Zobacz wątek - Zakupiłem LINHAI ATV 260 2X4
NAS Analytics TAG

Zakupiłem LINHAI ATV 260 2X4

Dla fanów czterokołowców
_________

Zakupiłem LINHAI ATV 260 2X4

Postprzez dubis » 23/8/2007, 10:07

Witam serdecznie. Sprowadziłem sobie z Niemiec LINHAI ATV 260 2X4. Jestem nowicjuszem w tym temacie dlatego na sam początek chciałbym od was jakieś rady, odczucia, wady i zalety usłyszeć np. serwis, gwarancja, części zamienne, co sie psuje, na co trzeba uważać, najczęściej występujące problemy itp itdp.

Z Góry dziękuję :lol:

:arrow: Pozdrawiam wszystkich forumowiczy.
DuB!$
Avatar użytkownika
dubis
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 23/8/2007, 10:03


Postprzez R1 » 23/8/2007, 11:06

ojjj... popełniłeś błąd... mogłeś się najpierw zapytać na forum co ludzie o nim sądzą... to by Ci powiedzieli że to jest wielkie góówno :/ ale Twój wybór... napewno musisz o niego dbać jak o jajko a z cześćiami może być ciężko...

Pozdrawiam
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
Avatar użytkownika
R1
Bywalec
 
Posty: 940
Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji


Postprzez dubis » 23/8/2007, 12:09

Z racji, że kupiłem używanego, nie wiem na co mam zwrócić uwage. Może inaczej. co sie do niego leje, co sie w nim często psuje [jak sie psuje], co trzeba przede wszystkim sprawdzić [częśći], jakie częśći są podatne na zniszczenie. Jeżeli chodzi o użytkowanie to błoto, górki to nie w moim stylu. Ja go kupiłem bardziej rekreacyjnie a nie ekstremalnie [szacunek dla wszystkich quadowców], jednak w przyszłosci, kto wie, może na jakies bagienko sie rzucę
DuB!$
Avatar użytkownika
dubis
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 23/8/2007, 10:03

Postprzez R1 » 23/8/2007, 15:12

no to poprzedni właściciel Cię powinien poinformować, jaki olej leje itp. Co się psuje ?, wszystko się może popsuć, zalezy od Twojego stylu jazdy, jak skoki, czy dziury to wahacze i całe zawieszenie jest narażone na znieszczenia. (polecam komplet osłon pod quada)