Zipp pro 50
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Zipp pro 50
Witam!
Od jakiegoś czasu posiadam motorower Zipp Pro 50 i chciałbym troszkę go "podrasować", lecz do końca nie wiem, czy części które wybrałem będą dobre, i czy o czymś nie zapomniałem...
PLAN:
Gaznik
http://skuterownia.com.pl/default/gaznik-do-tuningowanych-chinskich-skuterow-4t-72-80-90-ccm-i-wiekszych.html (otwórz link)
Cylinder
http://skuterownia.com.pl/default/cylindry-1/zestaw-tuningowy-80ccm-do-chinskich-gy6-sportowy-walek-rozrzadu.html (otwórz link)
Głowica
http://skuterownia.com.pl/default/glowice/glowica-uzbrojona-kompletna-80ccm-do-chinskich-4t.html (otwórz link)
Tłumik
http://skuterownia.com.pl/default/tlumiki/tlumik-tuningowy-do-skuterow-chinskich-gy-6-uniwersalny-srebrny.html (otwórz link)
Chłodnica oleju
http://allegro.pl/chlodnica-oleju-zipp-pro-50-125-pro-gt-x-race-i5219687986.html (otwórz link)
Åšwieca- 20
[url]http://skuterownia.com.pl/default/aswiece-zapa-onowe/swieca-zaplonowa-irydowa-od-gy6.html[/url[/url]
Myślę jeszcze o wymianie modułu, ale ponoć to nic nie daje, a w niektórych przypadkach obniża moc
Od jakiegoś czasu posiadam motorower Zipp Pro 50 i chciałbym troszkę go "podrasować", lecz do końca nie wiem, czy części które wybrałem będą dobre, i czy o czymś nie zapomniałem...
PLAN:
Gaznik
http://skuterownia.com.pl/default/gaznik-do-tuningowanych-chinskich-skuterow-4t-72-80-90-ccm-i-wiekszych.html (otwórz link)
Cylinder
http://skuterownia.com.pl/default/cylindry-1/zestaw-tuningowy-80ccm-do-chinskich-gy6-sportowy-walek-rozrzadu.html (otwórz link)
Głowica
http://skuterownia.com.pl/default/glowice/glowica-uzbrojona-kompletna-80ccm-do-chinskich-4t.html (otwórz link)
Tłumik
http://skuterownia.com.pl/default/tlumiki/tlumik-tuningowy-do-skuterow-chinskich-gy-6-uniwersalny-srebrny.html (otwórz link)
Chłodnica oleju
http://allegro.pl/chlodnica-oleju-zipp-pro-50-125-pro-gt-x-race-i5219687986.html (otwórz link)
Åšwieca- 20
[url]http://skuterownia.com.pl/default/aswiece-zapa-onowe/swieca-zaplonowa-irydowa-od-gy6.html[/url[/url]
Myślę jeszcze o wymianie modułu, ale ponoć to nic nie daje, a w niektórych przypadkach obniża moc
- VEED
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 19/4/2015, 18:27
- Lokalizacja: ZG
Witaj, sam posiadam motorower z takim samym silnikiem i szczerze Ci powiem że zmiana gaźnika do zestawu 72 praktycznie nic nie daje, a te części które wymieniłeś to są do skutera.
Do tych silników (fmb 139) obecnie na allegro nie ma zestawów 80 ccm, są tylko 72 ccm i zestawy do przeróbki na 110 ccm.
Są też całe silniki, które nie wymagają przeróbki, np.: kompletny silnik 110, 120, 125 i 140 ccm
Tu masz listę tych części które wystarczy kupić i wymienić:
- Do zmiany pojemności na 72 ccm wystarczy ten zestaw: http://allegro.pl/cylinder-glowica-80-z ... 08038.html
Do 72 nie wymieniasz gaźnika, ponieważ przyrost mocy będzie tak mały, że tego nie odczujesz.
- Ale pojemność 110 ccm jest bardziej skomplikowana, ponieważ będzie trzeba przerobić silnik (tłok w 110 jest szerszy, więc tzreba zmienić szpilki) Z tym udajesz się do mechanika, lecz nie polecam zmiany na zestaw 110, tylko kupić gotowy silnik. Do tej pojemności nowy gaźnik jest mile widziany.
Zestaw do przerobienia na 110 ccm: http://allegro.pl/silnik-110-4t-139fmb- ... 29402.html
Kompletny silnik 110 ccm: http://allegro.pl/silnik-110-bts-router ... 85472.html
Tłumika, świecy, modułu i gaźnika na twoim miejscu bym nie wymieniał, ponieważ nic to praktycznie nie daje.
Ja osobiście poleciłbym gotowy silnik 110 / 125 ccm.
Do tych silników (fmb 139) obecnie na allegro nie ma zestawów 80 ccm, są tylko 72 ccm i zestawy do przeróbki na 110 ccm.
Są też całe silniki, które nie wymagają przeróbki, np.: kompletny silnik 110, 120, 125 i 140 ccm
Tu masz listę tych części które wystarczy kupić i wymienić:
- Do zmiany pojemności na 72 ccm wystarczy ten zestaw: http://allegro.pl/cylinder-glowica-80-z ... 08038.html
Do 72 nie wymieniasz gaźnika, ponieważ przyrost mocy będzie tak mały, że tego nie odczujesz.
- Ale pojemność 110 ccm jest bardziej skomplikowana, ponieważ będzie trzeba przerobić silnik (tłok w 110 jest szerszy, więc tzreba zmienić szpilki) Z tym udajesz się do mechanika, lecz nie polecam zmiany na zestaw 110, tylko kupić gotowy silnik. Do tej pojemności nowy gaźnik jest mile widziany.
Zestaw do przerobienia na 110 ccm: http://allegro.pl/silnik-110-4t-139fmb- ... 29402.html
Kompletny silnik 110 ccm: http://allegro.pl/silnik-110-bts-router ... 85472.html
Tłumika, świecy, modułu i gaźnika na twoim miejscu bym nie wymieniał, ponieważ nic to praktycznie nie daje.
Ja osobiście poleciłbym gotowy silnik 110 / 125 ccm.
- Dawid946
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 29/4/2015, 16:25
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości