Zobacz wątek - Przesiadka ze 125 4t

Przesiadka ze 125 4t

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Przesiadka ze 125 4t

Postprzez RoboCop » 17/5/2015, 16:10

Czołem! Po dwóch sezonach jazdy MZ SX przyszła pora zmienić sprzynt, ale nie mam pojęcia na co się przesiadać. Na sto procent chcę enduro, bo najwięcej jeżdżę po lasach i terenie, który znajdę. Od wielkiego dzwonu zdarzy mi się pewnie wypad na tor. Szukam czegoś, czym będzie można się już jako tako powygłupiać, bo żeby dobrze się bawić i nadążać za znajomymi muszę MZ ostro piłować. Chciałbym też, żeby moto miało homologację i mieściło się w A2. Zastanawiałem się nad różnymi moto, od DR 350(trochę ciężkawe, waży mniej-więcej tyle co Emzia, bo koło 130 kg), po dwusuwowe dwusetki. Jeździłem Hondą CRF 250 i całkiem fajnie się jechało, w porównaniu do MZ to niebo a ziemia, ale nie wiem, czy w jakikolwiek sposób może to odwzorować mój gust co do enduro, bo CRF to jednak full który jest, przepraszam za użycie łaciny podwórkowej, popier****ny :twisted: Na moto chcę przeznaczyć koło 6-7 tysięcy, bo po sprzedaży motóra i tak będę musiał jeszcze zarobić ze 2-3 tysiące.
Tak winc, jak myślicie, co by się nadało na przesiadkę?
Avatar użytkownika
RoboCop
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 14/8/2013, 10:49
Lokalizacja: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Postprzez henio12323 » 17/5/2015, 22:32

za 6-7 tysi DRka to niezła opcja chociaz na tor nie bedzie idealna. szukał bym też ktma exc 200 jak masz kase na utrzymanie w sezonie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez RoboCop » 18/5/2015, 15:59

A co sądzisz o Gasie EC? Podobno silnik solidniejszy, bo zrobiony na bazie większego, większy płaszcz wodny wokół cylindra, mocniejszy wał i inne pierdoły, a EXC to rozwiercona wersja 125 z modyfikacjami, tak przynajmniej piszą w Internetach.
Avatar użytkownika
RoboCop
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 14/8/2013, 10:49
Lokalizacja: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Postprzez henio12323 » 18/5/2015, 19:11

niby tak ale to nie ma wiekszego znaczenia względem EXC bo 200tka nie działa krócej niz 125tka czy 250tka. przebiegi podobne. wiadomo zalezy jak sie kręci dba itp.

gasgas spoko sprzęty ale z częsciami w porównaniu do KTMA jest tragedia. oczywiscie wzzystko praktycznie dostępne, ale albo dziwne ceny, albo trzeba troche czekać. słabo rozwinięta sieć dealerska. jeszcze tłoki czy podstawowe rzecyz do dostania. ale przyjdzie cos nieco mniej typowego i problem. mam triala gasgasa i nawet klocki hamulcowe zeby kupić to trzeba sie naszukać bo albo ceny z kosmosu albo nie pasujące sprzedają. a do KTMa masz klocki w praktycznie kazdym lokalnym sklepie bo jeden model klocków pasuje do wszystkich model i to produkowanych przez kilkanascie lat.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr