Zobacz wątek - zmiana terenu na asfalt
NAS Analytics TAG

zmiana terenu na asfalt

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

zmiana terenu na asfalt

Postprzez kogut22 » 18/4/2015, 12:18

Witam.
Panowie, postanowiłem zmienić teren na asfalt :roll:
Przez 5 lat jeździłem odpowiednio wr 426 a teraz aktualnie sprzedaję gas gas ec 250 2t.
Chyba wyrosłem. :lol:
Planuję zakup cb 750 z roczników 1994-1998 a najlepiej model po 1996r. Przychodzę tutaj do was aby poczytać parę opinii starych wyjadaczy na temat samego motocykla, zakupu jak i przygotowania do tej zmiany.
Generalnie zamysł jest taki aby przejechać się elegancko w cieplejsze dni :)
kogut22
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 18/4/2015, 12:07


Postprzez lagiboy » 19/4/2015, 08:35

do jeżdżenia elegancko w ciepłe dni się nada. mocy ma wystarczająco, klasyczna linia delikatnie zaktualizowana o wygląd fajnego naked bike. co dokładnie masz na myśli pytając o opinie na temat motocykla? sprecyzuj bo nie bardzo wiem o co pytasz?
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35


Postprzez kogut22 » 19/4/2015, 10:15

Czy te motocykle sprawiają problemy?
Wiadomo codzienny serwis, synchro gaźników (czy samodzielne ustawianie zegarami zdaje egzamin?) ale co jeszcze?
Kusi mnie jeszcze fazer fzs 600 ze względu na pozycję za kierownicą, ale z tego co widzę to już wizualnie są dużo bardziej zmęczone.
Swoją drogą istnieje temat w którym użytkownicy forum podają opinie na temat aktualnych ogłoszeń z serwisów aukcyjnych?
kogut22
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 18/4/2015, 12:07

Postprzez lagiboy » 19/4/2015, 11:02

nie ma codziennego serwisu w CB, jest przegląd okresowy, wymiana eksploatacyjna zużytych, zmęczonych rzeczy.
(czy samodzielne ustawianie zegarami zdaje egzamin?) masz na myśli synchro gaźników wakuometrami? jeśli wiesz jak to owszem, nawet można to zrobić domowym sposobem z butelkami i wężykami (patrz Youtube carb sync)
pozycja za kierownicą w fzs i CB będzie podobna - odprężona. FZSem da radę jechać naprawdę szybko w porównaniu do CB750, masz tam półowiewkę i może jest mniej elegancko za to może być znacznie przyjemniej gdy będzie szybciej.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez kogut22 » 19/4/2015, 13:27

Z tego co widziałem montowane są takie małe szybki do cb ale pewnie nie wiele to daje w stosunku do owiewki w fazerze.
Co do synchronizacji, zastanawiam się czy jest sens kupować 4 zegary do używania tego raz w roku. Dużo też jest samoróbek z układem naczyń połączonych(chyba najrozsądniejsze rozwiązanie). Co jest dokładniejsze? https://www.youtube.com/watch?v=7D_f05_a74Y
Wydaje mi się że na tych filmikach stosowane są za duże zbiorniczki z płynem.

a co do moto, spodobał mi się ten egzemplarz http://otomoto.pl/oferta/honda-cb-seven ... hjIW2.html
kogut22
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 18/4/2015, 12:07

Postprzez lagiboy » 19/4/2015, 19:31

bardziej Ci taki będzie potrzebny na 4 gary https://www.youtube.com/watch?v=GaTRyHxvneY. zasada działania jest taka sama, musisz zbalansować różnicę ciśnień a jak to zrobisz to twoja rzecz. wakuometry są o tyle prostsze że masz odczyt do każdego gaźnika niezależnie i widzisz nawet wartość, z butelkami jest więcej roboty aby je stworzyć ale są praktycznie do zrobienia bez kosztów i robią robotę.
szybka w nakedzie działa do 100-120 km/h potem już nie wyrabia, trzeba by montować dużą a ta z kolei zniszczy wizerunek motocykla. do miasta, dojazdy, nawet na niewielkie wyjazdy może być ale "wiater" będziesz czuł tak czy siak.

egzemplarz do obejrzenia z bliska, w tym wieku to wszystko do sprawdzenia od tarcz po łożyska, gumowe przewody,
ciężko mi uwierzyć w te 34tys km. ja tylko jeżdżąc do pracy i w weekendy dla zabawy od marca już zrobiłem 1600 km. myślę że może mieć 3 razy tyle choć nie jest to reguła.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez kogut22 » 19/4/2015, 19:58

co do tej sztuki wiadomo do prześwietlenia, trochę mnie zniechęca fakt ze sprzęt jest od handlarza, więc nic się o tym moto nie dowiem. Przebieg w jego przypadku należy z góry olać.
Zainteresował mnie jeszcze http://olx.pl/oferta/honda-cb-750-CID5- ... a1afb5576f
Wygląda na oryginalny stan, podzwonię do właścicieli, dopytam i zobaczę gdzie w weekend pojadę.
kogut22
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 18/4/2015, 12:07

Postprzez lagiboy » 19/4/2015, 20:28

black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez kogut22 » 20/4/2015, 22:20

Coraz bardziej skłaniam się do fzs 600, jednak mialem kiedys yamahę i martwi mnie na dzień dobry regulacja zaworów- te magiczne płytki, w hondzie nie ma tego problemu... Swoja drogą, modelz 2000r miał większy zbiornik i regulację zawiasu z przodu. A jak odróżnić te wersje po numerach z naklejki z ramy?
kogut22
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 18/4/2015, 12:07



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr