Zobacz wątek - Odległość tłoka od głowicy 250 2T ile wynosi ?

Odległość tłoka od głowicy 250 2T ile wynosi ?

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Odległość tłoka od głowicy 250 2T ile wynosi ?

Postprzez vein12 » 5/4/2015, 21:05

Witam.
Mam pytanie piersze slysze o takim czyms ale bezmala to bardzo ważne wiec wole sie upewnic .
Jaka ma być odległość denka tłoka od głowicy ? czy ma byc tylko zeby nie bilo i jak najwyzej czy jak ?
Umnie krawęć tłoka jest idealnie na równo z płaszczyzną cylindra a tłok ma denko w kształcie "grzybka" ma to jakies znaczenie ? tłoka ma iść troche niżej czy jak prosił bym o kilka słów wyjasnienia bo nie czaje tego zbytnio.
Aha dodam ze ciagle padaja mi uszczelki pod głowica cylinder i głowica były w planowaniu .
Motocykl honda Cr 250 rocznik 91-94 nie wiem dokladnie
vein12
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 17/7/2014, 18:42


Postprzez henio12323 » 5/4/2015, 21:45

mozliwe że miałes juz za duzo planowań i po prostu stopien spręzania jest zbyt wysoki.

takie info powinno byc w ksiązce serwisowej, kazdy motocykl moze mieć rózne wartosci.

dla przykładu KTM ma rózne wartosci dla modeli SX inne dla EXC, i wynosza one od 0 mm czyli na równo do ilustam dziesątych mm ponizej krawędzi

jak pada uszczelka - przedmuchy, to rozwiązaniem moze byc grubsza uszczelka pod cylinder robiona na zamówienie - chyba też dopuszcza sie wrzucenie dwóch cienkich
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez vein12 » 5/4/2015, 21:57

pod cylinder dostałem własnie 0,1 , 0,25 i 0,5 mm tylko ze w serwisowce za boga nie moga sie doszukac tych wartości
vein12
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 17/7/2014, 18:42

Postprzez henio12323 » 6/4/2015, 07:31

to lepiej ustaw minimalnie żeby tłok sie schował dla bezpieczenstwa. szczególnie jak amatorsko ganiasz to zazwyczaj taka opcja jest lepsza, róznicy mocy i tak nie odczujesz. a wszystko mniej bedzie dostawało w tyłek. no i uszczelka pod głowicą by tak nie padała
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr