Zobacz wątek - Motocykl do 10 tys. złotych

Motocykl do 10 tys. złotych

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, rosiboj, lagiboy, Landryss25, kravec, andy7, Boshi, Black-Ghost

Motocykl do 10 tys. złotych

Postprzez kosior899 » 4/4/2015, 20:42

Witam wszystkich


- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie),
To będzie 4 sezon, 10 tys. km na Hondzie CBR F4i, 5 tys. Hondzie na XR125L
- Wiek, waga, wzrost,
25 lat, 95 kg, 180 cm

- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych?
wekendowe latanie z kumplami, wypady na serpentyny w bieszczady, tor kartingowy w Biłgoraju, latanie koło komina z nudów:)
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
od 5 do 10 tys. km
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
10 tys. max, ciuchy mam, na serwis oddzielny budżet
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
do 3 tys. złotych
- Jakie motocykle Ci się podobają - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.
sport i supermoto
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
Yamaha r6, Suzuki sv 1000s, Honda vtr 1000f, Supermoto

Tak więc mam do wydania max dyche i mam ogromny dylemat czy wziąść supermoto, odpuscic narazie smiganie z kumplami na plastikach, w zamian za ogromną frajde w jeździe koło komina. Jakie supermoto polecacie do dychy? Ile spala vtr 1000 czy sv 1000 kręcona na maks? Słyszałem że dużo, a ile r6? Jak z awaryjnością sv 1000, vtr 1000 i r6? Czemu duże fałki są tańsze w zakupie jako używane niz rzędówki? Co polecicie w wyżej wymienionej kwocie, interesują mnie sprzęty ze sportowym zacięciem do 120km mocy[/b]
kosior899
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 22/1/2013, 16:47
Lokalizacja: Leżajsk


Postprzez SkoQ » 4/4/2015, 21:59

Czego Ci brakuje w F4i, ?

Którą z tych czynności : ,,wekendowe latanie z kumplami, wypady na serpentyny w bieszczady, tor kartingowy w Biłgoraju, latanie koło komina z nudówSmile " F4i robi źle ? :)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez kosior899 » 4/4/2015, 22:09

Nie mówię że F4i to zły motocykl, ale mi się poprostu znudził, r6 z tego co wiem jest tez zdecydowanie bardziej poręczna, F4 i F4i są trochę ociężałe w zakrętach
kosior899
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 22/1/2013, 16:47
Lokalizacja: Leżajsk

Postprzez Glenroy » 4/4/2015, 22:58

Jak chcesz emocji, to SV 1000 zapewni Ci ich pod dostatkiem :D.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez Marsjanin » 4/4/2015, 23:09

Raczej TL1000S:D A może coś w stylu Kawy Z1000?
MT-07
Avatar użytkownika
Marsjanin
Bywalec
 
Posty: 797
Dołączył(a): 7/12/2012, 23:48

Postprzez kosior899 » 5/4/2015, 11:03

Na z1000 mam chyba za mały budżet
kosior899
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 22/1/2013, 16:47
Lokalizacja: Leżajsk

Postprzez Kaai » 5/4/2015, 11:37

SkoQ napisał(a):Czego Ci brakuje w F4i, ?

Którą z tych czynności : ,,wekendowe latanie z kumplami, wypady na serpentyny w bieszczady, tor kartingowy w Biłgoraju, latanie koło komina z nudówSmile " F4i robi źle ? :)


sam zmieniles f4i na r6. sam chyba weisz, ze mimo, ze f4i to naprawde fajne moto, to po jakims czasie sie nudzi ;P
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Glenroy » 5/4/2015, 12:11

Marsjanin napisał(a):Raczej TL1000S:D


Nie no, TL zapewnia emocje, na pewno, zakładam że wielu użytkowników tak owego szybko zaczęło chodzić regularnie do kościoła :lol: . Mi chodzi bardziej o pozytywne emocje, których SV w lytrze nie brakuje, fajnie się tym jeździ, fajnie to mruczy i jest tanie jak barszcz...tylko trzeba je dobrze oglądać, bo mało która nie ma za sobą gleby, litrowe V2 już nie jednego nawet doświadczonego motocyklistę pozamiatały :). Aczkolwiek mi SV1000 strasznie w głowie siedzi, rozsądek mówi o innych szpejach, ale jednak ta SV cały czas gdzieś się przewija :).
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez SkoQ » 5/4/2015, 13:35

Kaai no oczywiście, i zmieniłem F4i na R6 własnie :)

Pytanie tylko czego jemu brakuje w F4i, czy jest za mało wygodna, czy chce czegoś jeszcze bardziej sportowego... bo to jest różnica.


Ja w zasadzie nie pytałem, przejechałem się na tym co mam teraz w garazu 10 minut, w środku nocy, tak mi się spodobała RJ095, że trzy dni później siedziałem w samolocie i leciałem do Norwegii zarobić na R6 :D

Ale za 10 koła to kupisz tą starszą 00-02, a nie mam pojęcia jak to jeździ. Ta zostala kupiona bo jest na narwanych wtryskach, na upsie i z takimi tam pierdołami, a jak się zachowuje poprzedniczka nie mam pojęcia :)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez kosior899 » 5/4/2015, 14:19

Może być wygodniejsza, może być bardziej sportowa, ale odpadają jakies zamulone turystyki, ewentualnie motocykle sportowo- turystyczne też mnie interesują, zaznaczam też że rzadko kiedy jeżdzę spokojnie, bardzo często dokręcam do odcinki, po zakrętach też w miarę ambitnie
A co do TL1000, to zabardzo mi się niepodoba wizualnie, śłyszałem też że miała jakieś tam wady w sensie awaryjnośći, do tego słyszałem że do dość narwany motocykl, więc myśle że trzeba by było bardzo uważać co na dłuższą metę może troche męczyć, w okolicy jeździ jeden gość taką TL, z tego co zauważyłem jeździ bardzo spokojnie, więc może ma to jakiś zwiazek z opinią o tym motocyklu że jest bardzo trudny w ogarnięciu
kosior899
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 22/1/2013, 16:47
Lokalizacja: Leżajsk

