Honda nsr 125r strasznie wolna
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Honda nsr 125r strasznie wolna
Witam chciałbym sie dowiedziec co mam zrobioec aby moja nowo kupiona Honda NSR 125R leciała 160 km/h jak wszystkie (niby) a nie 100 km/h (jak moja). NIedawno ją kupiłem i duzo czytałem i wszyscy mowia ze powinna leciec 160 a nie 100
maksymalne jej obroty to ok 8 tys.

- zauderex
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 26/8/2007, 08:08
Po 1 "SnP" to w Hondzie NSR 125 zapewne jest dozownik Oleju!! a teraz do "zauderex" jak mocno ci kopci ta nsr to może być wiele przyczyn takich jak min źle sutawiony dozownik oleju(ustaw mniej podczas pracy silnika), kolajnym powodem może być walnięta uszczelka pod głowicą( do komory spalania dostaje sie płyn z chłodnicy (tak samo może kopcić również przez walniętą uszczelką pod cylindrem) kolejnym powodem dla którego może kopcić twoja nsr to rozszczelnione zimeringi(czyli uszczelniacze w środku silnika) no i niestety może również kopcić przez zużyty tłok i pierścienie i to chyba będzie to czyli musiałbyś wymienić i by przestał kopcić prawdopodobnie i by wtedy zamykał licznik od obrotów bo w warsztacie mi pwoiedzieli ze w nsr nie ma blokad próz tej zwężki na kolanku którą należy rozpiłować zeby rozblokować tłumik;)
HONDA NSR
*)CCM!!

- Domohondansr
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 18/7/2007, 06:50
- Lokalizacja: Warszawa
Czemu ma lecieć 160km/h zrób od razu tak żeby 230 poszła
Podam prosty przepis
1 kupujesz naklejki śmocy ( najlepiej 50 ) i przyklejasz gdzie tylko możesz
2 kupujesz wydech najlepiej od R1/GSXR1000/Fireblade
3 idziesz do sklepu z fajerwekami i kupijesz 30 największych w sklepie wracasz do domu i używając taśmy klejącej ( szarej ) przyklejasz do zadupka, wachacza, tłumika
Gwarantowane niezapomniane wrażenia z jazdy

Podam prosty przepis
1 kupujesz naklejki śmocy ( najlepiej 50 ) i przyklejasz gdzie tylko możesz
2 kupujesz wydech najlepiej od R1/GSXR1000/Fireblade
3 idziesz do sklepu z fajerwekami i kupijesz 30 największych w sklepie wracasz do domu i używając taśmy klejącej ( szarej ) przyklejasz do zadupka, wachacza, tłumika
Gwarantowane niezapomniane wrażenia z jazdy

www.STUNTPOLAND.com | Dzida jest bogiem, freestyle nalogiem, predkosc zabawÄ… a Stunt podstawÄ…
- &rew
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 253
- Dołączył(a): 10/3/2007, 17:57
- Lokalizacja: Kutno
To źle ci powiedzieli w NSR masz 5 rodzajów blokad które po zastosowaniu wszystkiego dławią ją do 80 tak żeby w kraju urlicha von jungingena dzieci mogły śmigać jak ktoś napisał wyzej...
-Moduł kontrolujący zawór otwiera go tylko w 70 % co utrudnia wydalanie spalin... oznaczenia nie pamietam jct ja mam za 250 zł TV-78 z typu nadwozia JC20A oczywiście nie blokowany
-Moduł CDI ogranicza dopływ prądu do świecy przy określonej ilosci obrotów... odblokowany to CI 572 czy CI 527 który jest w każdej JC20A oraz do twojego modelu JC22* CI 626 i taki powinien sie znajdować
(nie mam juz zadnego na sprzedaż)
-Złe dobranie przełożeń zembatek (moto nie daje rady cigać)
-Zwężka w wydechu przy końcu kolektora (trzeba rozcinać) wydechów odblokowanych z JC20A już nie mam...
-Blaszana zwężka znajdująca sie w kanale dolotu mieszanki (trzeba ją wyjebać) ogranicza dolot mieszanki
-Trzeba wyregulować otwieranie sie zaworu wydechowego na linkach
To były bloady fabryczne np wersji JC22F bo jak masz JC22A to jest czysta od blokad kazda JC20 jest A potem po 93 blokowali moc bo sie dzieciaki rozbijały. A teraz blokady jakie ojczulkowie zakładali ze względu na bezpieczeństwo swoich niemiaszków
-Zmniejszona wielkość dysz w gaźniku. Standard powinna być 28
-Zwężki w gaźniku (kanał powinien byc czysty)
Dozownika lepiej sie nie czepiaj bo i tak pewnie nie wiesz gdzie on sie znajduje
pozatem jak nie umiesz regulować i dasz za mało oleju to sie pożegnasz z 1500 zł jak ci pali 1 litr na 400 jest dobrze a kopcenie nie śiwadczy o tym że trzeba podkręcać madrze ktosnapisał u góry czego moze byc to przyczyną...
Numer VIN ramy powie ci wszystko o twoim moto... trzba go umiejętnie odczytać tylko
Z tych 160 faktycznie sie nie smiejcie bo te moto jest w stanie osiągnąc o wiele więcej niż sie tego spodziewacie...
Co do tego to to mozę byc przyczyną tylko w stanie kiedy motorek jest dobry technicznie i bierz pod uwagę że moze być również uszkodzony a to ze nie puka i nie stuka to o niczym nie swiadczy bo tam niema co pukać i stukać... tylko zużywać się widać ze sie nie znasz i pewnie sprzedawca wcisnał ci motor z przebiegiem 30 tys km bez remontu które przezipie jeszcze te 100 200 "ale nie puka i nie stuka więc idealne" jak ci sie cylinder zuzył to nie ma ratunku
A co do autora tematu: Mam wrażenie że i tak tego co napisałem nie zrozumiesz wiec wydaje mi sie ze pisałem do słupa (bez urazy)
-Moduł kontrolujący zawór otwiera go tylko w 70 % co utrudnia wydalanie spalin... oznaczenia nie pamietam jct ja mam za 250 zł TV-78 z typu nadwozia JC20A oczywiście nie blokowany
-Moduł CDI ogranicza dopływ prądu do świecy przy określonej ilosci obrotów... odblokowany to CI 572 czy CI 527 który jest w każdej JC20A oraz do twojego modelu JC22* CI 626 i taki powinien sie znajdować
(nie mam juz zadnego na sprzedaż)
-Złe dobranie przełożeń zembatek (moto nie daje rady cigać)
-Zwężka w wydechu przy końcu kolektora (trzeba rozcinać) wydechów odblokowanych z JC20A już nie mam...
-Blaszana zwężka znajdująca sie w kanale dolotu mieszanki (trzeba ją wyjebać) ogranicza dolot mieszanki
-Trzeba wyregulować otwieranie sie zaworu wydechowego na linkach
To były bloady fabryczne np wersji JC22F bo jak masz JC22A to jest czysta od blokad kazda JC20 jest A potem po 93 blokowali moc bo sie dzieciaki rozbijały. A teraz blokady jakie ojczulkowie zakładali ze względu na bezpieczeństwo swoich niemiaszków
-Zmniejszona wielkość dysz w gaźniku. Standard powinna być 28
-Zwężki w gaźniku (kanał powinien byc czysty)
Dozownika lepiej sie nie czepiaj bo i tak pewnie nie wiesz gdzie on sie znajduje

Numer VIN ramy powie ci wszystko o twoim moto... trzba go umiejętnie odczytać tylko
Z tych 160 faktycznie sie nie smiejcie bo te moto jest w stanie osiągnąc o wiele więcej niż sie tego spodziewacie...
Co do tego to to mozę byc przyczyną tylko w stanie kiedy motorek jest dobry technicznie i bierz pod uwagę że moze być również uszkodzony a to ze nie puka i nie stuka to o niczym nie swiadczy bo tam niema co pukać i stukać... tylko zużywać się widać ze sie nie znasz i pewnie sprzedawca wcisnał ci motor z przebiegiem 30 tys km bez remontu które przezipie jeszcze te 100 200 "ale nie puka i nie stuka więc idealne" jak ci sie cylinder zuzył to nie ma ratunku
A co do autora tematu: Mam wrażenie że i tak tego co napisałem nie zrozumiesz wiec wydaje mi sie ze pisałem do słupa (bez urazy)
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem 

-
VCO - Świeżak
- Posty: 247
- Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
- Lokalizacja: Z przed biurka
Odrazu na wstępie przepraszam bo może to nie jest odpowiedni temat choc powiązany.
Jestem posiadaczem Aprili Rs 125 pali normalnie do 4,5 tys obr kręci się tak jak powinna się kręcic od 4,5 tys obr do 6,5 motor wogóle nie przyśpiesza tylko na 1 biegu i na luzie pokonuje tą granicę. po wyżej 6,5 przyśpiesza dużo lepiej porównywalnie do rs 125 z 99r w dobrym stanie. Leci max 130km/h przy 12500 tys obr. Rozebrałem silnik cylinder tłok i pierścienie w dobrym stanie. Zawór wydechowy ze względu na to że sie zerwał razem z linką jest zrobiony na stałe i maksymalnie otwiera wylot spalin. Jeśli ktoś mniej więcej oriętuje sie co może byc grane to prosze o pomoc.
Jestem posiadaczem Aprili Rs 125 pali normalnie do 4,5 tys obr kręci się tak jak powinna się kręcic od 4,5 tys obr do 6,5 motor wogóle nie przyśpiesza tylko na 1 biegu i na luzie pokonuje tą granicę. po wyżej 6,5 przyśpiesza dużo lepiej porównywalnie do rs 125 z 99r w dobrym stanie. Leci max 130km/h przy 12500 tys obr. Rozebrałem silnik cylinder tłok i pierścienie w dobrym stanie. Zawór wydechowy ze względu na to że sie zerwał razem z linką jest zrobiony na stałe i maksymalnie otwiera wylot spalin. Jeśli ktoś mniej więcej oriętuje sie co może byc grane to prosze o pomoc.
Rs 125 Gs 96' Red Bull Racing
- PlamaLbk
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 2/1/2008, 23:06
Ale jak robi Ci 100km/h przy 8tyś. to pomyśl sobie jakie by miala mieć obroty przy jakiejś większej prędkości. Może ktoś robił sobie do stuntu i ma jakieś inne zębatki włożone bo nie wieżę że jesli przy tych 8tys robi 100 to żeby ona więcej niż 130 poleciała nawet jak by zamykała obrotomierz.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Nie chodzi mi o prędkośc bo gdyby było tak jak przypuszczasz i leciała by tylko 130 bo ma takie przełożenie (zębatki) to powinna miec niesamowitego kopa. pozatym mam do porównania 2 rs i przełożenie jest takie same.
Mi głównie chodzi o to że nierównomiernie przyśpiesza czyli ma móła w zakresie 4,5 do 6,5 tys obr. ten motor juz na 2 biegu nie pokonuje tej granicy trzeba redukowac albo przeciągnąc go na sprzęgle.
Mi głównie chodzi o to że nierównomiernie przyśpiesza czyli ma móła w zakresie 4,5 do 6,5 tys obr. ten motor juz na 2 biegu nie pokonuje tej granicy trzeba redukowac albo przeciągnąc go na sprzęgle.
Rs 125 Gs 96' Red Bull Racing
- PlamaLbk
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 2/1/2008, 23:06
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości