Zobacz wątek - Suzuki Bandit 1250 2014..

Suzuki Bandit 1250 2014..

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, rosiboj, lagiboy, Landryss25, kravec, andy7, Boshi, Black-Ghost

Suzuki Bandit 1250 2014..

Postprzez Charlie P » 20/4/2015, 16:10

Witam , planuje zakup 2 mojego motocykla , wczesniejszy to Yamaha Fazer 600 2003r.
Od dawna szukam motocykla do 35 tys , wraz z nowym ubiorem.Ostatnio wpadł mi w oko Suzuki Bandit 1250 , jest tani ( 36 tys nowy ) , może niezbyt mocny bo ma 97km , mniej od Fazera , ale strasznie duzy moment obrotowy no i jednak pojemnosc.
Zależy mi na motocyklu do turystyki (200-400km ) max , codziennej jazdy , czasami wkoło komina , elastycznym silniku i dobrych osiagach.
Czy mial ktos stycznosc z tym motocyklem ? Jak sie sprawuje ? Jak naprawde wyglada sprawa z silnikiem u tej maszyny ? przesiadam sie z fazera i naprawde chce żeby to mialo duzo lepsze kopyto od Fazera. Pracowałem na ten motocykl rok , bardzo ciezko wiec chce cos dobrego.
Czy ktos moze cos powiedziec o tej maszynie ? jak z osiagami , komfortem ? czytalem artykuly i podobno silnik to jest marzenie.
Charlie P
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 23/2/2015, 12:48
Lokalizacja: Puławy


Postprzez lagiboy » 20/4/2015, 19:59

nie lepiej GSXF? szczerze powiedziawszy to wolałbym więcej owiewek jak mniej. Zawsze możesz iść w używanego kilofazera.
taka dynamika do Ciebie przemawia?
https://www.youtube.com/watch?v=irItVcgCkPA tutaj jest golas w wersji N
https://youtu.be/lClKpySAhbY?t=7m tutaj golas z szybką
https://www.youtube.com/watch?v=OekvzmYxfY4 tutaj starszy model 1200
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2686
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez leff » 20/4/2015, 20:49

w turystyce dluzszej niz 400 km GSX1250 sprawdza sie bardzo dobrze, do wiekszych predkosci warto zalozyc wyzsza szybe i deflektor

spod swiatel fazera wciaga nosem
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Charlie P » 21/4/2015, 14:22

leff a jak wypada przy Bandicie Kawasaki GTR 1400 ? miales moze z tym stycznosc ? czy wał napedowy to nie jest awaryjne rozwiazanie ?
Charlie P
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 23/2/2015, 12:48
Lokalizacja: Puławy

Postprzez lagiboy » 21/4/2015, 21:26

wał ogólnie jest elementem trwalszym niż łańcuch i praktycznie bezobsługowym, co jakiś kosmiczny przebieg trzeba wymienić olej i wsio.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2686
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez leff » 21/4/2015, 21:54

nie jezdzilem ale dla GTR konkurencja jest Hayabusa a nie Bandit

Bandit to proste, wytrzymale i pancerne kowadlo z sercem lokomotywy jesli chodzi o wal to generalnie sa rozne podejscia, jak sie lancuch spieprzy to naprawisz wszedzie, z walem nie jest tak prosto, wal jest bezobslugowy lancuch trzeba smarowac ale bandit ma centralke a puszka sprayu duzo nie zajmuje, ewentualnie mozna sobie olejarke zamontowac
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez lagiboy » 21/4/2015, 22:49

leff GTR to nie jest to samo co ZZR. na moje oko to ZZR ma bliżej do Hayki. Suzuki chyba nie ma takiego kloca porównywalnego do GTR. Yamaha ma FJR1300 a honda pan european.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2686
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez leff » 22/4/2015, 10:44

generalnie staralem sie dopasowac cos z oferty suzuki, ktora w tym segmencie nie jest zbyt duza :-)

panueropean tez nijak sie ma do FJR czy GTR, jakas slabowita i kanapowata jest

GTR to juz koszmarnie wielki autobus
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez lagiboy » 22/4/2015, 18:43

ale przy hayce spuchnie. tam gdzie hayka zapina 4 bieg GTR zaczyna się kończyć. nie chciałem pisać że honda ma goldwinga bo to już jest za dużo. w cenie bandita czy GSXF nie znajdziesz nic lepszego. jeśli koniecznie chcesz coś z zielonych to można popatrzeć na Z1000SX zamiast GTR, tylko że Zet jest bardzo kompaktowy w porównaniu do Suzuki, do tego będzie twardszy, o ile dobrze pamiętam to powstał na bazie nakeda Z1000. W długą trasę raczej będzie boleć doopa. no i będzie szybszy od Bandita. Zeta trzeba obejrzeć i usiąść na nim, nie każdemu pasuje choć prawie wszystkim się podoba.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2686
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez leff » 22/4/2015, 20:47

w najczesciej uzywanym zakresie predkosci bedzie tak samo szybki albo i wolniejszy od bandita no i jest krotki, przy podrozach solo nie ma znaczenia ale z plecakiem juz robi roznice poza tym roznica w cenie, Z1000SX jest ponad 30% drozszy od GSX'a - ok 40 kpln vs min 52 tys
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez lagiboy » 22/4/2015, 20:56

wszystko zależy gdzie chcesz jechać. ja zawsze patrze troche pod swoim kontem gdzie jechałem przez niemcy do PL tam się przydaje wszystko co motocykl może zaoferować. od osłony przed wiatrem przez KM, wygodne siodło, po podgrzewane manetki. w nówkach trzeba za to dopłacać, w moto z drugiej ręki GSX'y mają już praktycznie wszystko łącznie z deflektorem, kuframi i w dalszym ciągu są tańsze niż Kawa. 7.5k do 8,5k za Z1000SX 2012 i 6k za GSXa ze wszystkimi pierdołami.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2686
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez leff » 22/4/2015, 21:05

dlatego mam GSX'a :-)

cena/jakosc raczej nie do przebicia a piec mimo "tylko" 97 kucy jest potezny

przy wyzszej szybie i deflektorze przy ponad 200 dalej mialem komfort jazdy
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Rura » 23/4/2015, 07:16

Z GTRem trochę kijowo jeździ się w ruchu miejskim, bardzo szeroka owiewką i kolidujące z samochodowymi lusterka znacząco utrudniają. Nie wspomnę o problemach jak nie ściągniesz kutrów. Z dodatkowych wad - szyba fabryczna dla kogoś o wzroście ponad 190 to porażka. Nie idzie ustawić jej w jakiejkolwiek sensownej pozycji. Sytuację poprawia wymiana na akcesoryjną. Pozatym wdzięczny konik i jak jeździsz z plecakiem, to plecakowi też się będzie bardzo podobało.

Konkurentem dla hajki jest zygzak 1400 nie GTR jak powyżej zauważono i mi osobiście lepiej jeździło się zygzakiem, może z powodu wzrostu.
Daytona, MW, GT... byle latało ;-).
Rura
Świeżak
 
Posty: 421
Dołączył(a): 30/1/2015, 22:09
Lokalizacja: Szczecin



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr