ktm 250 2t gdy odpale mocno dymi a później dym znika.pomocy!
Posty: 11
• Strona 1 z 1
ktm 250 2t gdy odpale mocno dymi a później dym znika.pomocy!
ktm 250 2t 2005r. przy odpaleniu mocno dymi na biało, później dym znika, gdy pojeżdżę trochę robi się ciśnienie w chłodnicy, wydaje m się że stracił trochę mocy. czy to może być pęknięty cylinder ? pomocy!!
- patryk1611
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 5/4/2015, 21:14
Jeśli są ślady płynu w oleju tzw majonez i olej w płynie to co najmniej uszczelka pod głowicą.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
- patryk1611
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 5/4/2015, 21:14
jeszcze zapomniałem dodac w opisie że na cylindze było małe pekniecie ale je zakleiłem jakims dobrym klejem.
- patryk1611
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 5/4/2015, 21:14
Opisz dokładniej to pęknięcie, ciśnienie w chłodnicy to znaczy że Ci płyn wywala czy po prostu po odkręceniu korka syknie, bo jeśli to drugie to jest to normalne. Dymienie na biało na zimnym silniku to raczej norma w 2t tylko zależy jak bardzo. Płyn w oleju to symptom uszkodzonej pompy wody.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
to pekniecie ma ok. 3,5cm i nic sie z niego nie sonczyło. teraz jest zaklejone. jak odkrece korek to wywala płyn. a w oleju nie ma płynu, a co do dymienia to tak wczesniej nie dymił przy odpalaniu , czy to możliwe że stało sie to od tego że jachałem na pełnym gazie przez ok. 1km , gdy zwolniłem to zobaczyłem że dymi, tamten dym był bardziej niebieski ale wtedy wydawało mi sie że zapalił sie olej w dyfuzarze, bo przed tą jazdą spawałem dyfuzar bo był pęknięty, później go zgasiłem i poczekałem ok 5 min, później jak jechałem to już nie dymił. i wydaje mi sie żę od tamtej pory jest to ciśnienie w chłodnicy i jest troche słabszy.
- patryk1611
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 5/4/2015, 21:14
to pekniecie ma ok. 3,5cm i nic sie z niego nie sonczyło. teraz jest zaklejone. jak odkrece korek to wywala płyn. a w oleju nie ma płynu, a co do dymienia to tak wczesniej nie dymił przy odpalaniu , czy to możliwe że stało sie to od tego że jachałem na pełnym gazie przez ok. 1km , gdy zwolniłem to zobaczyłem że dymi, tamten dym był bardziej niebieski ale wtedy wydawało mi sie że zapalił sie olej w dyfuzarze, bo przed tą jazdą spawałem dyfuzar bo był pęknięty, później go zgasiłem i poczekałem ok 5 min, później jak jechałem to już nie dymił. i wydaje mi sie żę od tamtej pory jest to ciśnienie w chłodnicy i jest troche słabszy.
- patryk1611
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 5/4/2015, 21:14
ale w którym miejscu to pęknięcie jeśli między kanałem wodnym a miejscem gdzie chodzi tłok to bardzo możliwe że puszcza. Jeśli chodzi o moc to bardzo możliwe że go trochę przytarłeś przez taką właśnie jazdę i przez to słabiej idzie. To że na gorącym jak odkręcisz korek wywali trochę płynu to żadna nowość i w każdym tak jest. Przy korku masz taki wężyk który leci gdzieś tam na dół motocykla zaobserwuj czy po rozgrzaniu z niego się nie sączy. Sprawdź też tak że zalej poprawną ilość płynu odpal i pojeździj potem poczekaj że ostygnie i zajrzyj do chłodnicy jeśli żeberka będą wystawały ponad powierzchnię płynu to znaczy że gdzieś Ci go ubywa (nie wiem czy wiesz ale gdy płyn jest gorący nie wolno odkręcać tego korka).
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
wczesnie gdy pojeździłem taki sam czas jak teraz to nie było żadnego ciśnienia, płyn ubywa i widac żeberka. pekniecie jest widoczne tylko z zewnacz, ale nie jest w tym miejscy gdzie krąży płyn. jeszcze jedno pytanie czego nie można odkrecac korka??
- patryk1611
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 5/4/2015, 21:14
Na korku masz napisane ciśnienie jakie utrzymuje (1.1 do 1.6atm) przy takim ciśnieniu płyn chłodniczy zaczyna gotować się w 130 stopniach natomiast bez ciśnienia w 107. Mój tata "testował" czemu nie można czego efektem była poparzona ręka, na resztę sam sobie odpowiedz.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
tak, przy zwiększonym cisnieniu płyn wrze w wiekszej temperaturze - dlatego korki sącisnieniowe, i jak otworzysz gorący nie gorujący sie moto, to zbijesz cisnienie i zacznie samo wrzeć nagle - a wiesz pewnie jak woda wrze - gwałtownie, i ma ponad 100 stopni. wiec o poparzenie bardzo łatwo
generalnie tak, skoreo ubywa płynu, jak najszybciej przestan w ogóle odpalać. spusc płyn, i jak najkszybciej zalej z 50ml oleju do mieszanki pod tłok ( i troche nad ) żeby wszystko przesmarowało. woda kiepsko działa na łozyska itp.
sciągaj cylinder i diagnozuj, moze wali ci woda pod głowicą. pękniecie od czego się wzieło? pokaz najlepiej fotki co i jak to wygląda. jeżeli jakas przegroda pękła i sie woda wlewa to cylinder praktycznie nadaje sie na smietnik.
jeszcze zeliwo czy nicasil ?
generalnie tak, skoreo ubywa płynu, jak najszybciej przestan w ogóle odpalać. spusc płyn, i jak najkszybciej zalej z 50ml oleju do mieszanki pod tłok ( i troche nad ) żeby wszystko przesmarowało. woda kiepsko działa na łozyska itp.
sciągaj cylinder i diagnozuj, moze wali ci woda pod głowicą. pękniecie od czego się wzieło? pokaz najlepiej fotki co i jak to wygląda. jeżeli jakas przegroda pękła i sie woda wlewa to cylinder praktycznie nadaje sie na smietnik.
jeszcze zeliwo czy nicasil ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości