Dt125 jak to jest?
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Dt125 jak to jest?
Z tego co wiem starsze modele dt miały coś około 32 koni. Zaś przy tych nowszych modelach ("supermoto") jest napisane że mają 15 koni?
tylko?

- bobbers
- Świeżak
- Posty: 247
- Dołączył(a): 23/9/2014, 18:07
32KM hehe pobożne życzenie, zbliżoną mocą legitymuje się wyczynowa YZ125.
DT w wersji w pełni rozblokowanej ma około 23KM na seryjnych gratach, po zastosowaniu tuningowego dyfuzora, udaje się wykrzesać dodatkowego konia lub dwa.
DT była puszczana na rynki gdzie była sprzedawana z przeróżnymi konfiguracjami blokad, bo musiała spełniać różne wymogi. Najbardziej oczywistym, jest ograniczenie mocy na uprawnienia użytkownika.
Następnie nowsze roczniki z powodu iż jako 2T przestały spełniać normy emisji spalin, były dławione aby silnik max kręcił się ledwo ponad średnie obroty, zapewniając sobie jeszcze dopuszczenie do sprzedaży.
Wszystkie blokady są bez problemu do zdjęcia i spokojnie można zamykać licznik hehe, no może prawie zamykać.
Ot i cała tajemnica słabego, nowszego 2T.
DT w wersji w pełni rozblokowanej ma około 23KM na seryjnych gratach, po zastosowaniu tuningowego dyfuzora, udaje się wykrzesać dodatkowego konia lub dwa.
DT była puszczana na rynki gdzie była sprzedawana z przeróżnymi konfiguracjami blokad, bo musiała spełniać różne wymogi. Najbardziej oczywistym, jest ograniczenie mocy na uprawnienia użytkownika.
Następnie nowsze roczniki z powodu iż jako 2T przestały spełniać normy emisji spalin, były dławione aby silnik max kręcił się ledwo ponad średnie obroty, zapewniając sobie jeszcze dopuszczenie do sprzedaży.
Wszystkie blokady są bez problemu do zdjęcia i spokojnie można zamykać licznik hehe, no może prawie zamykać.
Ot i cała tajemnica słabego, nowszego 2T.
DR125se
- sito79
- Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 8/9/2008, 15:39
- Lokalizacja: Wałbrzych
Myślę, że znacznie prościej byłoby abyś konkretnie napisał o co chodzi.
DT nie domaga, czy po prostu obczajasz temat?
Generalnie jest tak, że znaleźć model który śmiga na blokadach, to jak trafić w totka, każdy kto ma to moto i odrobinę zna się na wyszukiwarce google w jednej chwili ma cały zbiór informacji o zdjęciu kagańca z tej maszynki. W Polskiej wersji taki zbiór znajdziesz na forum DT. Myślę, że skoro tam jest wszystko, to nie ma sensu przepisywać tutaj tych samych informacji.
Napiszę tylko tyle, aby Cię naprowadzić czego trzeba szukać. Najbardziej popularną blokadą jest niestety moduł (odcinanie zapłonu przy około 6500RPM), modułów jest kilka rodzajów i różnie się je odblokowuje. Typ modułu, to pierwsze co dokładnie musisz wiedzieć. Następnie dyfuzor, zwężka na wejściu, półblenda w środku, katalizator, również zależne od rocznika i modelu samego dyfuzora, kolejno, zawór wydechowy, celowa zamiana kierunku linek sterujących, nieprawidłowa pozycja wałka. Po uporządkowaniu trzech powyższych, trzeba ogarnąć gaźnik, zmienić dysze i zapewnić większą ilość powietrza dopływającego do airboxa
DT nie domaga, czy po prostu obczajasz temat?
Generalnie jest tak, że znaleźć model który śmiga na blokadach, to jak trafić w totka, każdy kto ma to moto i odrobinę zna się na wyszukiwarce google w jednej chwili ma cały zbiór informacji o zdjęciu kagańca z tej maszynki. W Polskiej wersji taki zbiór znajdziesz na forum DT. Myślę, że skoro tam jest wszystko, to nie ma sensu przepisywać tutaj tych samych informacji.
Napiszę tylko tyle, aby Cię naprowadzić czego trzeba szukać. Najbardziej popularną blokadą jest niestety moduł (odcinanie zapłonu przy około 6500RPM), modułów jest kilka rodzajów i różnie się je odblokowuje. Typ modułu, to pierwsze co dokładnie musisz wiedzieć. Następnie dyfuzor, zwężka na wejściu, półblenda w środku, katalizator, również zależne od rocznika i modelu samego dyfuzora, kolejno, zawór wydechowy, celowa zamiana kierunku linek sterujących, nieprawidłowa pozycja wałka. Po uporządkowaniu trzech powyższych, trzeba ogarnąć gaźnik, zmienić dysze i zapewnić większą ilość powietrza dopływającego do airboxa
DR125se
- sito79
- Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 8/9/2008, 15:39
- Lokalizacja: Wałbrzych
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości