Zobacz wątek - Jaka świeca, manetki i uszczelniacze? Yamaha DT50 95r
NAS Analytics TAG

Jaka świeca, manetki i uszczelniacze? Yamaha DT50 95r

Enduro, Cross
_________

Jaka świeca, manetki i uszczelniacze? Yamaha DT50 95r

Postprzez kotlet9696 » 11/4/2015, 09:41

Witajcie. Jako że świeca w mojej Yamaszy już nie domaga to muszę ją wymienić i tutaj chciałbym się zapytać jaka będzie najlepsza? Z tego co słyszałem to irydowe są ponoć dobre ale czy warto dopłacać? Jeśli tak to jakiej firmy? Ponadto manetki które mam są już dość "wysłużone" i chciałbym je wymienić. Jak tak to jakie? Żeby fajny wygląd miały nawet, nie za drogie, i żeby najlepiej takiej gumy nie miały bo jak zsunie się lewa manetka to sprzęgło mi zagina tą gumę i przeszkadza to w wciskaniu go... Wiecie może jakie uszczelniacze do lag tam idą? Muszę kupić a rozbierać cały dzień nie mam jak bardzo, bo nie znam się na tym a mój mechanik powiedział żebym wpadł z nowymi i dopiero. Lagi powietrzne, a z tymi uszczelniaczami to prócz nich coś jeszcze trzeba dokupić? Z góry dziękuję, i przepraszam jeśli zły dział. Znalazłem taką świecę:http://allegro.pl/swieca-irydowa-ngk-br8eix-br8es-yamaha-dt-50-125-i5149624162.html (otwórz link) będzie dobra?
Apropo, sprzęt to: Yamaha DT50R 17W 1995r.
kotlet9696
Świeżak

Postprzez henio12323 » 11/4/2015, 20:42

warto, taka swieca jest zywotniejsza i lepiej dopala mieszanke, koszt nie jest mocno wiekszy a róznica moze byc nawet zauwazalna. firma NGK albo DENSO nie wiem czy inne w ogóle są irydowe.

kup to co ci sie podoba, manetek jest cała masa, ale musisz dac z 30 zł żeby miały sens. i poczytaj opis produktu. mozesz wybrać miedzy miekkimi a twardymi. miekkie są wg mnie wygodniejsze, lepiej tłumiądrgania, ale sa mało zywotne i szybko sie wycierają. z kolei twarde czasami lepiej mozna chwycić, ale robią odciski ( przy ostrej jeździe ) ale są zywotniejsze. - sam wybierz co ci odpowiada.