cbr 600 f4i
Posty: 9
• Strona 1 z 1
cbr 600 f4i
Witam sprzedaje moje suzuki gs500e ps. dałem ogłoszenie, polecam bardzo fajny stan.
Gdzieś w okolicach wakacji chce kupić cbr 600f4i, wybrałem ten moto bo mówią że jest spokojny dla mniej doświadczonych, interesuje mnie wersja zwykła nie sport, i mam kilka pytań odnośnie motocykla
- czy koszt serwisu jest drogi?
- jak to jeździ(jak się zachowuje w większych prędkościach, czy jest stabilny, czy na prostej przy 200kmh nie buja nim na boki jak nakedem i jedzie po prostej jak po tzw sznurku?
-jak motocykl zachowuje się w zakrętach przy głębokim złorzeniu?
czy ma dobrą ochrone przed wiatrem dla mnie to bardzo ważne jestem wysoki, ewentualnie wyrzsza szyba?
- czy nie będzie mi ciasno mam 192cm?
Bardzo proszÄ™ o opinie
Gdzieś w okolicach wakacji chce kupić cbr 600f4i, wybrałem ten moto bo mówią że jest spokojny dla mniej doświadczonych, interesuje mnie wersja zwykła nie sport, i mam kilka pytań odnośnie motocykla
- czy koszt serwisu jest drogi?
- jak to jeździ(jak się zachowuje w większych prędkościach, czy jest stabilny, czy na prostej przy 200kmh nie buja nim na boki jak nakedem i jedzie po prostej jak po tzw sznurku?
-jak motocykl zachowuje się w zakrętach przy głębokim złorzeniu?
czy ma dobrą ochrone przed wiatrem dla mnie to bardzo ważne jestem wysoki, ewentualnie wyrzsza szyba?
- czy nie będzie mi ciasno mam 192cm?
Bardzo proszÄ™ o opinie
- hanndabals
- Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 30/1/2015, 09:42
- Lokalizacja: Białystok
- czy koszt serwisu jest drogi?
Zależy ile dla ciebie to "drogi". Japońska R4 i w dodatku Honda, więc orientacyjnie ci powiem:
Z elementów eksploatacyjnych:
- Rozrząd (łańcuch + napinacz) - 500-800 zł
- Świece - 300-400 zł
- Tarcze sprzęgłowe - 100-250 zł
- Olej z filtrem 150-250 zł
- Filtr powietrza - 150-250 zł
- Klocki przód+tył - 300-450 zł
- Opona przód+tył - 900-1500 zł
- Napęd - 400-800 zł
- Uszczelniacze zawieszenia z olejem - 60-100 zł
Serwis:
- Regulacja zaworów - 200-300 zł
- Regulacja wtrysku - 100-200 zł
- Wymiana świec zapłonowych - 100-200 zł
- Wymiana rozrządu - 200-300 zł
- Wymiana tarcz sprzęgłowych - 150-250 zł
- Wymiana uszczelniaczy i oleju w zawieszeniu - 100-200 zł
Bardzo orientacyjne kwoty, ale tak mniej więcej kształtuje się kosztorys tych popularnych części i czynności. Wszystko zależy od producenta części, od serwisu itd. Tak cię będzie to kosztować, miałem dwie Hondy z silnikiem R4 (jedna 600, druga 1000) i ceny praktycznie te same.
- jak to jeździ(jak się zachowuje w większych prędkościach, czy jest stabilny, czy na prostej przy 200kmh nie buja nim na boki jak nakedem i jedzie po prostej jak po tzw sznurku?
Wnioskuję, że nie jeździłeś żadnym moto z owiewkami, ale ja z kolei miałem okazję przejechać się kilka razy nakedami i nie ma porównania.


-
Kirgeron - Świeżak
- Posty: 436
- Dołączył(a): 1/7/2010, 00:01
Czuję się niemal wywołany do tablicy tym pytaniem
Koszty masz powyżej. Pamiętaj jednak, że niektóre rzeczy robi się częściej niektóre okropnie rzadko.
2. To nie jeździ to lata !
A tak serio, motocykl przy większych prędkościach nie ma żadnych złych nawyków, przy 200 i przy 250 tak samo jedzie jak po sznurku
3. To zalezy od tego jak masz ustawiony amor i jakie masz gumy. W porównaniu do GS 500 będzie Ci się wydawało że kładziesz BMX'a. Oryginalna szyba jest do wywalenia, ale wybór akcesoryjnych szyb jest dosyć spory.
4. Ciężko powiedzieć jak będzie z wygodą bo musisz się po prostu przysiąść, zakładam że na GS'ie było trochę ciasno. Tutaj siedzenie jest trochę wyżej

Koszty masz powyżej. Pamiętaj jednak, że niektóre rzeczy robi się częściej niektóre okropnie rzadko.
2. To nie jeździ to lata !


3. To zalezy od tego jak masz ustawiony amor i jakie masz gumy. W porównaniu do GS 500 będzie Ci się wydawało że kładziesz BMX'a. Oryginalna szyba jest do wywalenia, ale wybór akcesoryjnych szyb jest dosyć spory.
4. Ciężko powiedzieć jak będzie z wygodą bo musisz się po prostu przysiąść, zakładam że na GS'ie było trochę ciasno. Tutaj siedzenie jest trochę wyżej

Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
SkoQ a jeździłeś cbr 600 f4i ? jeśli tak to powiedz mi coś więcej o tym motocyklu. chce wersje zwykłą nie sport
- hanndabals
- Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 30/1/2015, 09:42
- Lokalizacja: Białystok
Ja jeździłem raz na zwykłej F4i kumpla, miałem wtedy 600 RR i miałem porównanie. Pozycja wygodna, kierownica jest wyżej niż w zwykłym sporcie, duża kanapa i siedzenie z tego co pamiętam jest niżej, ogólnie wygodniej, wiadomo że nie jak w turystyku, ale pozycja o wiele lepsza niż w normalnym sporcie.
Co tu dużo mówić, moto dobre
wiadomo, zależy na co trafisz. F4i to wersja już na wtrysku, także o wiele lepiej. Dostęp do części ogromny (chyba największy jeśli chodzi o Hondę). Jak dobrze serwisujesz to silnik ciężki do zamęczenia na motocyklowe przebiegi. Myślę, że po przesiadce z GS500 będziesz bardzo zadowolony.
Co tu dużo mówić, moto dobre

-
Kirgeron - Świeżak
- Posty: 436
- Dołączył(a): 1/7/2010, 00:01
Posiadam wersje z turystyczną kanapą jest to mój pierwszy motocykl łatwo się nim jeździ jest wygodny nie żałuje zakupu tu masz filmik od motobana jeżeli nie oglądałeś to polecam.
https://www.youtube.com/watch?v=JCSnNmLoOlQ (otwórz link)
https://www.youtube.com/watch?v=JCSnNmLoOlQ (otwórz link)
-
Loeb - Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 25/5/2014, 16:01
- Lokalizacja: Lublin
Kirgeron napisał(a):(...)- jak to jeździ(jak się zachowuje w większych prędkościach, czy jest stabilny, czy na prostej przy 200kmh nie buja nim na boki jak nakedem i jedzie po prostej jak po tzw sznurku?
Wnioskuję, że nie jeździłeś żadnym moto z owiewkami, ale ja z kolei miałem okazję przejechać się kilka razy nakedami i nie ma porównania.Jazda z owiewkami o niebo lepsza od nakedów przy wyższych prędkościach, nic nie czuć i nie buja. Tylko jest trochę inaczej, np. powyżej 200+ km/h leżysz na baku i chowasz się za szybą
ale ogólnie jest stabilnie.
Nie do końca się zgadzam z tym stwierdzeniem.
Przy walce z wiatrem atakującym nas wprost oczywiście różnica jest na korzyść "plastików". Owiewki rozrzucają powietrze, jeździ się przyjemniej i idzie znieść prędkości 140+.
Jeśli patrzymy jednak na boczne podmuchy wiatru, to owiewki działają trochę jak żagiel, trochę jak bariera... Potrafi niemiło zatelepać, czy trząchnąć moto. Szczególnie trzeba uważać przy ciężarówkach... Za nimi pojawia się powietrzny tunel, który dobrze buja samochodem, a moto to już w ogóle telepie. Podobnie przy wyprzedzaniu... Uważać też należy przy wyjeździe z np. lasu, czy zabudowań na otwarte pola...
Im lżejsze moto tym gorzej telepie...
Imbrola faza - "Detailing" 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Takie naturalne prawa fizyki to ja rozumiem juz z niewielkiego doświiadczenia, chyba sie skusze na cbr bo wszyscy chwalą te moto
- hanndabals
- Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 30/1/2015, 09:42
- Lokalizacja: Białystok
miki1406 napisał(a):Kirgeron napisał(a):(...)- jak to jeździ(jak się zachowuje w większych prędkościach, czy jest stabilny, czy na prostej przy 200kmh nie buja nim na boki jak nakedem i jedzie po prostej jak po tzw sznurku?
Wnioskuję, że nie jeździłeś żadnym moto z owiewkami, ale ja z kolei miałem okazję przejechać się kilka razy nakedami i nie ma porównania.Jazda z owiewkami o niebo lepsza od nakedów przy wyższych prędkościach, nic nie czuć i nie buja. Tylko jest trochę inaczej, np. powyżej 200+ km/h leżysz na baku i chowasz się za szybą
ale ogólnie jest stabilnie.
Nie do końca się zgadzam z tym stwierdzeniem.
Przy walce z wiatrem atakującym nas wprost oczywiście różnica jest na korzyść "plastików". Owiewki rozrzucają powietrze, jeździ się przyjemniej i idzie znieść prędkości 140+.
Jeśli patrzymy jednak na boczne podmuchy wiatru, to owiewki działają trochę jak żagiel, trochę jak bariera... Potrafi niemiło zatelepać, czy trząchnąć moto. Szczególnie trzeba uważać przy ciężarówkach... Za nimi pojawia się powietrzny tunel, który dobrze buja samochodem, a moto to już w ogóle telepie. Podobnie przy wyprzedzaniu... Uważać też należy przy wyjeździe z np. lasu, czy zabudowań na otwarte pola...
Im lżejsze moto tym gorzej telepie...
zgodzę się z mikim. raz byłemc ałkiem osrany jak wyleciałem z tunelu przy 220~? i mnie dmuchnęło z boku. czuć to

jak prujemy wiatr na wprost to jest okej, ale na bokach czuć
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości