[Aktualności] Motocykl sportowy czy supermoto - co...
Posty: 17
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Motocykl sportowy czy supermoto - co...
Dyskusja na temat: Motocykl sportowy czy supermoto - co jest lepsze?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Motocykl sportowy czy supermoto - co jest lepsze?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Motocykl sportowy czy supermoto - co jest lepsze?
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Zdecydowanie odpuszczał
Ale to jest trochę jakby porównywać sprintera i maratończyka. I jeden i drugi biega.
Ale filmik fajny
pozdrawiam<br><hr>pietja

Ale to jest trochę jakby porównywać sprintera i maratończyka. I jeden i drugi biega.
Ale filmik fajny

pozdrawiam<br><hr>pietja
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kolejna wyrezyserowana reklamowka, a do jazdy po miescie i nie tylko - najlepszy sport z wysoka kierÄ…, ewentualnie akcesoryjne sety<br><hr>txa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
co za bzduraKomentatorzy napisał(a):kolejna wyrezyserowana reklamowka, a do jazdy po miescie i nie tylko - najlepszy sport z wysoka kierą, ewentualnie akcesoryjne sety<br><hr>txa<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- goobydoobie
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 20/4/2015, 12:52
widać że nigdy nie jeździłeś motocyklem<br><hr>redKomentatorzy napisał(a):kolejna wyrezyserowana reklamowka, a do jazdy po miescie i nie tylko - najlepszy sport z wysoka kierą, ewentualnie akcesoryjne sety<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
porównał bym to do lwa i antylopy , ten sobie cicho spaceruje a ona sobie skacze pokazuje jaka jest zwinna , ale jak lew zgłodnieje , dopadnie i pozre , sport to sport <br><hr>gsxr
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kiedy ja zaczalem jezdzic, ty nie siedziales jescze w lewym jajku tatusiaKomentatorzy napisał(a):kolejna wyrezyserowana reklamowka, a do jazdy po miescie i nie tylko - najlepszy sport z wysoka kierą, ewentualnie akcesoryjne sety<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):widać że nigdy nie jeździłeś motocyklem<br><hr>red<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a do ilu sportow (swoich klockow Lego nie licz) zalozyles akcesoryjna polke (np. lsl-a), kiere i - opcjonalnie - regulowane sety?<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):kolejna wyrezyserowana reklamowka, a do jazdy po miescie i nie tylko - najlepszy sport z wysoka kierą, ewentualnie akcesoryjne sety<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):co za bzdura<br><hr>Fim<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ogarnij się, człowieku, i nie wrzucaj wszystkich do jednego gimbusowego wora. Wyższa kiera mi tylko by przeszkadzała, bo nie wiem, jak ty jeździsz, ale ja potrzebuję się położyć na baku w złożeniu i mieć zasięg ramion przy wychyleniu do wnętrza zakrętu. Moc ma dla mnie drugorzędne znaczenie...ale to już dyskusja na inny temat. Możemy się spotkać na torze, i myślę, że zmienisz zdanie na temat moich "klocków Lego".<br><hr>FimKomentatorzy napisał(a):kolejna wyrezyserowana reklamowka, a do jazdy po miescie i nie tylko - najlepszy sport z wysoka kierą, ewentualnie akcesoryjne sety<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):co za bzdura<br><hr>Fim<br>
Komentatorzy napisał(a):a do ilu sportow (swoich klockow Lego nie licz) zalozyles akcesoryjna polke (np. lsl-a), kiere i - opcjonalnie - regulowane sety?<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ale gdybys przeczytal ze zrozumieniem moj pierwszy wpis, to byz zauwazył, ze podkreslilem, iż przede wszytskim "do miasta" - podtrzymuje, ze do jazdy po miescie, zmodyfikowany sport jest najlepszą opcją, dla kogoś kto lubi dać nieprzepisowego "ognia"...zreszta na ciasnym torze lub kretej drodze tez bedzie lepszą opcją od niezmodyfikowanego sporta...ps. ciekawe, ze w swoim drugim wpisie potrafiles sie ustosunkowac jakos merytorycznie do zagadnienia, a w pierwszym zachowales sie jak gowniarz...<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):kolejna wyrezyserowana reklamowka, a do jazdy po miescie i nie tylko - najlepszy sport z wysoka kierą, ewentualnie akcesoryjne sety<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):co za bzdura<br><hr>Fim<br>
Komentatorzy napisał(a):a do ilu sportow (swoich klockow Lego nie licz) zalozyles akcesoryjna polke (np. lsl-a), kiere i - opcjonalnie - regulowane sety?<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Ogarnij się, człowieku, i nie wrzucaj wszystkich do jednego gimbusowego wora. Wyższa kiera mi tylko by przeszkadzała, bo nie wiem, jak ty jeździsz, ale ja potrzebuję się położyć na baku w złożeniu i mieć zasięg ramion przy wychyleniu do wnętrza zakrętu. Moc ma dla mnie drugorzędne znaczenie...ale to już dyskusja na inny temat. Możemy się spotkać na torze, i myślę, że zmienisz zdanie na temat moich "klocków Lego".<br><hr>Fim<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dobry przykład na to, że obecnie nikt nie zagłębia się w tekst, szczególnie w internecie.Komentatorzy napisał(a):kolejna wyrezyserowana reklamowka, a do jazdy po miescie i nie tylko - najlepszy sport z wysoka kierą, ewentualnie akcesoryjne sety<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):co za bzdura<br><hr>Fim<br>
Komentatorzy napisał(a):a do ilu sportow (swoich klockow Lego nie licz) zalozyles akcesoryjna polke (np. lsl-a), kiere i - opcjonalnie - regulowane sety?<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Ogarnij się, człowieku, i nie wrzucaj wszystkich do jednego gimbusowego wora. Wyższa kiera mi tylko by przeszkadzała, bo nie wiem, jak ty jeździsz, ale ja potrzebuję się położyć na baku w złożeniu i mieć zasięg ramion przy wychyleniu do wnętrza zakrętu. Moc ma dla mnie drugorzędne znaczenie...ale to już dyskusja na inny temat. Możemy się spotkać na torze, i myślę, że zmienisz zdanie na temat moich "klocków Lego".<br><hr>Fim<br>Komentatorzy napisał(a):ale gdybys przeczytal ze zrozumieniem moj pierwszy wpis, to byz zauwazył, ze podkreslilem, iż przede wszytskim "do miasta" - podtrzymuje, ze do jazdy po miescie, zmodyfikowany sport jest najlepszą opcją, dla kogoś kto lubi dać nieprzepisowego "ognia"...zreszta na ciasnym torze lub kretej drodze tez bedzie lepszą opcją od niezmodyfikowanego sporta...ps. ciekawe, ze w swoim drugim wpisie potrafiles sie ustosunkowac jakos merytorycznie do zagadnienia, a w pierwszym zachowales sie jak gowniarz...<br><hr>txa<br>
Żyjemy w szalonych czasach- wszyscy są surferami życia<br><hr>.
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"wszyscy sa surferami zycia.."Komentatorzy napisał(a):kolejna wyrezyserowana reklamowka, a do jazdy po miescie i nie tylko - najlepszy sport z wysoka kierą, ewentualnie akcesoryjne sety<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):co za bzdura<br><hr>Fim<br>
Komentatorzy napisał(a):a do ilu sportow (swoich klockow Lego nie licz) zalozyles akcesoryjna polke (np. lsl-a), kiere i - opcjonalnie - regulowane sety?<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Ogarnij się, człowieku, i nie wrzucaj wszystkich do jednego gimbusowego wora. Wyższa kiera mi tylko by przeszkadzała, bo nie wiem, jak ty jeździsz, ale ja potrzebuję się położyć na baku w złożeniu i mieć zasięg ramion przy wychyleniu do wnętrza zakrętu. Moc ma dla mnie drugorzędne znaczenie...ale to już dyskusja na inny temat. Możemy się spotkać na torze, i myślę, że zmienisz zdanie na temat moich "klocków Lego".<br><hr>Fim<br>Komentatorzy napisał(a):ale gdybys przeczytal ze zrozumieniem moj pierwszy wpis, to byz zauwazył, ze podkreslilem, iż przede wszytskim "do miasta" - podtrzymuje, ze do jazdy po miescie, zmodyfikowany sport jest najlepszą opcją, dla kogoś kto lubi dać nieprzepisowego "ognia"...zreszta na ciasnym torze lub kretej drodze tez bedzie lepszą opcją od niezmodyfikowanego sporta...ps. ciekawe, ze w swoim drugim wpisie potrafiles sie ustosunkowac jakos merytorycznie do zagadnienia, a w pierwszym zachowales sie jak gowniarz...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Dobry przykład na to, że obecnie nikt nie zagłębia się w tekst, szczególnie w internecie.
Żyjemy w szalonych czasach- wszyscy są surferami życia<br><hr>.<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co do drugiej części posta - przyznaję Ci rację, było gówniarsko. A w temacie: moim zdaniem na mały tor i miasto - supermoto (przekonałem się o ich walorach, jak w Radomiu, czy Lublinie, co rusz mnie jakiś supermociak z dobrym kieorwnikiem objeżdżał). Jednak jak dla mnie, jeżeli ma być sport, to lekki, z niską kierą i dobrym hamulcem. O efektywności takiego rozwiązania możesz sam się przekonać, jeżeli kiedyś na żywo się spotkamy. Mnie osobiście pozycja na sporcie nie męczy, ale różni ludzie mają różnie. A tak poza tym - najlepszy motocykl, to ten, który jest w naszym posiadaniu. Pozdrawiam!<br><hr>FimKomentatorzy napisał(a):kolejna wyrezyserowana reklamowka, a do jazdy po miescie i nie tylko - najlepszy sport z wysoka kierą, ewentualnie akcesoryjne sety<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):co za bzdura<br><hr>Fim<br>
Komentatorzy napisał(a):a do ilu sportow (swoich klockow Lego nie licz) zalozyles akcesoryjna polke (np. lsl-a), kiere i - opcjonalnie - regulowane sety?<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Ogarnij się, człowieku, i nie wrzucaj wszystkich do jednego gimbusowego wora. Wyższa kiera mi tylko by przeszkadzała, bo nie wiem, jak ty jeździsz, ale ja potrzebuję się położyć na baku w złożeniu i mieć zasięg ramion przy wychyleniu do wnętrza zakrętu. Moc ma dla mnie drugorzędne znaczenie...ale to już dyskusja na inny temat. Możemy się spotkać na torze, i myślę, że zmienisz zdanie na temat moich "klocków Lego".<br><hr>Fim<br>Komentatorzy napisał(a):ale gdybys przeczytal ze zrozumieniem moj pierwszy wpis, to byz zauwazył, ze podkreslilem, iż przede wszytskim "do miasta" - podtrzymuje, ze do jazdy po miescie, zmodyfikowany sport jest najlepszą opcją, dla kogoś kto lubi dać nieprzepisowego "ognia"...zreszta na ciasnym torze lub kretej drodze tez bedzie lepszą opcją od niezmodyfikowanego sporta...ps. ciekawe, ze w swoim drugim wpisie potrafiles sie ustosunkowac jakos merytorycznie do zagadnienia, a w pierwszym zachowales sie jak gowniarz...<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ja z kolei do miasta wole trzy lub czterocylindrowke (silnik!) z wysoka kierwnica (chociaz mam tez r1 z cliponsami); w supermoto zniecheca mnie kiepska moc i chociaz tani to nieunikniony remoncik silnika - mniejsza odpornosc na katowanie!<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):kolejna wyrezyserowana reklamowka, a do jazdy po miescie i nie tylko - najlepszy sport z wysoka kierą, ewentualnie akcesoryjne sety<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):co za bzdura<br><hr>Fim<br>
Komentatorzy napisał(a):a do ilu sportow (swoich klockow Lego nie licz) zalozyles akcesoryjna polke (np. lsl-a), kiere i - opcjonalnie - regulowane sety?<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Ogarnij się, człowieku, i nie wrzucaj wszystkich do jednego gimbusowego wora. Wyższa kiera mi tylko by przeszkadzała, bo nie wiem, jak ty jeździsz, ale ja potrzebuję się położyć na baku w złożeniu i mieć zasięg ramion przy wychyleniu do wnętrza zakrętu. Moc ma dla mnie drugorzędne znaczenie...ale to już dyskusja na inny temat. Możemy się spotkać na torze, i myślę, że zmienisz zdanie na temat moich "klocków Lego".<br><hr>Fim<br>Komentatorzy napisał(a):ale gdybys przeczytal ze zrozumieniem moj pierwszy wpis, to byz zauwazył, ze podkreslilem, iż przede wszytskim "do miasta" - podtrzymuje, ze do jazdy po miescie, zmodyfikowany sport jest najlepszą opcją, dla kogoś kto lubi dać nieprzepisowego "ognia"...zreszta na ciasnym torze lub kretej drodze tez bedzie lepszą opcją od niezmodyfikowanego sporta...ps. ciekawe, ze w swoim drugim wpisie potrafiles sie ustosunkowac jakos merytorycznie do zagadnienia, a w pierwszym zachowales sie jak gowniarz...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Co do drugiej części posta - przyznaję Ci rację, było gówniarsko. A w temacie: moim zdaniem na mały tor i miasto - supermoto (przekonałem się o ich walorach, jak w Radomiu, czy Lublinie, co rusz mnie jakiś supermociak z dobrym kieorwnikiem objeżdżał). Jednak jak dla mnie, jeżeli ma być sport, to lekki, z niską kierą i dobrym hamulcem. O efektywności takiego rozwiązania możesz sam się przekonać, jeżeli kiedyś na żywo się spotkamy. Mnie osobiście pozycja na sporcie nie męczy, ale różni ludzie mają różnie. A tak poza tym - najlepszy motocykl, to ten, który jest w naszym posiadaniu. Pozdrawiam!<br><hr>Fim<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
sprobuj jakies duze litrowe sm, latam ktm 950 sm i calkiem fajnie, poprzednio 640 sm i tez mi nie wystarczalKomentatorzy napisał(a):kolejna wyrezyserowana reklamowka, a do jazdy po miescie i nie tylko - najlepszy sport z wysoka kierą, ewentualnie akcesoryjne sety<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):co za bzdura<br><hr>Fim<br>
Komentatorzy napisał(a):a do ilu sportow (swoich klockow Lego nie licz) zalozyles akcesoryjna polke (np. lsl-a), kiere i - opcjonalnie - regulowane sety?<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Ogarnij się, człowieku, i nie wrzucaj wszystkich do jednego gimbusowego wora. Wyższa kiera mi tylko by przeszkadzała, bo nie wiem, jak ty jeździsz, ale ja potrzebuję się położyć na baku w złożeniu i mieć zasięg ramion przy wychyleniu do wnętrza zakrętu. Moc ma dla mnie drugorzędne znaczenie...ale to już dyskusja na inny temat. Możemy się spotkać na torze, i myślę, że zmienisz zdanie na temat moich "klocków Lego".<br><hr>Fim<br>Komentatorzy napisał(a):ale gdybys przeczytal ze zrozumieniem moj pierwszy wpis, to byz zauwazył, ze podkreslilem, iż przede wszytskim "do miasta" - podtrzymuje, ze do jazdy po miescie, zmodyfikowany sport jest najlepszą opcją, dla kogoś kto lubi dać nieprzepisowego "ognia"...zreszta na ciasnym torze lub kretej drodze tez bedzie lepszą opcją od niezmodyfikowanego sporta...ps. ciekawe, ze w swoim drugim wpisie potrafiles sie ustosunkowac jakos merytorycznie do zagadnienia, a w pierwszym zachowales sie jak gowniarz...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Co do drugiej części posta - przyznaję Ci rację, było gówniarsko. A w temacie: moim zdaniem na mały tor i miasto - supermoto (przekonałem się o ich walorach, jak w Radomiu, czy Lublinie, co rusz mnie jakiś supermociak z dobrym kieorwnikiem objeżdżał). Jednak jak dla mnie, jeżeli ma być sport, to lekki, z niską kierą i dobrym hamulcem. O efektywności takiego rozwiązania możesz sam się przekonać, jeżeli kiedyś na żywo się spotkamy. Mnie osobiście pozycja na sporcie nie męczy, ale różni ludzie mają różnie. A tak poza tym - najlepszy motocykl, to ten, który jest w naszym posiadaniu. Pozdrawiam!<br><hr>Fim<br>Komentatorzy napisał(a):ja z kolei do miasta wole trzy lub czterocylindrowke (silnik!) z wysoka kierwnica (chociaz mam tez r1 z cliponsami); w supermoto zniecheca mnie kiepska moc i chociaz tani to nieunikniony remoncik silnika - mniejsza odpornosc na katowanie!<br><hr>txa<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości