Firma Buse
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Firma Buse
Witam,
czy macie jakies doświadczenie na temat jakośc itp. lub zdanie na temat produktów firmy Buse (przez u umlaut)?
To niemiecka firma produkująca odzież na motocykle, mają spory asortyment towarowy lecz w Polsce nie widziałem ich wiele w ofercie sklepów branży motocyklowej.
czy macie jakies doświadczenie na temat jakośc itp. lub zdanie na temat produktów firmy Buse (przez u umlaut)?
To niemiecka firma produkująca odzież na motocykle, mają spory asortyment towarowy lecz w Polsce nie widziałem ich wiele w ofercie sklepów branży motocyklowej.
- Reiter
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 10/11/2006, 00:04
- Lokalizacja: Lubuskie
W nowym swiecie motocykli na stronie 13 jest oferta Buse i adresy dwa sa www.motoakcesoria.com i www.rider.com.pl.
-
Piankowy Marynarzyk - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3040
- Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
- Lokalizacja: Kaliszfornia
Ja posiadam torbe duza centralna tej firmy. Jest na wypasie. Przejechalem z nia ok 10k km i jest jak nowa. Bardzo dobrze i solidnie wykonana. Po calym sezonie, ciaglym przypinaniu/odpinaniu, piachu, chlapaniu blotem na zamki, deszczach itp. torbe tylko oplukalem prysznicem i jest jak nowa, klamry cale, zamki chodza luzno, zadnego zuzycia materialu. A najlepsze sa mocowania - dwa pasy z klamrami do ulozenia w poprzek lub wzdluz na 4 zaczepach, dwa pasy na duze klamry z przodu i cztery elastyczne linki. Mocuje ja bez podnoszenia siedzenia, co jest w kocu szybkie i wygodne
Do srodka wchodzi jeden kask+kurtka+rekawice+jeszcze troche na chama. Mozna poszerzyc torbe zamkami, zeby upchac wiecej. W zestwie jest pokrowiec przeciwdeszczowy. Material jest nieprzemakalny, ale w czasie deszczu woda moze sie przedostac przez zamki, wiec trzeba zakladac.
Strona producenta (niestety tylko po niemiecku): www.buese.com
Zaluje, ze nie wiedzialem o tej firmie, jak wybieralem kurtke i kupilem nieszczesnego Ret Bikea
Wlasnie przygotowuje sprzet do kolejnego sezonu i zamierzam kupic wszystko Buse, tzn. torby boczne (na kolkach, spinane razem), tankbag, prawie dwa kompletne zestawy ubran dla dwoch osob.
Polecam ten sklep. Jeszcze nic tam nie kupilem (akurat torby nie mieli a byla mi potrzebna i kupilem z Allegro), ale wydaja sie w porza ludzie. Byli kiedys na targach motocyklowych w Gdansku, to sobie przymierzylem i obadalem kurtke Open Road i chyba ja wlasnie wezme - 3 czesciowa z duzymi wlotami powietrza za 825zl!
W skrocie: po intensywnym uzywaniu torby i przymierzeniu kurtki wydaje mi sie, ze to super opcja jesli chodzi relacje ceny do jakosci! Wiecej sie bede mogl wypowiedziec po powrocie z wycieczki w maju, ale ja bym nie czekal, tylko bral na Waszym miejscu

Do srodka wchodzi jeden kask+kurtka+rekawice+jeszcze troche na chama. Mozna poszerzyc torbe zamkami, zeby upchac wiecej. W zestwie jest pokrowiec przeciwdeszczowy. Material jest nieprzemakalny, ale w czasie deszczu woda moze sie przedostac przez zamki, wiec trzeba zakladac.
Strona producenta (niestety tylko po niemiecku): www.buese.com
Zaluje, ze nie wiedzialem o tej firmie, jak wybieralem kurtke i kupilem nieszczesnego Ret Bikea

Wlasnie przygotowuje sprzet do kolejnego sezonu i zamierzam kupic wszystko Buse, tzn. torby boczne (na kolkach, spinane razem), tankbag, prawie dwa kompletne zestawy ubran dla dwoch osob.
Polecam ten sklep. Jeszcze nic tam nie kupilem (akurat torby nie mieli a byla mi potrzebna i kupilem z Allegro), ale wydaja sie w porza ludzie. Byli kiedys na targach motocyklowych w Gdansku, to sobie przymierzylem i obadalem kurtke Open Road i chyba ja wlasnie wezme - 3 czesciowa z duzymi wlotami powietrza za 825zl!

W skrocie: po intensywnym uzywaniu torby i przymierzeniu kurtki wydaje mi sie, ze to super opcja jesli chodzi relacje ceny do jakosci! Wiecej sie bede mogl wypowiedziec po powrocie z wycieczki w maju, ale ja bym nie czekal, tylko bral na Waszym miejscu

- Tomasz Wieczorek
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 13/1/2011, 12:27
po prawie 4 latach autor tematu już pewnie 2 razy zmienił ciuchy
Buse jest spoko to fakt. ale na przyszłość - jezeli bardzo nie potrzebujesz to nie odkopuj tak starych tematów

Buse jest spoko to fakt. ale na przyszłość - jezeli bardzo nie potrzebujesz to nie odkopuj tak starych tematów

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
A to dlaczego? Tylko autor watku go czyta? Po za tym, co z tego, ze stary, skoro ludzie szukaja opini o Buse w Googlu i znajduja ten watek.
- Tomasz Wieczorek
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 13/1/2011, 12:27
UWAGA - recenzja sprzetu nie testowanego jeszcze w praktyce. Na razie same spostrzezenia po otrzymaniu paczki. Zalapalismy sie jeszcze na ceny zimowe (dzisiaj ceny poszly w gore) Przepraszam za brak polskich liter, ale pisze z pracy i co chwile musze jednak uzywac angielskiej klawiatury
Mysle, ze moge juz cos napisac na temat mojego zmowienia. Zamawialem w sklepie nasz-mootcykl.pl - opinia sklepu jak najbardziej pozytywna, najnizsze ceny, wszystkie produkty BUSE (niektore mniej popularne trzeba sciagac, w moim i kolegi przypadku ok. 5 dni), dobry kontakt mailowy i tel., dodatkowo dostalem dobry rabat
Od razu mowie, ze nie mialem mozliwosci w mojej karierze motocykowej testowac wielu sprzetow, wiec nie mam mozliwosci porownac do czegokolwiek. Jedynie moge porownac kurtke - posiadam (do czasu az znajde jakiegos frajera, takiego jakim ja bylem kupujac ten badziew) kurtke Retbike Retfit. Kupilem ja za 480zl dajac sie nabrac na material w TVN Turbo "Polak potrafi", ze to swiatowa klasa i w ogole "Darcie Retbike'a" i najlepsze materialy i inne pierdu pierdu. Jedyna zaleta tej kurtki to to, ze nienajgorzej wyglada. Co do jakosci wykonania to nawet jak na pierwsza kurtke jest do dupy, po dwoch miesiacach podszewka rozpruta, zamek urwany, kieszen dziurawa. Oczywiscie o kurtke dbalem jak o wszystkie sprzety - po prostu ona sie rozpada od samego patrzenia na nia! Aha, zapomnialem o najwiekszej wadzie, ze niby membrana to tak naprawde worek na smieci - pot sie leje w kazdych warunkach, klei sie ta cala guma i smierdzi jak nie wiem co potem.
Ok, jak zwykle troche musialem pojechac po Retbike'u, ale to dlatego, ze przyjalem misje, zeby innych napalencow takich, jak ja uswiadomic i ostrzec przed zakupem
Czas na przyjemniejsze rzeczy
Zamowilem:
kurtke Open Road
spodnie Bormio
torby boczne
I dla zony (tu tylko krotki opis):
spodnie Siena - wykonanie jak wszystkie inne sprzety, czyli bardzo dobre, jednak zonie wizualnie sie nie podobaja, bo "za malo sie dzieje", nie wygladaja jak meskie Bormio czy Open Road no i przyznac trzeba, ze Panie maja jak zwykle w sprawach odziezy motocyklowej gorzej
Spodnie te wymieniamy wlasnie na model Carrara, takze jak dojdzie, to tez opisze
rekawice Barca - wizualnie bardzo sie podobaja, wykonanie tez bardzo dobre, jak za ta cene to jest swietnie
buty Lady - prezentuja sie pieknie, pasuja do rekawic, maja co trzeba i jak zwykle cena przystepna
Moze teraz krotko opisze torby i spodnie najlepsze zostawiajac na koniec
Torby zgodne ze zdjeciami. Troche sie obawialem, ze beda za duze, bo na zdjeciach wygladaja na wielkie. Sa troszke mniejsze, ale i tak wchodza mi na styk, tzn. w dlugosci mieszcza sie miedzy tylnym kierunkowskazem a pieta paxa. Torby latwo sie spina i rozpina za pomoca dwoch klamer (mozna jeszcze na rzepy polaczyc dodatkowo). Maja wysuwana metalowa raczke - wyglada solidnie. Do przymocowania do moto sa paski na rzepy na gorze, i uchwyty na paski sciagajace 2x na gornej i dolnej krawedzi.
Spodnie Bormio sa swietne, fajnie sie prezentuja, dobrze leza itp. Az szkoda mi je zwracac, ale jednak po zaprzyjaznieniu sie z kurtka Open Road... zdecydowalem, ze chce miec jednak zestaw, ze spodnie Open Road wygladaja tak samo fajnie, jak Bormio i ze warto doplacic.
I w koncu kurtka, czyli jedyna rzecz, ktora "uzytkuje" od tych pieciu dni (puszysta kutke zimowa wrzucilem do szafy i chodze teraz w tej
) Za oknem zaspy, wiec tak naprawde nie ma opcji, zeby sprawdzic ja w praktyce.
Wykonanie swietne, zadnych odstajacych nitek itp. Parametry kurtki sa dostepne w opisach, wiec bede mowil tylko o tym, co nie jest widoczne na zdjeciach, albo mnie w jakis sposob urzeklo.
1. Mimo, ze zawsze kupuje wszystko w rozmiarze M, tutaj zgodnie z tabelka i zapewnieniami sprzedawcy wybralem S i okazuje sie, ze lezy na mnie swietnie
2. zamek do dopiecia spodni to swietna sprawa, w koncu przestanie mi wiac po nerach
3. zamki na rekawach wygladaja jak wyjete z pojazdu pancernego, sa czadowe! nie wiedzialem, ze glupi zamek moze sprawic tyle przyjemnosci
jeszcze lepiej, ze tam sa DWA zamki a nie jeden; w ten sposob mozna sobie rozsunac zamek w kierunku lokcia, zeby byl przewiew i zamknac go tylko przy nadgrastku zeby nie pompowalo na wietrze. Czemu kazda kurtka tak nie ma!?
4. dlugi zamek na plecach tez ma podwojne zamkniecie, mozna niby plynnie regulowac, ale czy to bedzie praktyczne, to nie wiem, zapewne i tak bede tylko mial zapiety, albo rozpiety na maxa
5. ladne metalowe emblematy BUSE na rekawach
6. zapiecie membrany i glowne na rzepy lub na zamek
7. regulowane dopiecie kolnierza
8. przezroczysta kieszen na lewym rekawie PRZEZ KTORA MOGE STEROWAC POJEMNOSCIOWYM EKRANEM MOJEGO SAMSUNGA WAVE! Jak to mozliwe to nie mam pojecia! Przeciez ta folia jest gruba a jednak normalnie mozna uruchamiac aplikacje, dzwonic i... obslugiwac nawigacje! Szkoda tylko, ze ta kieszen jest po zewnetrznej stronie tak, ze nie mam jej w zasiegu wzroku, gdy trzymam reke na kierownicy. Gdyby byla po wewnetrzenej, to bym tam sobie phona schowal i zapuscil nawigacje bez montowania uchwytu do niej na kierownicy. Tak bede musial odwracac reke, zeby spojrzec - no chyba, ze dokupie BT do kasku, to wtedy w ogole nie musze jej widziec. Oczywiscie kieszen nie jest wodoszczelna, wiec w czasie deszczu takie rozwiazanie odpada. No ale zawsze cos
9. kieszenie dwie zewnetrzne za nawiewami, dwie z tylu wodoszczelne, jedna wewnetrzna i jedna wodoszczelna w membranie, kieszenie na klatce sa glebokie w dol, spokojnie wkladam PSP i jeszcze zostaje kupe miejsca (trzy portfele by weszly, jakby sie uprzec
)
10. podpinka ocieplajaca standardowa, niepiekna (tzn. bedzie sie glupio wygladalo, chodzac w samej podpince
)
11. mozliwosci regulacji i sciagacze sa chyba wszedzie, wiec nie ma problemu z dopasowaniem
12. i na zakonczenie tylko dodam, ze kurtka prezentuje sie lepiej niz na zdjeciach, jest czarna taka, jaka chcialem (na niektorych zdjeciach kurtki wychodza ciemno szare, oczywiscie mowa o czarnym modelu a nie siwym, ktory tez jest w ofercie)
Jak sa jakies pytania to walcie!
Jak dojda spodnie Open Road i Carrara, to jeszcze cos dopisze. Kolega zamowil tez kobinezon Assen carno-bialy (dzisiaj wysylka), wiec jak mi przekaze spostrzezenia, to tez o tym poinformuje.
........ ale sie rozpisalem

Mysle, ze moge juz cos napisac na temat mojego zmowienia. Zamawialem w sklepie nasz-mootcykl.pl - opinia sklepu jak najbardziej pozytywna, najnizsze ceny, wszystkie produkty BUSE (niektore mniej popularne trzeba sciagac, w moim i kolegi przypadku ok. 5 dni), dobry kontakt mailowy i tel., dodatkowo dostalem dobry rabat

Od razu mowie, ze nie mialem mozliwosci w mojej karierze motocykowej testowac wielu sprzetow, wiec nie mam mozliwosci porownac do czegokolwiek. Jedynie moge porownac kurtke - posiadam (do czasu az znajde jakiegos frajera, takiego jakim ja bylem kupujac ten badziew) kurtke Retbike Retfit. Kupilem ja za 480zl dajac sie nabrac na material w TVN Turbo "Polak potrafi", ze to swiatowa klasa i w ogole "Darcie Retbike'a" i najlepsze materialy i inne pierdu pierdu. Jedyna zaleta tej kurtki to to, ze nienajgorzej wyglada. Co do jakosci wykonania to nawet jak na pierwsza kurtke jest do dupy, po dwoch miesiacach podszewka rozpruta, zamek urwany, kieszen dziurawa. Oczywiscie o kurtke dbalem jak o wszystkie sprzety - po prostu ona sie rozpada od samego patrzenia na nia! Aha, zapomnialem o najwiekszej wadzie, ze niby membrana to tak naprawde worek na smieci - pot sie leje w kazdych warunkach, klei sie ta cala guma i smierdzi jak nie wiem co potem.
Ok, jak zwykle troche musialem pojechac po Retbike'u, ale to dlatego, ze przyjalem misje, zeby innych napalencow takich, jak ja uswiadomic i ostrzec przed zakupem

Czas na przyjemniejsze rzeczy

Zamowilem:
kurtke Open Road
spodnie Bormio
torby boczne
I dla zony (tu tylko krotki opis):
spodnie Siena - wykonanie jak wszystkie inne sprzety, czyli bardzo dobre, jednak zonie wizualnie sie nie podobaja, bo "za malo sie dzieje", nie wygladaja jak meskie Bormio czy Open Road no i przyznac trzeba, ze Panie maja jak zwykle w sprawach odziezy motocyklowej gorzej

rekawice Barca - wizualnie bardzo sie podobaja, wykonanie tez bardzo dobre, jak za ta cene to jest swietnie
buty Lady - prezentuja sie pieknie, pasuja do rekawic, maja co trzeba i jak zwykle cena przystepna
Moze teraz krotko opisze torby i spodnie najlepsze zostawiajac na koniec

Torby zgodne ze zdjeciami. Troche sie obawialem, ze beda za duze, bo na zdjeciach wygladaja na wielkie. Sa troszke mniejsze, ale i tak wchodza mi na styk, tzn. w dlugosci mieszcza sie miedzy tylnym kierunkowskazem a pieta paxa. Torby latwo sie spina i rozpina za pomoca dwoch klamer (mozna jeszcze na rzepy polaczyc dodatkowo). Maja wysuwana metalowa raczke - wyglada solidnie. Do przymocowania do moto sa paski na rzepy na gorze, i uchwyty na paski sciagajace 2x na gornej i dolnej krawedzi.
Spodnie Bormio sa swietne, fajnie sie prezentuja, dobrze leza itp. Az szkoda mi je zwracac, ale jednak po zaprzyjaznieniu sie z kurtka Open Road... zdecydowalem, ze chce miec jednak zestaw, ze spodnie Open Road wygladaja tak samo fajnie, jak Bormio i ze warto doplacic.
I w koncu kurtka, czyli jedyna rzecz, ktora "uzytkuje" od tych pieciu dni (puszysta kutke zimowa wrzucilem do szafy i chodze teraz w tej

Wykonanie swietne, zadnych odstajacych nitek itp. Parametry kurtki sa dostepne w opisach, wiec bede mowil tylko o tym, co nie jest widoczne na zdjeciach, albo mnie w jakis sposob urzeklo.
1. Mimo, ze zawsze kupuje wszystko w rozmiarze M, tutaj zgodnie z tabelka i zapewnieniami sprzedawcy wybralem S i okazuje sie, ze lezy na mnie swietnie
2. zamek do dopiecia spodni to swietna sprawa, w koncu przestanie mi wiac po nerach
3. zamki na rekawach wygladaja jak wyjete z pojazdu pancernego, sa czadowe! nie wiedzialem, ze glupi zamek moze sprawic tyle przyjemnosci

4. dlugi zamek na plecach tez ma podwojne zamkniecie, mozna niby plynnie regulowac, ale czy to bedzie praktyczne, to nie wiem, zapewne i tak bede tylko mial zapiety, albo rozpiety na maxa
5. ladne metalowe emblematy BUSE na rekawach
6. zapiecie membrany i glowne na rzepy lub na zamek
7. regulowane dopiecie kolnierza
8. przezroczysta kieszen na lewym rekawie PRZEZ KTORA MOGE STEROWAC POJEMNOSCIOWYM EKRANEM MOJEGO SAMSUNGA WAVE! Jak to mozliwe to nie mam pojecia! Przeciez ta folia jest gruba a jednak normalnie mozna uruchamiac aplikacje, dzwonic i... obslugiwac nawigacje! Szkoda tylko, ze ta kieszen jest po zewnetrznej stronie tak, ze nie mam jej w zasiegu wzroku, gdy trzymam reke na kierownicy. Gdyby byla po wewnetrzenej, to bym tam sobie phona schowal i zapuscil nawigacje bez montowania uchwytu do niej na kierownicy. Tak bede musial odwracac reke, zeby spojrzec - no chyba, ze dokupie BT do kasku, to wtedy w ogole nie musze jej widziec. Oczywiscie kieszen nie jest wodoszczelna, wiec w czasie deszczu takie rozwiazanie odpada. No ale zawsze cos

9. kieszenie dwie zewnetrzne za nawiewami, dwie z tylu wodoszczelne, jedna wewnetrzna i jedna wodoszczelna w membranie, kieszenie na klatce sa glebokie w dol, spokojnie wkladam PSP i jeszcze zostaje kupe miejsca (trzy portfele by weszly, jakby sie uprzec

10. podpinka ocieplajaca standardowa, niepiekna (tzn. bedzie sie glupio wygladalo, chodzac w samej podpince

11. mozliwosci regulacji i sciagacze sa chyba wszedzie, wiec nie ma problemu z dopasowaniem
12. i na zakonczenie tylko dodam, ze kurtka prezentuje sie lepiej niz na zdjeciach, jest czarna taka, jaka chcialem (na niektorych zdjeciach kurtki wychodza ciemno szare, oczywiscie mowa o czarnym modelu a nie siwym, ktory tez jest w ofercie)
Jak sa jakies pytania to walcie!
Jak dojda spodnie Open Road i Carrara, to jeszcze cos dopisze. Kolega zamowil tez kobinezon Assen carno-bialy (dzisiaj wysylka), wiec jak mi przekaze spostrzezenia, to tez o tym poinformuje.
........ ale sie rozpisalem

- Tomasz Wieczorek
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 13/1/2011, 12:27
Tomasz Wieczorek napisał(a):
2. zamek do dopiecia spodni to swietna sprawa, w koncu przestanie mi wiac po nerach
3. zamki na rekawach wygladaja jak wyjete z pojazdu pancernego, sa czadowe! nie wiedzialem, ze glupi zamek moze sprawic tyle przyjemnoscijeszcze lepiej, ze tam sa DWA zamki a nie jeden; w ten sposob mozna sobie rozsunac zamek w kierunku lokcia, zeby byl przewiew i zamknac go tylko przy nadgrastku zeby nie pompowalo na wietrze. Czemu kazda kurtka tak nie ma!?
ad2. Standardowe rozwiazanie w kazdej odziezy motocyklowej, kazdy producent to stosuje tak aby mozna bylo z dowolnych spodni i dowolnej kurtki zrobic "komplet"
ad3. Modeka Atlanta ma to od 4 lat... podejzewam ze inne Modeki tez maja to w standardzie

fajnie ze zdecydowales sie opisac co i jak, takie info zawsze sie przydaje

GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
@Kris2k - no w sumie masz racje, ze teraz wszystkie maja zamek do specia z kurtka. Akurat nie mialem wczesniej spodni z zamkiem i teraz ze szczescia i zapedzenia to dopisalem
A jesli chodzi o te zamki na rekawach, to tez wiem, ze to nie jest jakis patent Buse, ale np. moj Retbike tego nie ma
Aha, jesli chodzi o trzymanie ciepla, to chodze w niej od tych kilku dni po dworze (-8*C) ubrany w koszulke termoaktywna BMW i na to tylko kurtka z membrana i podpinka i jest cieplo, ze az milo (bez dopiecia spodni).

A jesli chodzi o te zamki na rekawach, to tez wiem, ze to nie jest jakis patent Buse, ale np. moj Retbike tego nie ma


Aha, jesli chodzi o trzymanie ciepla, to chodze w niej od tych kilku dni po dworze (-8*C) ubrany w koszulke termoaktywna BMW i na to tylko kurtka z membrana i podpinka i jest cieplo, ze az milo (bez dopiecia spodni).
- Tomasz Wieczorek
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 13/1/2011, 12:27
Büse to na pewno ścisła czołówka producentów jeśli chodzi o stosunek jakości do ceny, a kurtka Ancona (ktoś powyżej wspominał...) jest po prostu nie do zajechania.
<i>"Get your motor running, head out on the highway,
Looking for adventure in whatever comes our way."</i>
Looking for adventure in whatever comes our way."</i>
-
mikun - Świeżak
- Posty: 274
- Dołączył(a): 4/3/2007, 11:53
- Lokalizacja: Świnoujście
Tomasz Wieczorek dobrze opisał wygląd produktów marki Buse, więc ja się wypowiem jak to wygląda z perspektywy użytkownika.
Kurtka model - TORINO:
Model średniej klasy, ale sprawdził się w 90%. Czemu nie w 100, to zaraz do tego dojdziemy? Kurtka jest ciepła w zimnie dni, a ciepłe w miarę przewiewna. W wyposażeniu jest mnóstwo kieszonek, przyzwoite ochraniacze. Łatwo ją dopasować do figury dzięki różnym regulatorom. Ogólnie kurtka sprawdza się bardzo dobrze w ciepłe i zimne dni. Szwy są nienaruszone, wszystko sprawia wrażenie dobrej jakości. Jedynie naklejane, ozdobne elementy troszkę odchodzą – ale to nie ma to większego znaczenia. W deszczu sprawdza się prawie idealnie. Podczas lekkiego deszczu wszystko jest ok. Materiał nie przepuszcza wilgoci. Problem pojawia się przy jeździe w większy deszcz. Nie wiem czy to tylko mój egzemplarz, czy wszystkie tak mają, ale przemaka mi w jednym miejscu, w okolicy pępka. Przez to na koszulce robi się mała kałuża.
Poza tą drobną niedogodnością, wszystko jest w porządku i dla tego dostaje 90%.
Spodnie: model Burmio - średnia klasa tak jak kurtka
Nie ma się do czego przyczepić. Spodnie wygodne, ciepłe i nieprzemakalne. Ochraniacze na kolana i biodra lepsze niż w tańszych produktach tej marki. Na tyłku antypoślizgowa powłoka skutecznie zapobiega ślizganiu się na kanapie. Oczywiście spodnie i kurtkę można ze sobą złączyć za pomocą porządnego suwaka, co dużo daje w chłodniejsze dni.
Rękawiczki
Buse, ale nie pamiętam modelu (w cenie 170 zł). Tutaj nie ma się co rozpisywać. Rękawice w miarę ciepłe, ale najmniejszy deszcz powoduję kałużę w ręku. Jednak to jest chyba standardem. Duży minus za to, że mi się rozpruły w czterech miejscach (okolice palców) i to już po 3 miesiącach użytkowania! Produkt jednak został wymieniony na model o nazwie „Air flow” czy coś takiego. Bardzo dobre rękawiczki na cieplejsze dni. Z nimi nie miałem problemu.
Jak już wymieniam odzież firmy Buse to pozwolę sobie na opisanie butów Buty Gaerne G-RW
Ogólnie buty wyglądają lepiej niż na zdjęciach. Są wykonane ze skóry bardzo dobrej jakości – zero uszkodzeń. Trzymanie stopy na dobrym poziomie. W tych butach można jeździć turystycznie jak i wjechać od czasu do czasu na tor
Są to bardzo, bardzo wygodne buty. Nie ma problemów z chodzeniem. Jedyny minus to problem przemakalności. Podczas małego deszczu w butach robi się jezioro. Czasami nawet po przejechaniu przez kałużę czuć wilgoć i robi się nieprzyjemnie. Poza tą jedną wadą buty bardzo przyjemne.
Podsumowując:
Marka Buse dostarcza produkty wysokiej jakości, a z perspektywy cenowej (jakość/cena) spisują się wzorowo. Mają swoje niedociągnięcia, ale ogólnie można spokojnie polecić te produkty. Są bardzo wygodne, funkcjonalne i dobrej jakości.
Kurtka model - TORINO:
Model średniej klasy, ale sprawdził się w 90%. Czemu nie w 100, to zaraz do tego dojdziemy? Kurtka jest ciepła w zimnie dni, a ciepłe w miarę przewiewna. W wyposażeniu jest mnóstwo kieszonek, przyzwoite ochraniacze. Łatwo ją dopasować do figury dzięki różnym regulatorom. Ogólnie kurtka sprawdza się bardzo dobrze w ciepłe i zimne dni. Szwy są nienaruszone, wszystko sprawia wrażenie dobrej jakości. Jedynie naklejane, ozdobne elementy troszkę odchodzą – ale to nie ma to większego znaczenia. W deszczu sprawdza się prawie idealnie. Podczas lekkiego deszczu wszystko jest ok. Materiał nie przepuszcza wilgoci. Problem pojawia się przy jeździe w większy deszcz. Nie wiem czy to tylko mój egzemplarz, czy wszystkie tak mają, ale przemaka mi w jednym miejscu, w okolicy pępka. Przez to na koszulce robi się mała kałuża.
Poza tą drobną niedogodnością, wszystko jest w porządku i dla tego dostaje 90%.
Spodnie: model Burmio - średnia klasa tak jak kurtka
Nie ma się do czego przyczepić. Spodnie wygodne, ciepłe i nieprzemakalne. Ochraniacze na kolana i biodra lepsze niż w tańszych produktach tej marki. Na tyłku antypoślizgowa powłoka skutecznie zapobiega ślizganiu się na kanapie. Oczywiście spodnie i kurtkę można ze sobą złączyć za pomocą porządnego suwaka, co dużo daje w chłodniejsze dni.
Rękawiczki
Buse, ale nie pamiętam modelu (w cenie 170 zł). Tutaj nie ma się co rozpisywać. Rękawice w miarę ciepłe, ale najmniejszy deszcz powoduję kałużę w ręku. Jednak to jest chyba standardem. Duży minus za to, że mi się rozpruły w czterech miejscach (okolice palców) i to już po 3 miesiącach użytkowania! Produkt jednak został wymieniony na model o nazwie „Air flow” czy coś takiego. Bardzo dobre rękawiczki na cieplejsze dni. Z nimi nie miałem problemu.
Jak już wymieniam odzież firmy Buse to pozwolę sobie na opisanie butów Buty Gaerne G-RW
Ogólnie buty wyglądają lepiej niż na zdjęciach. Są wykonane ze skóry bardzo dobrej jakości – zero uszkodzeń. Trzymanie stopy na dobrym poziomie. W tych butach można jeździć turystycznie jak i wjechać od czasu do czasu na tor

Podsumowując:
Marka Buse dostarcza produkty wysokiej jakości, a z perspektywy cenowej (jakość/cena) spisują się wzorowo. Mają swoje niedociągnięcia, ale ogólnie można spokojnie polecić te produkty. Są bardzo wygodne, funkcjonalne i dobrej jakości.
- barnabab
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 9/2/2011, 13:57
Witam Szanownych Forumowiczów!
Właśnie otrzymałem wiadomość od użytkownika haryb z zapytaniem o opinię na temat spodni Buse Open Road.
Długo tu nie zaglądałem, ale z tego co mi się wydaje, to zapomniałem zdać raportu z użytkowania właśnie tych spodni.
Może na początku mały update. Od rozpoczęcia mojego obcowania z produktami Buse minął ponad rok i ok 15tys km przejechanych na dwóch kołach w bardzo różnych warunkach - deszcz, błoto, teren (tak, BMW F800R ze sportową oponą w terenie!
), temp od -20C do +40C, większe prędkości przez przez całe dni na autostradach (do 200km/h) i oto jak wygląda stan produktów:
1. Torba centralna - można powiedzieć, że jak nowa; wszystko na swoim miejscu, nic się nie urwało, nie przetarło, jedynie kolor niektórych części jakoś... zmatowiał? albo w zależności od słońca nabrał odcienia innego, w każdym razie pierdoła a torbę katuję przez 15 ty km porządnie, co drugi dzień zapakowana po brzegi i jeszcze rzeczy na wierzchu, mycie Karcherem, 40kg zakupów co tydzień (nieraz coś się rozlało itp) - POLECAM JAK NAJBARDZIEJ
2. Kurtka Open Road - tutaj są już zniszczenia!
Po 10 miesiącach urwał się czerwony uchwyt do wieszaka. Pewnie da radę go bez problemu naprawić u krawca, ale na razie wieszam bez tego i też nie ma problemu. Poza tym wydaje mi się, że tak jak w torbie niektóre elementy kurtki lekko wypłowiały w słońcu, ale żona mówi, że to normalne, że czarny materiał tak ma i koniec. Z resztą jak się nie przypatrzy, to i tak nic nie widać, więc nie mam z tym problemu
Wszystkie zamki, membrana itp chodzą niezawodnie do tej pory. Membrana wody jeszcze nie puściła a nawet ani razu kurtki nie impregnowałem jeszcze. Podpinki ocieplającej nie używam w ogóle, bo wolę założyć polar. Zawsze gdy się zdejmie kurtkę to można pozostać w polarze a w podpince już nie bardzo, bo wygląda jak by człowiek wrócił z techno-party
Ogólnie kurtka bardzo praktyczna, do paska na biodrach przypiąłem na stałe multitoola; przezroczysta kieszeń na lewej ręce to już teraz dla mnie NIEZBĘDNA rzecz, nawet nie rozważam kupna w przyszłości kurtki, która tego nie będzie posiadała - w końcu mogę wsadzić pilota od bramy i przyciskać guziczki w rękawicach, pod pilota wsadzam kartę wstępu do firmy także drzwi do hali garażowej otwieram "machnięciem ręki"
Od razu tylko ostrzegam przed pomysłem umieszczenia w kieszeni telefonu i używania w ten sposób nawigacji - pomimo, że mój Samsung Wave mieści się bez problemu i nawet można obsługiwać ekran dotykowy PRZEZ FOLIĘ! to niestety kieszeń jest umieszczona od zewnętrznej strony ręki i nie widać ekranu podczas jazdy. Ja kombinowałem z kręceniem rękawu, ręki itp. ale to tylko można się zabić - teraz kupuję normalny uchwyt wodoszczelny do nawigacji mocowany na kierownicy i będzie spokój
3. Spodnie Open Road wspaniale pasują do kurtki nie tylko w kwestii zamka łączącego, ale cały zestaw wygląda na prawdę stylowo!
Jakoś ta sama, co kurtka, do tej pory wszystkie zamki, materiały itp bez żadnego śladu zużycia, nawet rzepy na nogawkach, które zapinam/rozpinam przynajmniej raz dziennie trzymają się bez problemu (a od czasu do czasu nawet je Karcherem pojadę, przy okazji zmywania błota z motocykla i butów
) Dodam, że nie doskwiera mi brak podpinki ocieplającej w spodniach. Przy temp ok -15C wkładam dodatkowo kalesony i jest ok do pojeżdżenia po mieście przez godzinkę. W kilkugodzinnej trasie w tej konfiguracji komfortowo jest przy ok +5C. Na dłuższe jazdy albo niższe temperatury zakładam na spodnie dodatkowo spodnie snowboardowe z Thinsulatem i dodatkową membraną, która i tak przepuszcza (na szczęście ta w spodniach nie przepuszcza
) Wstawki z nubuku nie brudzą się bardziej, niż reszta spodni czy kurtki. Ogólnie wszystkie owady zbieram szorstką stroną standardowego zmywaka z czystą wodą - schodzi bez problemu.
Przy okazji (może się komuś przyda) polecam "policyjną" kamizelkę na motocykl. Kiedyś próbowałem zwykłych kamizelek odblaskowych do samochodu, ale po każdej jeździe nadawała się tylko do wyrzucenia. Na Allegro wystarczy wyszukać "kamizelka policyjna" - to jest specjalna kamizelka na moto z siatką i porządnymi twardymi materiałami odblaskowymi i zapięciem na zamek. Można sobie za dopłatą walnąć nawet jakiś napis z przodu i z tyłu
Właśnie otrzymałem wiadomość od użytkownika haryb z zapytaniem o opinię na temat spodni Buse Open Road.
Długo tu nie zaglądałem, ale z tego co mi się wydaje, to zapomniałem zdać raportu z użytkowania właśnie tych spodni.
Może na początku mały update. Od rozpoczęcia mojego obcowania z produktami Buse minął ponad rok i ok 15tys km przejechanych na dwóch kołach w bardzo różnych warunkach - deszcz, błoto, teren (tak, BMW F800R ze sportową oponą w terenie!

1. Torba centralna - można powiedzieć, że jak nowa; wszystko na swoim miejscu, nic się nie urwało, nie przetarło, jedynie kolor niektórych części jakoś... zmatowiał? albo w zależności od słońca nabrał odcienia innego, w każdym razie pierdoła a torbę katuję przez 15 ty km porządnie, co drugi dzień zapakowana po brzegi i jeszcze rzeczy na wierzchu, mycie Karcherem, 40kg zakupów co tydzień (nieraz coś się rozlało itp) - POLECAM JAK NAJBARDZIEJ
2. Kurtka Open Road - tutaj są już zniszczenia!




3. Spodnie Open Road wspaniale pasują do kurtki nie tylko w kwestii zamka łączącego, ale cały zestaw wygląda na prawdę stylowo!



Przy okazji (może się komuś przyda) polecam "policyjną" kamizelkę na motocykl. Kiedyś próbowałem zwykłych kamizelek odblaskowych do samochodu, ale po każdej jeździe nadawała się tylko do wyrzucenia. Na Allegro wystarczy wyszukać "kamizelka policyjna" - to jest specjalna kamizelka na moto z siatką i porządnymi twardymi materiałami odblaskowymi i zapięciem na zamek. Można sobie za dopłatą walnąć nawet jakiś napis z przodu i z tyłu

- Tomasz Wieczorek
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 13/1/2011, 12:27
Dzięki Tomek za szybka odpowiedź.
Mam jeszcze pytania odnośnie spodni OPEN ROAD:
1. Jak się sprawują ochraniacze w spodniach? Z tego co wyczytałem w opisie na kolanach są sztywne SaS a na biodrach pianka. Czy ochraniacze kolanowe są w odpowiednim miejscu, jak się siedzi na moto? Moje aktualne spodnie mają tak że nigdy ochraniacz nie wpasowuje się dobrze w miejsce mojego kolana i zawsze jest albo lekko z boku albo za nisko.
2. W lato np jak jest za oknem 25-28 stopni to jeździłeś w tych spodniach z wypięta membraną? Czy w momencie jej wypięcia spodnie są przewiewne, da się w niej wytrzymać w słoneczne dni?
3. Kiedy tak naprawdę jeździłeś w tych spodniach z wpiętą membraną ?
4. Czyli praktycznie w granicy, ok 0-10 stopni - nie wyczuwałeś braku podpinki ocieplającej, majac pewnie założona samą membrane?
5. I na koniec jak dobierałeś rozmiar - masz ten sam rozmiar co np kupujesz normalne spodnie czy jest rozmiarówka zawyżona, zaniżona.
Pozdro
Hary
Mam jeszcze pytania odnośnie spodni OPEN ROAD:
1. Jak się sprawują ochraniacze w spodniach? Z tego co wyczytałem w opisie na kolanach są sztywne SaS a na biodrach pianka. Czy ochraniacze kolanowe są w odpowiednim miejscu, jak się siedzi na moto? Moje aktualne spodnie mają tak że nigdy ochraniacz nie wpasowuje się dobrze w miejsce mojego kolana i zawsze jest albo lekko z boku albo za nisko.
2. W lato np jak jest za oknem 25-28 stopni to jeździłeś w tych spodniach z wypięta membraną? Czy w momencie jej wypięcia spodnie są przewiewne, da się w niej wytrzymać w słoneczne dni?
3. Kiedy tak naprawdę jeździłeś w tych spodniach z wpiętą membraną ?
4. Czyli praktycznie w granicy, ok 0-10 stopni - nie wyczuwałeś braku podpinki ocieplającej, majac pewnie założona samą membrane?
5. I na koniec jak dobierałeś rozmiar - masz ten sam rozmiar co np kupujesz normalne spodnie czy jest rozmiarówka zawyżona, zaniżona.
Pozdro
Hary
- haryb
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:41
1. Ochraniacze jak stoję to mam lekko pod kolanami. Nie pamiętam w tym momencie jak one się układają podczas jazdy, ale to chyba dobrze, bo gdyby coś mi nie pasowało, to bym ich nie nosił
Ale to też zależy kto jakie ma nogi, czy spodnie mu wiszą na d..., czy są podpięte do kurtki itp.
2. Hmmm, oczywiście jak słońce świeci i jest ciepło to membranę wypinam, bo po prostu nie wypada
...ale nie pamiętam żeby mi było źle nawet w jakieś upały jak mi się zdarzało jeździć z membraną (np. w trasie nigdy nie wiadomo). Spodnie i membrana mają taką siateczkową podszewkę, więc jest ok. W kurtce w Retbike'u takiej podpinki nie było, była za to jakaś folia/guma i cały pot się lał, wszystko się kleiło i śmierdziało, tragedia ogólnie... tutaj nigdy nie zauważyłem jakichkolwiek problemów.
3. Membranę zakładam jak jadę w trasę, w nocy, albo pogoda jest niepewna. Jak jest ciepło, świeci słońce i jadę pośmigać po okolicach to nie biorę. Częściej jednak membranę mam założoną niż zdjętą ponieważ nie chce mi się codziennie tego przepinać jak jest lato +30 stopni, niby czyste niebo a za godzinę się cumulonimbusy zmontują i będzie burza
4. No to zależy od temperatury, prędkości, czasu jazdy i obecności kalesonów
Im bliżej (lub dalej ale w dół
) zera i im dłużej i szybciej jedziesz tym gorzej. Do jazdy po mieście nawet przy zerze nie widzę większego problemu, ale w trasę już nie da rady, po godzinie będzie chłodno, po dwóch już cały się trzęsiesz, ale to też zależy od reszty ubrania, owiewek itp. Pamiętam jak jechałem w trasie przy +3C w deszczu z prędkością ok 120km/h. Na początku tylko membrana+kalesony, pod kurtką polar. Po 20 minutach nawet komfortowo. Po godzinie już nie tak wesoło. Po 3h myślałem, że mi żeby wylecą od zgrzytania. Na szczęście wziąłem "zestaw ratunkowy" - kurtkę, spodnie i rękawice snowboardowe i szalik. To wszystko ubrałem na ciuchy motocyklowe i tak już całkiem spokojnie dojechałem na miejsce jeszcze jakieś 2h.
5. Jeśli chodzi o rozmiary to całkowicie zaufałem sprzedawcy. Pomierzyłem siebie, wysłałem wymiary i otrzymałem odpowiedź co i jakiego rozmiaru mam wziąć. Trochę się zdziwiłem, bo nie były to moje typowe rozmiary, jakie zawsze biorę, ale zaryzykowałem i wszystko się okazało jak szyte na miarę

2. Hmmm, oczywiście jak słońce świeci i jest ciepło to membranę wypinam, bo po prostu nie wypada

3. Membranę zakładam jak jadę w trasę, w nocy, albo pogoda jest niepewna. Jak jest ciepło, świeci słońce i jadę pośmigać po okolicach to nie biorę. Częściej jednak membranę mam założoną niż zdjętą ponieważ nie chce mi się codziennie tego przepinać jak jest lato +30 stopni, niby czyste niebo a za godzinę się cumulonimbusy zmontują i będzie burza

4. No to zależy od temperatury, prędkości, czasu jazdy i obecności kalesonów


5. Jeśli chodzi o rozmiary to całkowicie zaufałem sprzedawcy. Pomierzyłem siebie, wysłałem wymiary i otrzymałem odpowiedź co i jakiego rozmiaru mam wziąć. Trochę się zdziwiłem, bo nie były to moje typowe rozmiary, jakie zawsze biorę, ale zaryzykowałem i wszystko się okazało jak szyte na miarę

- Tomasz Wieczorek
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 13/1/2011, 12:27
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości