Zobacz wątek - Duże spalanie Kawasaki Er 6f 2008

Duże spalanie Kawasaki Er 6f 2008

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Duże spalanie Kawasaki Er 6f 2008

Postprzez bartosz2550 » 10/4/2015, 08:47

Witam, od niedawna jeżdżę ww Kawasaki, motor był zalany prawie pod korek. Przejechałem 102 mile, czyli jakieś 160 km i zapaliła mi się rezerwa. Jazda w mieście, raczej normalna, bez katowania.
Spalanie wyszło mi na poziomie ok. 9-10l. Trochę mnie to martwi, bo ma się to ni jak to opisywanych w necie 4.5-6l. Świece wymieniłem na nowe, stare były okopcone, co wskazywałoby zbyt bogatą mieszankę. Filtr powietrza był czyszczony. Motocykl zablokowany na A2, 33 KW mocy (nie wiem czy to ma znaczenie).
Macie jakiś pomysł? Ktoś miał ten sam problem w tym modelu?
Przebieg to ok. 33000 km.

Pozdrawiam
bartosz2550
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 24/2/2015, 20:32


Postprzez Fugu » 10/4/2015, 09:31

Blokada oryginalna?
Masz wlozona wtyczne informujaca ECU ze masz blokade - wtyczka z petelka kabelka, na gniazdku diagnostycznym pod siedzeniem?

Obrazek

Ten motocykl powinien brac blizej 4.5l..5.0l niz 6l

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... icletype=2
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... icletype=2
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez bartosz2550 » 10/4/2015, 09:39

Blokada polega na ograniczeniu kowadelka linki gazu, nie mogę jej odkręcić bardziej niż o połowę. Nie ma żadnej ingerencji w układ elektroniczny
bartosz2550
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 24/2/2015, 20:32

Postprzez Fugu » 10/4/2015, 11:41

Czyli nie masz pelnej blokady. Oryginalna blokada ma dwie czesci (widoczne na zdjeciu) - ogranicznik dlugosci linki i cytowana wyzej wtyczke.

Tu masz lepsze zdjecie:
http://www.ebay.de/itm/Kawasaki-ER6-ER6 ... 19d91f233c
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez bartosz2550 » 10/4/2015, 12:14

Blokada była robiona przez zewnętrzną firmę. Nie znam się na tym, ale myślę, że to nie ma wpływu na spalanie motocykla.
Przejdźmy jednak do spalania, bo nie wyrobię na paliwo :-D
bartosz2550
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 24/2/2015, 20:32

Postprzez Fugu » 10/4/2015, 12:58

Ten motocykl ma dwie przepustnice - jedna sterowana linkami gazu, druga elektronicznie z ECU. Jak juz zalozysz ten kabelek ;) i ECU bedzie wiedzialo jak sterowac poprawnie druga przepustnica, sprawdz czy druga przepustnica nie wisi.

Dalej krok po kroku:
Masz serwisowke?
Odczytales kody bledow?
Sonda Lambda jest na miejscu i dziala?
Wszystkie sensory (polozenia przepusnicy glownej i pomocniczej, emperatury i cisnienia powietrza) pracuja poprawnie?
"Air switching valve" dziala?
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez bartosz2550 » 10/4/2015, 13:10

Nie mam tego kabelka... Nic nie odczytywalem i nie sprawdzałem, kontrolki się nie świecą, ani nic. Muszę podłączyć pod kompa żeby to wszystko sprawdzić, a dopiero wczoraj zauważyłem to spalanie
bartosz2550
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 24/2/2015, 20:32

Postprzez Fugu » 10/4/2015, 13:16

Nie musisz sie podlaczac do kompa. Znajdz serwisowke, tam jest opisane jak odczytac kody bez kompa.
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez bartosz2550 » 10/4/2015, 13:26

Mam elektronicznego manualna, coś wykombinuje
bartosz2550
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 24/2/2015, 20:32



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr
cron