Suzuki RF 900 dziwna rurka przy silniku. Co to jest?
• Strona 1 z 1
Suzuki RF 900 dziwna rurka przy silniku. Co to jest?
Witam serdecznie,
Na wstępie chciałbym przywitać wszystkich użytkowników forum.
Niedawno nabyłem Suzuki RF 900 z 94 roku, lecz dopiero dziś zauważyłem, że pod owiewką, z lewej strony silnika, znajduje się gumowa rurka, która sprawia wrażenie, jakby skądś wypadła. Od razu chciałbym zaznaczyć, że nie jestem typem mechanika i techniczne rzeczy w motocyklach są mi obce, stąd może to być rzeczy oczywista, jednak ja niestety nie wiem co to za cudo. Na samym końcu ma ślad, jakby była wcześniej zaciśnięta w którymś punkcie.
Zdjęcia znajdują się pod tym linkiem: TUTAJ (otwórz link)
Motocykl chodzi normalnie, nie ma problemów z odpalaniem, gaśnięciem, falowaniem obrotów czy innymi rzeczami. Czy ktoś z Was Panowie wie może, cóż to za rzecz? Oglądałem wszystko dookoła i nie bardzo jest to gdzie wpiąć. A jeśli da się wpiąć to gdzie? Rurka idzie z góry od strony baku.
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie
Pozdrawiam
Na wstępie chciałbym przywitać wszystkich użytkowników forum.
Niedawno nabyłem Suzuki RF 900 z 94 roku, lecz dopiero dziś zauważyłem, że pod owiewką, z lewej strony silnika, znajduje się gumowa rurka, która sprawia wrażenie, jakby skądś wypadła. Od razu chciałbym zaznaczyć, że nie jestem typem mechanika i techniczne rzeczy w motocyklach są mi obce, stąd może to być rzeczy oczywista, jednak ja niestety nie wiem co to za cudo. Na samym końcu ma ślad, jakby była wcześniej zaciśnięta w którymś punkcie.

Zdjęcia znajdują się pod tym linkiem: TUTAJ (otwórz link)
Motocykl chodzi normalnie, nie ma problemów z odpalaniem, gaśnięciem, falowaniem obrotów czy innymi rzeczami. Czy ktoś z Was Panowie wie może, cóż to za rzecz? Oglądałem wszystko dookoła i nie bardzo jest to gdzie wpiąć. A jeśli da się wpiąć to gdzie? Rurka idzie z góry od strony baku.
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie
Pozdrawiam
- Załączniki
-
20150518_183510.jpg
- to jest ta rurka