Nie odpala na zimnym, cieknie z gaźników.
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Nie odpala na zimnym, cieknie z gaźników.
Witam
Tak jak w temacie motocykl kawasaki ltd 454 nie pali na zimnym. Po podłączeniu go na kable do samochodu i najpierw dopompowaniu manetką a następnie trzymając przycisk rozrusznika i energicznie kręcąc manetką silnik zapala. Po rozgrzaniu silnik pali lecz też nie zawsze za pierwszym razem. Wymienione zostały świece oraz akumulator. Kolejnym problemem jest cieknący prawy gaźnik i to tak dość porządnie. Czy uszkodzony gaźnik może miec wpływ na słabe odpalnie motocykl na zimnym silniku i co to za uszkodzenie moze być. Za wszelką pomoc z góry dziękuję : )
Tak jak w temacie motocykl kawasaki ltd 454 nie pali na zimnym. Po podłączeniu go na kable do samochodu i najpierw dopompowaniu manetką a następnie trzymając przycisk rozrusznika i energicznie kręcąc manetką silnik zapala. Po rozgrzaniu silnik pali lecz też nie zawsze za pierwszym razem. Wymienione zostały świece oraz akumulator. Kolejnym problemem jest cieknący prawy gaźnik i to tak dość porządnie. Czy uszkodzony gaźnik może miec wpływ na słabe odpalnie motocykl na zimnym silniku i co to za uszkodzenie moze być. Za wszelką pomoc z góry dziękuję : )
- Piotrkonik
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 21/4/2015, 20:30
Oczywiście że gaźniki mają wpływ na odpalanie. Cieknący gaźnik świadczy o uszkodzeniu zaworka komory pływakowej. Wyciągnij gaźniki, rozbierz, wyczyść, zregeneruj co trzeba, złóż i wyreguluj.
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Zaworki w tych gaźnikach lecą co 30-40tys. (oryginały). Jak nie trzymają to problemem może być nie tylko wyciek paliwa przez przelew, ale i jego wyciek do cylindra, a benzyna bez problemu przeleci przez pierścienie wprost do oleju, wiec sprawdź, czy nie śmierdzi z niego benzyną i nie podniósł się stan. "Pompowanie" manetką w tym przypadku totalnie nic nie daje, tam niema żadnej pompki. Jedyne czym wówczas ruszasz, to przepustnicą. W przypadku przelewania paliwa mieszanka jest zbyt bogata, więc szanse na uruchomienie są głównie przy max odkręconej manetce - podobnie się robi, gdy zaleje świece. Wyjmuj gaźniki, wymień zaworki, sprawdź poziom paliwa w komorach pływakowych, zrób synchro (choćby i garażowym sposobem na wężyk z płynem) i będzie żył.



- Artur_
- Świeżak
- Posty: 358
- Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
- Lokalizacja: Zabrze
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości