Zobacz wątek - Yamaha Yzf 250, 426, 450 jaką wybrać ?
NAS Analytics TAG

Yamaha Yzf 250, 426, 450 jaką wybrać ?

Enduro, Cross
_________

Yamaha Yzf 250, 426, 450 jaką wybrać ?

Postprzez mozambiko » 24/3/2015, 21:40

Witam długo zastanawiałem się na wyborem nowego moto, i po długim czasie wybrałem yamahe 8) Teraz pozostaje wybór pojemności i modelu. Zastanawiam się na kupnem yzf 250 2T, 426, 450 , i nie wiem która będzie lepsza. Od moto oczekuje dość dużej mocy. Motor raczej nie będzie jeździł po torze tylko po polnych drogach, lesie czy żwirowniach. Czekam na jakieś porady odnośnie zakupu który rok jaka pojemność i dlaczego właśnie ta a nie inna :) :D :D
mozambiko
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 21/12/2013, 14:08


Postprzez henio12323 » 25/3/2015, 12:06

po 1 nie ten dział - offroad jest wyzej.

2 sprawa moc to nie wdszystko, liczy sie bardziej oddanie mocy i uzytecznosc motocykla

odpusc sobie stare sprzęty 426 i 250tki z tych lat to padliny mocne i ciezko kupic cokolwiek co jeździ sensownie. 450tki juz były poprawione.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez mozambiko » 25/3/2015, 21:11

Dzięki na przyszłość będę wiedział że to nie ten dział :)

Masz racje że moc to nie wszystko ale wg mnie podstawa do dobrej zabawy, jeżeli tak to bym mógł nazwać.

Zdaje sobie sprawę że moto z tych lat będzie już zajeżdżone. Polecił byś mi coś innego ?? Myślałem też szukać kompletnej padliny żeby ją wyremontować i mieć na ładnych parę lat :)
mozambiko
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 21/12/2013, 14:08

Postprzez henio12323 » 25/3/2015, 21:25

no to nie bardzo, bo uwierz mi że lepiej bys sie bawił kręcać motocykl na 90% mozliwosci i bawiac sie tylko techniką jazdy, niz jechac na 20% potencjału motocykla i myslec bardziej o tym żeby nie przegiąć niz o technice jazdy.

wyremontowana padlina to nadal padlina. niestety silniki zazwyczaj są mocno wyeksplotowane, łozysk juz sie nie montuje tylko wrzuca, wszystko rozklekotane, jakby chciec porządnie wyremontowac wartosc samego silnika przerosnie wartosc całego motocykla. także tutaj bezsens. 450tki po 2004 roku są juz lepsze

KTMy sie cenią ale od 00 d0 07 roku były te same pancerne jak na osiągi silniki.

obok nie ma w sumie nic innego co sie nadaje do sensownej jazdy. chyba że zrezygnujesz z wyczynówek i postawisz na cos tanszego - np suzuki DRZ 400, w jakiejs lekkiej wersji i mozna na prawde fajnie pokatować za 1/3 - 1/2 ceny starej yamahy czy ktma
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez mozambiko » 25/3/2015, 21:32

Suzuki DRZ jakoś do mnie nie przemawia. Mówiąc KTM jaki konkretnie masz na myśli model ??
mozambiko
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 21/12/2013, 14:08

Postprzez henio12323 » 25/3/2015, 22:20

skoro mówimy o endurakach to pisałem o modelu EXC pojemnosc zaleznie od potrzeb 250 400 450
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê