Zobacz wątek - Fzs 600 ustawienie rozrządu i napinacz
NAS Analytics TAG

Fzs 600 ustawienie rozrządu i napinacz

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Fzs 600 ustawienie rozrządu i napinacz

Postprzez bobbers » 21/4/2015, 20:33

Panowie mam pewien problem. Potrzebuję wyjąć napinacz rozrządu ,aby gnide uszczelnić bo podcieka z niego. Jak ustawić w nim rozrząd,ktoś się orientuje? A przy wkładaniu napinacza... napinacz trzeba "schować" wcisnąć wszystkie ząbki. Czy po przykręceniu on samoczynnie wysunie się na tyle ile trzeba ,czy jednak trzeba delikatnie przekręcić wałem? Bo z czymś takim juz się spotkałem :lol:
bobbers
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 23/9/2014, 18:07


Postprzez balchan1 » 21/4/2015, 23:15

Z tego co mi wiadomo, napinacz można spokojnie zdemontować, ustawiając przed tym silnik w takim położeniu, aby występował jak najmniejszy opór w rozrządzie (czyli np. na znakach, lub kręcąc silnikiem aż poczujemy luźny moment). Z napinacza najpierw wyciągasz sprężynę napinającą, następnie odkręcasz resztę. Dzięki temu możesz skontrolować jak bardzo napinacz sam się wysunął. Co do montażu to chowasz trzpień napinacza, mocujesz korpus napinacza a następnie wkładasz sprężynę i dokręcasz ją. W całym procesie może pomóc service manual. Powodzenia.
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez RUTRA.RD » 22/4/2015, 06:53

mozesz wyjac sam napinacz nic sie nie przestawi
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez bobbers » 22/4/2015, 12:11

Wszytko fajnie... Do kręcenia wałem musze chyba zdjąć dekiel ? Co za tym idzie ,spuścić olej?
bobbers
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 23/9/2014, 18:07

Postprzez balchan1 » 22/4/2015, 18:20

Możesz także wykręcić świece i kręcić tylnym kołem z zapiętym biegiem. W pierwszy cylinder włóż np. śrubokręt, żeby wyczuć kiedy tłok będzie w GMP. I tak kręć aż wyczujesz najmniejszy opór.
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez bobbers » 22/4/2015, 22:23

A może ktoś orientuje czy pod deklem od alternatora będzie olej ? W niektórych silnikach z lewej strony jest sucho i nie trzeba spuszczać oleju aby zdjąć lewy dekiel
bobbers
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 23/9/2014, 18:07

Postprzez balchan1 » 22/4/2015, 23:44

Obstawiam że będzie tam olej. Najszybciej dowiesz się tego czy jest tam olej, oraz gdzie znajdują się znaki, jeżeli zajrzysz do service manual.
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez RUTRA.RD » 23/4/2015, 07:22

no ale jak napinacz wyjmiesz to nie krec silnikiem :)

ząbki same zaskoczą na nim

nawet jesli bedzie olej pod tym deklem to nie wiele go wyleci - zawsze mozesz go delikatnie na druga strone przechylic- niech ktos ci pomoze i go trzyma
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr