Zobacz wątek - Wahania, skoki na sportowy wydechu leovince fz6 s2

Wahania, skoki na sportowy wydechu leovince fz6 s2

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Wahania, skoki na sportowy wydechu leovince fz6 s2

Postprzez kaszal » 2/4/2015, 12:27

Sprawa wygląda następująco. Zamierzam kupić fz6 s2 na sportowym leovince sbk, sprzedający przyznał się, że na niskich obrotach moto zachowuje się jakby gaźniki nie były wyregulowane (takie porównanie, ponieważ jest na wtrysku) tzn dziwnie skacze, aczkolwiek wszystkie naprawy przeprowadza w ASO Yamaha i prosił by to naprawili, lecz w serwisie twierdzą, że przy tym wydechu nie da się dokładnie tego wyregulować ponieważ za mało (lub za dużo, nie pamiętam) powietrza dostaje wydech.

Średnio chce mi się w to wierzyć, lecz zapewniał, że możemy jechać do serwisu i sprawdzić. Zastanawia mnie co to może być ew jak samemu do tego podejść? Niestety sprzedawca nie dorzuca db killerów, ponieważ nie ma i twierdzi, że chciał dokupić gdy wybierał się za granicę (aby nie zabrano mu czasem dowodu) i nie mógł nigdzie dostać, to też dziwne moim zdaniem.

Więc tutaj pytanie co to może być, jak sprawdzić oraz może coś na temat db killerów (specjalistą nie jestem, aczkolwiek chyba po zainstalowaniu nic by nie dało) ?

Dziękuję za każdą sensowną odpowiedź
kaszal
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 5/5/2008, 20:54


Postprzez Repsol » 2/4/2015, 16:21

Falowanie obrotów (na wolnych obrotach) po zamontowaniu przelotowych wydechów, to normalne zjawisko, którym nie powinieneś się zbytnio przejmować. Montaż dbKiller-ów, na pewno to zmniejszy, aczkolwiek nie wyeliminuje do końca.
2 x ZX6R
Avatar użytkownika
Repsol
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19

Postprzez kimer » 3/4/2015, 08:58

Witam , miałem ten sam problem , yamaha fz6 s2 2009 r . Wymieniłem wydech na Leo Vince SBK i wywaliłem katalizator gdzyż w zestawie z tłumikami była przelotówka . Motor na wolnych obrotach chodził nie równo . Czytałęm , dzwoniłęm , jezdziłem do specjalistów i każdy mówił to samo co pisze kolega wyżej ..... wystarczyło kupić filtr powietrza k&n ( prawie 300 zł ) i motorek dużo lepiej pracuje na wolnych . Falowanie praktycznie niezauważalne . Tak że polecam zacząć od filtra powietrza a dopiero potem bawić się w diagnostykę komputerową .

Pozdrawiam
LwG
kimer
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 3/4/2013, 15:08



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr