Honda CBR 125 R
• Strona 1 z 1
Honda CBR 125 R
Witam.
mam 16 lat waga 64 kg wzrost 170. Wybrałem na pierwsze moto ten oto okaz jak myślicie sprawny ? http://olx.pl/oferta/honda-cbr-125-r-prawo-jazdy-kat-a1-b-CID5-ID8U8qF.html#58b73fa6a0 (otwórz link) Opłaca się kupić? Proszę o najwięcej +/- motocykl chce kupić na dniach już ! Lewa!
mam 16 lat waga 64 kg wzrost 170. Wybrałem na pierwsze moto ten oto okaz jak myślicie sprawny ? http://olx.pl/oferta/honda-cbr-125-r-prawo-jazdy-kat-a1-b-CID5-ID8U8qF.html#58b73fa6a0 (otwórz link) Opłaca się kupić? Proszę o najwięcej +/- motocykl chce kupić na dniach już ! Lewa!
Marek 16 lat. Kończę prawo jazdy na kat A1 , lecz jestem początkującym motocyklistą potrzebuję rad od profesjonalistów m.i.n jaki motocykl kupić na pierwszy raz. 

- ChilloutMan
- Świeżak
Na zdjęciach ciężko coś powiedzieć, właściciel robiąc zdjęcia zrobił honde na picuś glancuś. Proponuje pojechać i sprawdzić jak wygląda to ze strony mechanicznej.Moja taka uwaga, czasami przeglądam olx i od dobrych 3 miesięcy stoi na sprzedaż, więc jedź z założeniem, że jest uszkodzona i dopiero wtedy ją sprawdź 

- thekonrab
- Świeżak
Właśnie tak zobaczyłem , że już długo na OLX stoi więc napisałem do niego czy nadal jest w takim stanie co była
i czekam na odpowiedź a jakie polecasz moto na 1 raz do 5 tyś? Lubelskie musi być
z góry dziękuję 

Marek 16 lat. Kończę prawo jazdy na kat A1 , lecz jestem początkującym motocyklistą potrzebuję rad od profesjonalistów m.i.n jaki motocykl kupić na pierwszy raz. 

- ChilloutMan
- Świeżak
Sam jestem z lubelskiego i właśnie nie dawno kupiłem honde cbr 125 2008 rocznik. Ciężko znaleźć coś na Lubelszczyźnie. Na honde w takiej cenie to trochę poczekasz :c ja swoją szukałem dobre pół roku. W razie jakybś chciał gdzieś jechać i sprawdzać to napisz, chętnie pomogę 

- thekonrab
- Świeżak
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum