Dźwięk dwusuwa w Hondzie NSR
• Strona 1 z 1
Dźwięk dwusuwa w Hondzie NSR
Planuję zakup mojego pierwszego motocykla. Jak na pierwszy motor myślę, że fajny był by wybór NSRki 125 z rocznika 97 w zwyż. Podoba mi się bo ma całkiem niezłe osiągi jak na taki lekki, mały motor. Tylko tragiczne jest bzyczenie silnika
jak w każdych dwusuwach. Mam do was pytanie, czy wogóle są jakieś sposoby na to, by troszkę ograniczyć bzyk tego motorka? Nie znam się na tym całkowicie, może są w sprzedaży jakieś tłumniki, wydech lub całkowicie inne rozwiązania które trochę niwelują ten beznadziejny dźwięk albo go nawet zmieniają?

- arbgor
- Świeżak
chlopie nie wiem czy wiesz ale nsr ma wlasnie najgorsze osiagi w swojej klasie chyba z mowimy tez o cbr ale to jedna wielka pomylka. hmm niby sa sposoby tzn mozna kupic jakis tam tlumik ale w gruncie rzeczy nsr bzykiem powstala i bzyczec bedzie chyba ze ja krec pod 8tys obrotow caly czas i nie bedzie tak bzyczala
P.s. juz ci chlopie wspolczuje
a czego to zaraz sam sie dowiesz

P.s. juz ci chlopie wspolczuje

nsr125------>dr350
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
- patrykmulek
- Bywalec
moze zaadaptować wydechy od gsxr'y? albo od erlana? Zyskasz dzieki temu wiecej mocy. A jak dodasz zebatke szmocy to lochoho bedzie szlo jak rakieta. Co do ograniczenia bzyku zatkaj wydech ziemniakiem. A jak juz to przeczytales to:
idz stad ..... do dzialu skutery!
idz stad ..... do dzialu skutery!
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
-
rosa - VIP Ścigacz.pl
patrykmulek napisał(a): powstala i bzyczec bedzie chyba ze ja krec pod 8tys obrotow caly czas i nie bedzie tak bzyczala
P.s. juz ci chlopie wspolczujea czego to zaraz sam sie dowiesz
hehe dokładnie ja też sie przyłanczam

Właśnie bzykanie jest fajne