Postprzez Black-Ghost » 5/4/2015, 15:05

Z1000 do dychy nie ma szans kupić sensownego.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez SkoQ » 5/4/2015, 16:24

No to albo bardziej wygodny albo bardziej sportowy, jeśli bardziej sportowy polecam linię od yamahy, jeśli ma być bardziej wygodny to raczej w stronę CBF, GSXF i tak dalej. Nadal nie wiem czego chcesz bardziej, bo coś bardziej sportowego od F4i na 100% nie będzie od niej wygodniejsze. F4i to jest ten właśnie złoty środek który jest sportowo turystyczny, a nie odwrotnie, chcesz żyletę na winkle bierz R6.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez kosior899 » 5/4/2015, 16:33

CBF i GSXF odpada, nie podobają mi się. Duża jest różnica między vtr albo sv 1000 a r6 w zakrętach? Ma ktoś porównanie?
kosior899
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 22/1/2013, 16:47
Lokalizacja: Leżajsk

Postprzez Black-Ghost » 5/4/2015, 18:27

Jak VTR to tylko SP1 albo SP2... Zwykła VTR-a to motocykl sportowo-turystyczny tak jak i SV 1000.

Ale za 10tyś zł SP1 czy SP2 to na pewno nie kupisz ;)

R6 to typowy supersport trzeba kręcić ale na winkle dobry... Wygodny nigdy nie był i nie będzie.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez lagiboy » 5/4/2015, 21:29

a czemu nie gsxr? w porównaniu do r6 nie ma takiej dziury w niższym zakresie obrotów.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2685
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez Marsjanin » 5/4/2015, 23:09

Glenroy napisał(a):
Marsjanin napisał(a):Raczej TL1000S:D


Nie no, TL zapewnia emocje, na pewno, zakładam że wielu użytkowników tak owego szybko zaczęło chodzić regularnie do kościoła :lol: . Mi chodzi bardziej o pozytywne emocje, których SV w lytrze nie brakuje, fajnie się tym jeździ, fajnie to mruczy i jest tanie jak barszcz...tylko trzeba je dobrze oglądać, bo mało która nie ma za sobą gleby, litrowe V2 już nie jednego nawet doświadczonego motocyklistę pozamiatały :). Aczkolwiek mi SV1000 strasznie w głowie siedzi, rozsądek mówi o innych szpejach, ale jednak ta SV cały czas gdzieś się przewija :).


Z tym TL to oczywiście żartem, ale co do SV1000, to znajomy ma w wersji S. Wziął ten sprzęt o dziwo na pierwsze moto i po 2-3 sezonach zaczął narzekać, że brakuje mocy i czas na rzędową litrową 4. Ogólnie zachwalał moto, a że lekkie, a że dosyć niezawodne, ale swoje potrafi wypić przy pałowaniu w porównaniu do małej SVki.
MT-07
Avatar użytkownika
Marsjanin
Bywalec
 
Posty: 797
Dołączył(a): 7/12/2012, 23:48

Postprzez kosior899 » 6/4/2015, 11:59

gsxr podoba mi się, ale dopiero od wersji k4, a na taką zabraknie mi kapusty, jak dla mnie r6 dużo lepiej wygląda od gsxr k1-3. Właśnie a ile spalala sv1000 na pełnej piz... słyszałem że 15litrów może być mało?
kosior899
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 22/1/2013, 16:47
Lokalizacja: Leżajsk

Postprzez Black-Ghost » 6/4/2015, 12:10

Po raz kolejny napiszę, że wygląd nie jeździ. Nie jest dla ciebie ważniejsze jaki ten motocykl będzie mieć silnik, zawieszenie i hamulce. Po którymś już poście widzę że sugerujesz sie tylko wyglądem.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez andy7 » 6/4/2015, 12:28

kosior899 napisał(a):gsxr podoba mi się, ale dopiero od wersji k4, a na taką zabraknie mi kapusty, jak dla mnie r6 dużo lepiej wygląda od gsxr k1-3. Właśnie a ile spalala sv1000 na pełnej piz... słyszałem że 15litrów może być mało?


Chcesz na tym sprzecie jezdzic, czy ma stac obok kominka i cieszyc oko ?

Black Ghost dobrze Ci napisal, ze nie wyglad sie liczy. Moj generalnie optycznie pozostawia nawet mi duzo do zyczenia, jest cala masa motocykli ktore sa piekniejsze od mojego ale za to moj jest najlepsza maszyna pod sloncem.

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3265
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez Marsjanin » 6/4/2015, 12:29

Nie chcę Cię w błąd wprowadzić z tym spalaniem SV1000. Jak pewnie sam przejrzałeś już raporty forumowiczów, to spalanie w trasie oscyluje w okolicach 6 - 7l/100km, a przy pałowaniu około 12l/100km/h, ale wiadomo, że każdy ma inny sposób na liczenie, a i termin "pałowanie" może mieć lekko inne znaczenie. Jednemu wyjdzie 10l/100km, a drugiemu 15l/100km, dlatego podejdź do tego na zasadzie +/-.
MT-07
Avatar użytkownika
Marsjanin
Bywalec
 
Posty: 797
Dołączył(a): 7/12/2012, 23:48

Następna strona


Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr