Problem z jednym garem w Kawasaki 440 LTD 85 r.
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Problem z jednym garem w Kawasaki 440 LTD 85 r.
A więc tak mam problem z chodzeniem motocyklu Kawasaki 440,ltd na dwa gary .Chodzi tylko na jeden ,drugi nie Aczkolwiek gdy się wykręca świecę z tego cylindra jest nadzwyczajniej sucha.Nie ma na niej oznaki paliwa i jest ciemna .Jednakże gdy się założy inną świecę jest to samo .Mogę dodać że nierówno trzyma napięcie.Nie wiem od czego to zależy.Pragnę dodać ,że motor stał około 10 lat nie odpalany.Wszystkim użytkownikom którzy posiadają ten model i oczywiście ci ,którzy znają się,na tych motocyklach ,wołam o pomoc.
- sebek3321
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 7/4/2015, 11:09
Skoro stał tyle to:
-gaźnik do rozbiórki, myjka ultradźwiękowa, sprężarka, zestaw naprawczy (zaworek, dysze itd, jeśli się kwalifikuje oczywiście do takiej naprawy jak nie to tylko nowe uszczelki),
-regulacja luzów zaworowych,
-nowe świece i przegląd instalacji tj sprawdzenie kapturków pod kątem przebić, kolor i powtarzalność iskry, jeśli masz zintegrowane przewody z cewką to nie ruszaj, jak są wyjmowane to wymontuj, oczyść styki i zakonserwuj, do tego warto tak zrobić z połączeniami zwłaszcza jeśli występowała wilgoć,
-spuść stare paliwo, przeczyść kranik, jeśli go wykręcisz co bym zalecał (chyba że gwint wątpliwy...) wyczyść dokładnie, przedmuchaj, wymień gumowy oring,
-nowe filtry, olej, chyba tyle z najważniejszych rzeczy, jak coś dopiszcie.
Poza tym skontroluj:
-ogumienie pod kątem stanu i ciśnienia,
-elektrykę ogólną tj światła klakson etc, aku możesz podładować po tych próbach uruchomienia,
-łożysko główki ramy warto skontrolować, napęd z konserwacją, stan hamulców, linek itd.
Jak coś istotnego pominąłem to pisać.
-gaźnik do rozbiórki, myjka ultradźwiękowa, sprężarka, zestaw naprawczy (zaworek, dysze itd, jeśli się kwalifikuje oczywiście do takiej naprawy jak nie to tylko nowe uszczelki),
-regulacja luzów zaworowych,
-nowe świece i przegląd instalacji tj sprawdzenie kapturków pod kątem przebić, kolor i powtarzalność iskry, jeśli masz zintegrowane przewody z cewką to nie ruszaj, jak są wyjmowane to wymontuj, oczyść styki i zakonserwuj, do tego warto tak zrobić z połączeniami zwłaszcza jeśli występowała wilgoć,
-spuść stare paliwo, przeczyść kranik, jeśli go wykręcisz co bym zalecał (chyba że gwint wątpliwy...) wyczyść dokładnie, przedmuchaj, wymień gumowy oring,
-nowe filtry, olej, chyba tyle z najważniejszych rzeczy, jak coś dopiszcie.
Poza tym skontroluj:
-ogumienie pod kątem stanu i ciśnienia,
-elektrykę ogólną tj światła klakson etc, aku możesz podładować po tych próbach uruchomienia,
-łożysko główki ramy warto skontrolować, napęd z konserwacją, stan hamulców, linek itd.
Jak coś istotnego pominąłem to pisać.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości