Duże spalanie Kawasaki Er 6f 2008
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Duże spalanie Kawasaki Er 6f 2008
Witam, od niedawna jeżdżę ww Kawasaki, motor był zalany prawie pod korek. Przejechałem 102 mile, czyli jakieś 160 km i zapaliła mi się rezerwa. Jazda w mieście, raczej normalna, bez katowania.
Spalanie wyszło mi na poziomie ok. 9-10l. Trochę mnie to martwi, bo ma się to ni jak to opisywanych w necie 4.5-6l. Świece wymieniłem na nowe, stare były okopcone, co wskazywałoby zbyt bogatą mieszankę. Filtr powietrza był czyszczony. Motocykl zablokowany na A2, 33 KW mocy (nie wiem czy to ma znaczenie).
Macie jakiś pomysł? Ktoś miał ten sam problem w tym modelu?
Przebieg to ok. 33000 km.
Pozdrawiam
Spalanie wyszło mi na poziomie ok. 9-10l. Trochę mnie to martwi, bo ma się to ni jak to opisywanych w necie 4.5-6l. Świece wymieniłem na nowe, stare były okopcone, co wskazywałoby zbyt bogatą mieszankę. Filtr powietrza był czyszczony. Motocykl zablokowany na A2, 33 KW mocy (nie wiem czy to ma znaczenie).
Macie jakiś pomysł? Ktoś miał ten sam problem w tym modelu?
Przebieg to ok. 33000 km.
Pozdrawiam
- bartosz2550
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 24/2/2015, 20:32
Blokada oryginalna?
Masz wlozona wtyczne informujaca ECU ze masz blokade - wtyczka z petelka kabelka, na gniazdku diagnostycznym pod siedzeniem?
Ten motocykl powinien brac blizej 4.5l..5.0l niz 6l
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... icletype=2
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... icletype=2
Masz wlozona wtyczne informujaca ECU ze masz blokade - wtyczka z petelka kabelka, na gniazdku diagnostycznym pod siedzeniem?
Ten motocykl powinien brac blizej 4.5l..5.0l niz 6l
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... icletype=2
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... icletype=2
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Blokada polega na ograniczeniu kowadelka linki gazu, nie mogę jej odkręcić bardziej niż o połowę. Nie ma żadnej ingerencji w układ elektroniczny
- bartosz2550
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 24/2/2015, 20:32
Czyli nie masz pelnej blokady. Oryginalna blokada ma dwie czesci (widoczne na zdjeciu) - ogranicznik dlugosci linki i cytowana wyzej wtyczke.
Tu masz lepsze zdjecie:
http://www.ebay.de/itm/Kawasaki-ER6-ER6 ... 19d91f233c
Tu masz lepsze zdjecie:
http://www.ebay.de/itm/Kawasaki-ER6-ER6 ... 19d91f233c
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Blokada była robiona przez zewnętrzną firmę. Nie znam się na tym, ale myślę, że to nie ma wpływu na spalanie motocykla.
Przejdźmy jednak do spalania, bo nie wyrobię na paliwo
Przejdźmy jednak do spalania, bo nie wyrobię na paliwo

- bartosz2550
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 24/2/2015, 20:32
Ten motocykl ma dwie przepustnice - jedna sterowana linkami gazu, druga elektronicznie z ECU. Jak juz zalozysz ten kabelek
i ECU bedzie wiedzialo jak sterowac poprawnie druga przepustnica, sprawdz czy druga przepustnica nie wisi.
Dalej krok po kroku:
Masz serwisowke?
Odczytales kody bledow?
Sonda Lambda jest na miejscu i dziala?
Wszystkie sensory (polozenia przepusnicy glownej i pomocniczej, emperatury i cisnienia powietrza) pracuja poprawnie?
"Air switching valve" dziala?

Dalej krok po kroku:
Masz serwisowke?
Odczytales kody bledow?
Sonda Lambda jest na miejscu i dziala?
Wszystkie sensory (polozenia przepusnicy glownej i pomocniczej, emperatury i cisnienia powietrza) pracuja poprawnie?
"Air switching valve" dziala?
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Nie mam tego kabelka... Nic nie odczytywalem i nie sprawdzałem, kontrolki się nie świecą, ani nic. Muszę podłączyć pod kompa żeby to wszystko sprawdzić, a dopiero wczoraj zauważyłem to spalanie
- bartosz2550
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 24/2/2015, 20:32
- bartosz2550
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 24/2/2015, 20:32
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości