Zobacz wÄ…tek - Honda nsr 125r strasznie wolna
NAS Analytics TAG

Honda nsr 125r strasznie wolna

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Honda nsr 125r strasznie wolna

Postprzez zauderex » 26/8/2007, 08:15

Witam chciałbym sie dowiedziec co mam zrobioec aby moja nowo kupiona Honda NSR 125R leciała 160 km/h jak wszystkie (niby) a nie 100 km/h (jak moja). NIedawno ją kupiłem i duzo czytałem i wszyscy mowia ze powinna leciec 160 a nie 100 :( maksymalne jej obroty to ok 8 tys.
zauderex
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 26/8/2007, 08:08


Postprzez pk. » 26/8/2007, 09:54

chyba do 7.5k obrotów , ma zablokowany moduł żeby szway mogły jezdzic tym bez prawa jazdy.
Chyba ze kupiłes takkiego grata że tylko sie na szrot nadaje.
pk.
Świeżak
 
Posty: 167
Dołączył(a): 17/8/2007, 19:21


Postprzez zauderex » 26/8/2007, 20:52

nie no silnik pracuje ładnie!!! nic nie puka ani nie stuka!!!!
zauderex
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 26/8/2007, 08:08

Postprzez pk. » 26/8/2007, 22:18

poczytaj sobie jak odblokowac moduł w necie bo mi sie szukac nie chce a motorek ten mialem 3 lata temu.
pk.
Świeżak
 
Posty: 167
Dołączył(a): 17/8/2007, 19:21

Postprzez zauderex » 27/8/2007, 10:59

no chyba ten moduł albo moze gaznik bo dochodzi do tych 8tys obrotow.aha noi kopci!!! strasznie
zauderex
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 26/8/2007, 08:08

Postprzez SnP » 30/8/2007, 20:09

jak kopci to moze oleju nawalone do benzin za duzo i dlatego zamulony jest;p
TEDEERKA 125 :)
Avatar użytkownika
SnP
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 26/8/2007, 19:48

Postprzez Domohondansr » 31/8/2007, 17:44

Po 1 "SnP" to w Hondzie NSR 125 zapewne jest dozownik Oleju!! a teraz do "zauderex" jak mocno ci kopci ta nsr to może być wiele przyczyn takich jak min źle sutawiony dozownik oleju(ustaw mniej podczas pracy silnika), kolajnym powodem może być walnięta uszczelka pod głowicą( do komory spalania dostaje sie płyn z chłodnicy (tak samo może kopcić również przez walniętą uszczelką pod cylindrem) kolejnym powodem dla którego może kopcić twoja nsr to rozszczelnione zimeringi(czyli uszczelniacze w środku silnika) no i niestety może również kopcić przez zużyty tłok i pierścienie i to chyba będzie to czyli musiałbyś wymienić i by przestał kopcić prawdopodobnie i by wtedy zamykał licznik od obrotów bo w warsztacie mi pwoiedzieli ze w nsr nie ma blokad próz tej zwężki na kolanku którą należy rozpiłować zeby rozblokować tłumik;)
HONDA NSR ;)*)CCM!!
Domohondansr
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 18/7/2007, 06:50
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez &rew » 31/8/2007, 17:58

Czemu ma lecieć 160km/h zrób od razu tak żeby 230 poszła :twisted:
Podam prosty przepis
1 kupujesz naklejki śmocy ( najlepiej 50 ) i przyklejasz gdzie tylko możesz
2 kupujesz wydech najlepiej od R1/GSXR1000/Fireblade
3 idziesz do sklepu z fajerwekami i kupijesz 30 największych w sklepie wracasz do domu i używając taśmy klejącej ( szarej ) przyklejasz do zadupka, wachacza, tłumika

Gwarantowane niezapomniane wrażenia z jazdy :twisted:
www.STUNTPOLAND.com | Dzida jest bogiem, freestyle nalogiem, predkosc zabawÄ… a Stunt podstawÄ…
&rew
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 253
Dołączył(a): 10/3/2007, 17:57
Lokalizacja: Kutno

Postprzez pk. » 31/8/2007, 18:04

na 90% blokada na module ..................

jakl chcesz poprawić osiagi to wstaw tłumol od ursusa 360 i nalep naklejki mocy na czoło.
pk.
Świeżak
 
Posty: 167
Dołączył(a): 17/8/2007, 19:21

Postprzez zauderex » 1/9/2007, 10:53

nsr-ka kumpla leci 160 wiec niewiem dlaczego takie smiechy z waszej strony!!! ostatnio udało mi sie niąprzypiłowac do 10 000 km!!! zobacze co powie mechanik we wtorek!!!
zauderex
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 26/8/2007, 08:08

Postprzez VCO » 1/9/2007, 14:03

To źle ci powiedzieli w NSR masz 5 rodzajów blokad które po zastosowaniu wszystkiego dławią ją do 80 tak żeby w kraju urlicha von jungingena dzieci mogły śmigać jak ktoś napisał wyzej...

-Moduł kontrolujący zawór otwiera go tylko w 70 % co utrudnia wydalanie spalin... oznaczenia nie pamietam jct ja mam za 250 zł TV-78 z typu nadwozia JC20A oczywiście nie blokowany

-Moduł CDI ogranicza dopływ prądu do świecy przy określonej ilosci obrotów... odblokowany to CI 572 czy CI 527 który jest w każdej JC20A oraz do twojego modelu JC22* CI 626 i taki powinien sie znajdować
(nie mam juz zadnego na sprzedaż)

-Złe dobranie przełożeń zembatek (moto nie daje rady cigać)

-Zwężka w wydechu przy końcu kolektora (trzeba rozcinać) wydechów odblokowanych z JC20A już nie mam...

-Blaszana zwężka znajdująca sie w kanale dolotu mieszanki (trzeba ją wyjebać) ogranicza dolot mieszanki

-Trzeba wyregulować otwieranie sie zaworu wydechowego na linkach

To były bloady fabryczne np wersji JC22F bo jak masz JC22A to jest czysta od blokad kazda JC20 jest A potem po 93 blokowali moc bo sie dzieciaki rozbijały. A teraz blokady jakie ojczulkowie zakładali ze względu na bezpieczeństwo swoich niemiaszków

-Zmniejszona wielkość dysz w gaźniku. Standard powinna być 28
-Zwężki w gaźniku (kanał powinien byc czysty)

Dozownika lepiej sie nie czepiaj bo i tak pewnie nie wiesz gdzie on sie znajduje :lol: pozatem jak nie umiesz regulować i dasz za mało oleju to sie pożegnasz z 1500 zł jak ci pali 1 litr na 400 jest dobrze a kopcenie nie śiwadczy o tym że trzeba podkręcać madrze ktosnapisał u góry czego moze byc to przyczyną...

Numer VIN ramy powie ci wszystko o twoim moto... trzba go umiejętnie odczytać tylko
Z tych 160 faktycznie sie nie smiejcie bo te moto jest w stanie osiągnąc o wiele więcej niż sie tego spodziewacie...

Co do tego to to mozę byc przyczyną tylko w stanie kiedy motorek jest dobry technicznie i bierz pod uwagę że moze być również uszkodzony a to ze nie puka i nie stuka to o niczym nie swiadczy bo tam niema co pukać i stukać... tylko zużywać się widać ze sie nie znasz i pewnie sprzedawca wcisnał ci motor z przebiegiem 30 tys km bez remontu które przezipie jeszcze te 100 200 "ale nie puka i nie stuka więc idealne" jak ci sie cylinder zuzył to nie ma ratunku

A co do autora tematu: Mam wrażenie że i tak tego co napisałem nie zrozumiesz wiec wydaje mi sie ze pisałem do słupa (bez urazy)
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka

Postprzez zauderex » 3/9/2007, 05:59

ale to chyba jakas uszczelka bo bierze mi chyba płyn chłodniczy!!!
zauderex
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 26/8/2007, 08:08

Postprzez PlamaLbk » 3/1/2008, 00:03

Odrazu na wstępie przepraszam bo może to nie jest odpowiedni temat choc powiązany.

Jestem posiadaczem Aprili Rs 125 pali normalnie do 4,5 tys obr kręci się tak jak powinna się kręcic od 4,5 tys obr do 6,5 motor wogóle nie przyśpiesza tylko na 1 biegu i na luzie pokonuje tą granicę. po wyżej 6,5 przyśpiesza dużo lepiej porównywalnie do rs 125 z 99r w dobrym stanie. Leci max 130km/h przy 12500 tys obr. Rozebrałem silnik cylinder tłok i pierścienie w dobrym stanie. Zawór wydechowy ze względu na to że sie zerwał razem z linką jest zrobiony na stałe i maksymalnie otwiera wylot spalin. Jeśli ktoś mniej więcej oriętuje sie co może byc grane to prosze o pomoc.
Rs 125 Gs 96' Red Bull Racing
PlamaLbk
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2/1/2008, 23:06

Postprzez Landryss25 » 3/1/2008, 16:11

Ale jak robi Ci 100km/h przy 8tyś. to pomyśl sobie jakie by miala mieć obroty przy jakiejś większej prędkości. Może ktoś robił sobie do stuntu i ma jakieś inne zębatki włożone bo nie wieżę że jesli przy tych 8tys robi 100 to żeby ona więcej niż 130 poleciała nawet jak by zamykała obrotomierz.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez PlamaLbk » 3/1/2008, 21:54

Nie chodzi mi o prędkośc bo gdyby było tak jak przypuszczasz i leciała by tylko 130 bo ma takie przełożenie (zębatki) to powinna miec niesamowitego kopa. pozatym mam do porównania 2 rs i przełożenie jest takie same.
Mi głównie chodzi o to że nierównomiernie przyśpiesza czyli ma móła w zakresie 4,5 do 6,5 tys obr. ten motor juz na 2 biegu nie pokonuje tej granicy trzeba redukowac albo przeciągnąc go na sprzęgle.
Rs 125 Gs 96' Red Bull Racing
PlamaLbk
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2/1/2008, 23:06



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê