jak wczesniej? jak tak to pasek napedowy. zdejmij plastiki z lewej strony i odkrec dekiel i zobaczysz w jakim jest stanie.
nsr125------>dr350
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
patrykmulek
Bywalec
 
Posty: 562
Dołączył(a): 28/5/2007, 16:32
Lokalizacja: Osieck


Postprzez fingerboy277 » 27/8/2007, 20:53

Ja bym powiedział że pasek się zerwał skoro koło sie nie kręci. A to że gaz masz na full to znaczy że silnik się wkręca na max obroty ? Bo może być że go muli i dlatego by nie mógł zakręcić kołem.
Avatar użytkownika
fingerboy277
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 12/4/2007, 19:43
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez brycu143 » 27/8/2007, 22:13

Tak silnik chodzi tak jak przed usterką.... tylko teraz ma wieksze obroty bo nie napedza juz koła... też mi się wydaje ze to pasek... a tak mniej wiecej jezeli to pasek to jaka jest kwota naprawy tego i jaki pasek najlepiej użyc dla polepszenia osiągów....
brycu143
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/8/2007, 08:01

Postprzez brycu143 » 27/8/2007, 22:15

i podpowiedzcie jak można podkręcić silnik w moim Vaporze??
brycu143
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/8/2007, 08:01

Postprzez wiklad » 27/8/2007, 23:31

proponuje kupić pas napędowy Athena czy coś podobnego. Nawet dobre są. Kwota to jakieś 60-80zł. Najlepiej kup na allegro. A żeby lepiej leciał to pójdź do serwisu i powiedz żeby tobie odblokowali. Kup lepsze sprzęgło itp.


PS. Pogadaj z PiteremSZtaneterem, on tobie doradzi jak najlepiej stunignowacć:D

I jeszcze jedno - nie zaśmiecaj forum dodając nowy post co minutę.
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto :D

Obrazek
Avatar użytkownika
wiklad
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin

Postprzez brycu143 » 28/8/2007, 09:15

kurde jak jeszcze mogę stuningować mój motor chodzi mi o osiągi - wiekszy V-MAX???
sam już nie wiem... doradźcie ... nawet nie wiem czy mój Zipp ma blokady???


___________________________________
Zipp Vapor '07 3KM 4-SUW
brycu143
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/8/2007, 08:01

Postprzez Mi5i3K » 29/8/2007, 11:21

czlowieku nawet nie opowiadaj o tym sprzecie. A co do tuniinngu predze stuningujesz ładowarke do telefonu lub żelazko. stuninguj popraw osiagi i niech ci sie rozpadnie po 3k km. Tunning nie do zippa, nie szkoda ci kasy pakowac w to ? co i tak w nastepnym sezonie sie rozleci ? A jak bedziesz chcial sprzedac jak sie juz poznasz na tym "motorze" to nikt ci nie zaplaci za to co wsadziles, bo jaki wariator i wydech wnim byl to ciagle "motor" chinski


Mój motor


:shock:
Essential napisał(a):a nie piszcie bo mnie tylko wkurzacie na suszarze to bym se ;ojezdzil yakie gguwno jakich malo tylko dla miastowych a ja ze wsi pochodze gdzie sa pola a nie autosrady
Avatar użytkownika
Mi5i3K
Świeżak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 30/5/2007, 19:52

Postprzez Mateusz1605 » 29/8/2007, 11:34

Jest jeszcze mozliwosc ze sie sprzeglo rozje**** . Ale tez stawiam na pasek . Co do tuningu to ja bym radzil kupic dobry cylinder 50 ccm , bo te oryginalne to przestaja ciagnÄ…c jak sie troche silik rozgrzeje . A jak walniesz 70ccm to sie rozsypie odrazu . W zippach tez sporo mocy dodaje wydech tuningowy np tecnigas . Kumpel taki zalozyl + rolki 4g i moja aprilie sr 50 z miejsca bierze , z tym ze mam modul zablokowany.
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały

Postprzez stalewiak » 31/8/2007, 17:39

zgłoś sie do mnie na gg powiem ci co i jak ja tezposiadam ten sam model co ty gg 7086025
Zapraszam do mnie :)
Avatar użytkownika
stalewiak
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 23/6/2007, 09:22
Lokalizacja: koło malborka

Postprzez Grucha_Vapor » 10/10/2007, 14:01

Mateusz1605 napisał(a):A jak walniesz 70ccm to sie rozsypie odrazu.


:shock:
70 ccm do 4T... powodzenia...
Zipp Vapor 2007

z blokadami tylko 55 km/h :(((

Neony, manetki....
Grucha_Vapor
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 31/8/2007, 13:47

Postprzez Mateusz1605 » 10/10/2007, 21:39

A ten Vapor to 4t ?? Jak tak to nie wiedzialem , myslalem ze to ma silnik jak quantum . A po 2 to wszystko mozliwe , skoro do CBR sa cylindry 170 ccm to i do takiego chinskiego 4t powinny byc jakies wieksze
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały

Postprzez Shakin » 11/10/2007, 10:28

Grucha_Vapor napisał(a): :shock:
70 ccm do 4T... powodzenia...


70 nie ma, ale 80 sÄ…

Naraku Performances
Shakin
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 16/8/2007, 08:35
Lokalizacja: Lubań

Postprzez pawlak200192 » 11/10/2007, 15:28

najlepszy tuning zippa to sprzedanie go i kupienie sr-ki :!: :twisted:
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê