[Ducati Multistrada 1200 / 1200S] Ducati Multistrada 1200
Posty: 35
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Ducati Multistrada 1200 / 1200S] Ducati Multistrada
Dyskusja na temat: Ducati Multistrada 1200 - na każdą drogę
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Ducati Multistrada 1200 - na każdą drogę
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Ducati Multistrada 1200 - na każdą drogę
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Piękny motocykl o którym wciąż marze ale do salonu wybiorę sie w momencie jak Ducati w tym modelu zastosuje wał kardana. Inaczej ten bike raczej do lansu niż turystyki. Łańcuchy już przerobiłem i dziękuje.<br><hr>Hondziarz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Coś było nie tak z łańcuchami ?<br><hr>.Komentatorzy napisał(a):Piękny motocykl o którym wciąż marze ale do salonu wybiorę sie w momencie jak Ducati w tym modelu zastosuje wał kardana. Inaczej ten bike raczej do lansu niż turystyki. Łańcuchy już przerobiłem i dziękuje.<br><hr>Hondziarz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a co jest nie tak z lancuchami? - lekkie, tanie, łatwe w wymianie, male straty mocy - same zalety w porownaniu z klockowatym walem, za koszt psiskniecia dwoma sprayami?????????? a taki wał jak zacznie ciec albo peknie po wywrotce=kłopoty....<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):Piękny motocykl o którym wciąż marze ale do salonu wybiorę sie w momencie jak Ducati w tym modelu zastosuje wał kardana. Inaczej ten bike raczej do lansu niż turystyki. Łańcuchy już przerobiłem i dziękuje.<br><hr>Hondziarz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
segment "podroznych enduro" to tak jak suvy - zadnych zalet, chyba ze lans dla gospodyn domowych lub niektorych gejow...ci co jedza po asfalcie, niech kupuja nakedy z małą owiewkaa lub turystyczne a ci, ktorzy zjezdzaja z asfaltu, niech szukaja czegos lekkiego z opona 21 z przodu...ale moze ja sie nie znam...<br><hr>dajcie spokoj z suvami...
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
masz swoje priorytety jak każdy ale narzucanie komuś swojeje woli to niezbyt na miejscuKomentatorzy napisał(a):segment "podroznych enduro" to tak jak suvy - zadnych zalet, chyba ze lans dla gospodyn domowych lub niektorych gejow...ci co jedza po asfalcie, niech kupuja nakedy z małą owiewkaa lub turystyczne a ci, ktorzy zjezdzaja z asfaltu, niech szukaja czegos lekkiego z opona 21 z przodu...ale moze ja sie nie znam...<br><hr>dajcie spokoj z suvami...<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wał w zasadzie jest bezobługowy współczesne materiały pozwalają na zastosowanie zdecydowanie lzesjzego wału niż to było kiedyś różne mieszanki włokien weglowych itp. itd. , podnisoło by to zapewne koszt motocykla ale potencjalnni klienci raczej by to ocenili na plus niż na minus ,sam tez bardziej preferuje wał niż łańcuch bo jestem fanem jak najmniejszej ilości regulacji wmotocyklu a najlepiej jakby wgl niczego nie trzeba było regulować;) <br><hr>tdiKomentatorzy napisał(a):Piękny motocykl o którym wciąż marze ale do salonu wybiorę sie w momencie jak Ducati w tym modelu zastosuje wał kardana. Inaczej ten bike raczej do lansu niż turystyki. Łańcuchy już przerobiłem i dziękuje.<br><hr>Hondziarz<br>Komentatorzy napisał(a):a co jest nie tak z lancuchami? - lekkie, tanie, łatwe w wymianie, male straty mocy - same zalety w porownaniu z klockowatym walem, za koszt psiskniecia dwoma sprayami?????????? a taki wał jak zacznie ciec albo peknie po wywrotce=kłopoty....<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ja bym wtakiej multi zdecydowanie wolał wał jakikowliek wjazd wlzejszy teren wiaze się z ubabraiem łańcucha majac wał kłopot odpada ,pozatym jadac w trase 10 tys km odpada wymaian łańcucha i zębatek na trasie jest tylko jazda i człowiek zapomina o takich pierd.łach jak łańcuch ,pozatym przy zastosowaniu współczesnych materiałów do budowy takiego wału straty mocy byłyby niewiele większe niż na łańcuchu ,i o mocnej reakcji n zmiane obciążenia również możemy zapomnieć raczej przy współczesnej inzynieri i projektowaniu konstruktorzy niedali by jakiegoś 2 cm luzu na zebach wału ,takl ze ja zdecydowanie widze wał w mutli ,łańcuch to lipa ale od biedy może byćKomentatorzy napisał(a):Piękny motocykl o którym wciąż marze ale do salonu wybiorę sie w momencie jak Ducati w tym modelu zastosuje wał kardana. Inaczej ten bike raczej do lansu niż turystyki. Łańcuchy już przerobiłem i dziękuje.<br><hr>Hondziarz<br>Komentatorzy napisał(a):a co jest nie tak z lancuchami? - lekkie, tanie, łatwe w wymianie, male straty mocy - same zalety w porownaniu z klockowatym walem, za koszt psiskniecia dwoma sprayami?????????? a taki wał jak zacznie ciec albo peknie po wywrotce=kłopoty....<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):wał w zasadzie jest bezobługowy współczesne materiały pozwalają na zastosowanie zdecydowanie lzesjzego wału niż to było kiedyś różne mieszanki włokien weglowych itp. itd. , podnisoło by to zapewne koszt motocykla ale potencjalnni klienci raczej by to ocenili na plus niż na minus ,sam tez bardziej preferuje wał niż łańcuch bo jestem fanem jak najmniejszej ilości regulacji wmotocyklu a najlepiej jakby wgl niczego nie trzeba było regulować;) <br><hr>tdi<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a w jakim motocyklu typu podrozne enduro, naked, turystyk zmieniasz lancuch co 10 000?????? ja katujac na drodze r1 czy litrowego fazera nigdy nie zarznalem tak szybko lancucha....t5poza tym podrozne enduro jak nazwa wskazuje ma daleko jezdzic-jak na zadupiu europy, azji, afryki itd. naprawic cieknacy lub rozwalony po upadku wal?<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):Piękny motocykl o którym wciąż marze ale do salonu wybiorę sie w momencie jak Ducati w tym modelu zastosuje wał kardana. Inaczej ten bike raczej do lansu niż turystyki. Łańcuchy już przerobiłem i dziękuje.<br><hr>Hondziarz<br>Komentatorzy napisał(a):a co jest nie tak z lancuchami? - lekkie, tanie, łatwe w wymianie, male straty mocy - same zalety w porownaniu z klockowatym walem, za koszt psiskniecia dwoma sprayami?????????? a taki wał jak zacznie ciec albo peknie po wywrotce=kłopoty....<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):wał w zasadzie jest bezobługowy współczesne materiały pozwalają na zastosowanie zdecydowanie lzesjzego wału niż to było kiedyś różne mieszanki włokien weglowych itp. itd. , podnisoło by to zapewne koszt motocykla ale potencjalnni klienci raczej by to ocenili na plus niż na minus ,sam tez bardziej preferuje wał niż łańcuch bo jestem fanem jak najmniejszej ilości regulacji wmotocyklu a najlepiej jakby wgl niczego nie trzeba było regulować;) <br><hr>tdi<br>Komentatorzy napisał(a):ja bym wtakiej multi zdecydowanie wolał wał jakikowliek wjazd wlzejszy teren wiaze się z ubabraiem łańcucha majac wał kłopot odpada ,pozatym jadac w trase 10 tys km odpada wymaian łańcucha i zębatek na trasie jest tylko jazda i człowiek zapomina o takich pierd.łach jak łańcuch ,pozatym przy zastosowaniu współczesnych materiałów do budowy takiego wału straty mocy byłyby niewiele większe niż na łańcuchu ,i o mocnej reakcji n zmiane obciążenia również możemy zapomnieć raczej przy współczesnej inzynieri i projektowaniu konstruktorzy niedali by jakiegoś 2 cm luzu na zebach wału ,takl ze ja zdecydowanie widze wał w mutli ,łańcuch to lipa ale od biedy może być<br><hr>tdi<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
niedoswoadczonym warto doradzac, zeby nie lykali pomyslow marketingowcow jak pelikany...niech sobie kupuja "enduro", ale zeby nie bylo placzu po zjechaniu z asfaltu, niech biora jak najlzejsze i z opona 21 z przodu...<br><hr>suvom nieKomentatorzy napisał(a):segment "podroznych enduro" to tak jak suvy - zadnych zalet, chyba ze lans dla gospodyn domowych lub niektorych gejow...ci co jedza po asfalcie, niech kupuja nakedy z małą owiewkaa lub turystyczne a ci, ktorzy zjezdzaja z asfaltu, niech szukaja czegos lekkiego z opona 21 z przodu...ale moze ja sie nie znam...<br><hr>dajcie spokoj z suvami...<br>Komentatorzy napisał(a):masz swoje priorytety jak każdy ale narzucanie komuś swojeje woli to niezbyt na miejscumoto jak multistarada ma szereg zalet : na prostych dorównuje osiągami sportowym 600 przy w ciemno lepszej elastyczności , na trasie wygodniejsza pozycja za sterami (wyprostowana pozycja ) , no i można wjechać w lekki teren a konkretnie porównując sportowa 600 czy nakeda raczej prędzej skapituluje na piachu itp. niż multistrada i tym podobne wiec tego typu moto ma racje bytu na rynku i jak kazde wymaga odp klienta i tyle wtemacie .<br><hr>tdi <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Cyt: Moc maksymalna: 160 KM przy 95000 obr/min... kurde mocny silnik... sporo tych obrotów wytrzymuje... manetka ze 3 razy się obkręca...<br><hr>DJ
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
rozwalony po upadku wał to bardzo rzadki widak ja w zasadzie nigdy się ztakim czyms nie spotkałem widziałem zgruzowanego starego vmaxa raz wał był cały i sprawny co 10 tys ? to ja nie wiem jak ty jeździsz tym motocyklem ja majac zamontowany najmocniejszy łańcuch do zzr 1100 po 5 tys był wyciagniety jak psie jaja haha po 7 był tak złachany ze jedyne co pozostalo to wymienić , multistrada to vałka z konkretnym momentem i moca i niesadze żeby wniej łańcuch pozył dłzuej jak 10 tys chyba ze ktoś ciagle będzie pyrkał autostrada 100 km/h bo wmoich łapach łańcuch wtym moto by się skończył po 5 tys .<br><hr>tdiKomentatorzy napisał(a):Piękny motocykl o którym wciąż marze ale do salonu wybiorę sie w momencie jak Ducati w tym modelu zastosuje wał kardana. Inaczej ten bike raczej do lansu niż turystyki. Łańcuchy już przerobiłem i dziękuje.<br><hr>Hondziarz<br>Komentatorzy napisał(a):a co jest nie tak z lancuchami? - lekkie, tanie, łatwe w wymianie, male straty mocy - same zalety w porownaniu z klockowatym walem, za koszt psiskniecia dwoma sprayami?????????? a taki wał jak zacznie ciec albo peknie po wywrotce=kłopoty....<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):wał w zasadzie jest bezobługowy współczesne materiały pozwalają na zastosowanie zdecydowanie lzesjzego wału niż to było kiedyś różne mieszanki włokien weglowych itp. itd. , podnisoło by to zapewne koszt motocykla ale potencjalnni klienci raczej by to ocenili na plus niż na minus ,sam tez bardziej preferuje wał niż łańcuch bo jestem fanem jak najmniejszej ilości regulacji wmotocyklu a najlepiej jakby wgl niczego nie trzeba było regulować;) <br><hr>tdi<br>Komentatorzy napisał(a):ja bym wtakiej multi zdecydowanie wolał wał jakikowliek wjazd wlzejszy teren wiaze się z ubabraiem łańcucha majac wał kłopot odpada ,pozatym jadac w trase 10 tys km odpada wymaian łańcucha i zębatek na trasie jest tylko jazda i człowiek zapomina o takich pierd.łach jak łańcuch ,pozatym przy zastosowaniu współczesnych materiałów do budowy takiego wału straty mocy byłyby niewiele większe niż na łańcuchu ,i o mocnej reakcji n zmiane obciążenia również możemy zapomnieć raczej przy współczesnej inzynieri i projektowaniu konstruktorzy niedali by jakiegoś 2 cm luzu na zebach wału ,takl ze ja zdecydowanie widze wał w mutli ,łańcuch to lipa ale od biedy może być<br><hr>tdi<br>
Komentatorzy napisał(a):a w jakim motocyklu typu podrozne enduro, naked, turystyk zmieniasz lancuch co 10 000?????? ja katujac na drodze r1 czy litrowego fazera nigdy nie zarznalem tak szybko lancucha....t5poza tym podrozne enduro jak nazwa wskazuje ma daleko jezdzic-jak na zadupiu europy, azji, afryki itd. naprawic cieknacy lub rozwalony po upadku wal?<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
już nawet pomijając wymiane łańcucha z zębatkami co w prowonaniu do wału jest po prostu upier.liwe , to już sama obsługa okresowae smarowanie i ewentualne naciągnie ttez jest upierdliwe dla niektórych i temat możemy zamknąć , poki co łąncuch jest absolutnie niezbędny tylko w moto typu supersport 600 i 1000 bo tam każdy kilogram się liczy i starty mocy pozatym w turystach zdecydowanie preferuje wał z punktu widzenia konstrukcyjnego .<br><hr>tdiKomentatorzy napisał(a):Piękny motocykl o którym wciąż marze ale do salonu wybiorę sie w momencie jak Ducati w tym modelu zastosuje wał kardana. Inaczej ten bike raczej do lansu niż turystyki. Łańcuchy już przerobiłem i dziękuje.<br><hr>Hondziarz<br>Komentatorzy napisał(a):a co jest nie tak z lancuchami? - lekkie, tanie, łatwe w wymianie, male straty mocy - same zalety w porownaniu z klockowatym walem, za koszt psiskniecia dwoma sprayami?????????? a taki wał jak zacznie ciec albo peknie po wywrotce=kłopoty....<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):wał w zasadzie jest bezobługowy współczesne materiały pozwalają na zastosowanie zdecydowanie lzesjzego wału niż to było kiedyś różne mieszanki włokien weglowych itp. itd. , podnisoło by to zapewne koszt motocykla ale potencjalnni klienci raczej by to ocenili na plus niż na minus ,sam tez bardziej preferuje wał niż łańcuch bo jestem fanem jak najmniejszej ilości regulacji wmotocyklu a najlepiej jakby wgl niczego nie trzeba było regulować;) <br><hr>tdi<br>Komentatorzy napisał(a):ja bym wtakiej multi zdecydowanie wolał wał jakikowliek wjazd wlzejszy teren wiaze się z ubabraiem łańcucha majac wał kłopot odpada ,pozatym jadac w trase 10 tys km odpada wymaian łańcucha i zębatek na trasie jest tylko jazda i człowiek zapomina o takich pierd.łach jak łańcuch ,pozatym przy zastosowaniu współczesnych materiałów do budowy takiego wału straty mocy byłyby niewiele większe niż na łańcuchu ,i o mocnej reakcji n zmiane obciążenia również możemy zapomnieć raczej przy współczesnej inzynieri i projektowaniu konstruktorzy niedali by jakiegoś 2 cm luzu na zebach wału ,takl ze ja zdecydowanie widze wał w mutli ,łańcuch to lipa ale od biedy może być<br><hr>tdi<br>
Komentatorzy napisał(a):a w jakim motocyklu typu podrozne enduro, naked, turystyk zmieniasz lancuch co 10 000?????? ja katujac na drodze r1 czy litrowego fazera nigdy nie zarznalem tak szybko lancucha....t5poza tym podrozne enduro jak nazwa wskazuje ma daleko jezdzic-jak na zadupiu europy, azji, afryki itd. naprawic cieknacy lub rozwalony po upadku wal?<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):rozwalony po upadku wał to bardzo rzadki widak ja w zasadzie nigdy się ztakim czyms nie spotkałem widziałem zgruzowanego starego vmaxa raz wał był cały i sprawny co 10 tys ? to ja nie wiem jak ty jeździsz tym motocyklem ja majac zamontowany najmocniejszy łańcuch do zzr 1100 po 5 tys był wyciagniety jak psie jaja haha po 7 był tak złachany ze jedyne co pozostalo to wymienić , multistrada to vałka z konkretnym momentem i moca i niesadze żeby wniej łańcuch pozył dłzuej jak 10 tys chyba ze ktoś ciagle będzie pyrkał autostrada 100 km/h bo wmoich łapach łańcuch wtym moto by się skończył po 5 tys .<br><hr>tdi <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
moze kupujesz najmocniejszy ale z chinskich podrobek...mialem m.in. blacbirda, teraz mam r1 i litrowego fazera, wszystkie katowane, krecone do odciecia,wlacznie z regularnym dawaniem na kolo etc-wykonczenie np did zvmx2 w 10tys. nie jest mozliwe-moze za ciasno go miales zalozonego albo zlikwidowales uszczelnienia druciana szczotka.....<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):Piękny motocykl o którym wciąż marze ale do salonu wybiorę sie w momencie jak Ducati w tym modelu zastosuje wał kardana. Inaczej ten bike raczej do lansu niż turystyki. Łańcuchy już przerobiłem i dziękuje.<br><hr>Hondziarz<br>Komentatorzy napisał(a):a co jest nie tak z lancuchami? - lekkie, tanie, łatwe w wymianie, male straty mocy - same zalety w porownaniu z klockowatym walem, za koszt psiskniecia dwoma sprayami?????????? a taki wał jak zacznie ciec albo peknie po wywrotce=kłopoty....<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):wał w zasadzie jest bezobługowy współczesne materiały pozwalają na zastosowanie zdecydowanie lzesjzego wału niż to było kiedyś różne mieszanki włokien weglowych itp. itd. , podnisoło by to zapewne koszt motocykla ale potencjalnni klienci raczej by to ocenili na plus niż na minus ,sam tez bardziej preferuje wał niż łańcuch bo jestem fanem jak najmniejszej ilości regulacji wmotocyklu a najlepiej jakby wgl niczego nie trzeba było regulować;) <br><hr>tdi<br>Komentatorzy napisał(a):ja bym wtakiej multi zdecydowanie wolał wał jakikowliek wjazd wlzejszy teren wiaze się z ubabraiem łańcucha majac wał kłopot odpada ,pozatym jadac w trase 10 tys km odpada wymaian łańcucha i zębatek na trasie jest tylko jazda i człowiek zapomina o takich pierd.łach jak łańcuch ,pozatym przy zastosowaniu współczesnych materiałów do budowy takiego wału straty mocy byłyby niewiele większe niż na łańcuchu ,i o mocnej reakcji n zmiane obciążenia również możemy zapomnieć raczej przy współczesnej inzynieri i projektowaniu konstruktorzy niedali by jakiegoś 2 cm luzu na zebach wału ,takl ze ja zdecydowanie widze wał w mutli ,łańcuch to lipa ale od biedy może być<br><hr>tdi<br>
Komentatorzy napisał(a):a w jakim motocyklu typu podrozne enduro, naked, turystyk zmieniasz lancuch co 10 000?????? ja katujac na drodze r1 czy litrowego fazera nigdy nie zarznalem tak szybko lancucha....t5poza tym podrozne enduro jak nazwa wskazuje ma daleko jezdzic-jak na zadupiu europy, azji, afryki itd. naprawic cieknacy lub rozwalony po upadku wal?<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):rozwalony po upadku wał to bardzo rzadki widak ja w zasadzie nigdy się ztakim czyms nie spotkałem widziałem zgruzowanego starego vmaxa raz wał był cały i sprawny co 10 tys ? to ja nie wiem jak ty jeździsz tym motocyklem ja majac zamontowany najmocniejszy łańcuch do zzr 1100 po 5 tys był wyciagniety jak psie jaja haha po 7 był tak złachany ze jedyne co pozostalo to wymienić , multistrada to vałka z konkretnym momentem i moca i niesadze żeby wniej łańcuch pozył dłzuej jak 10 tys chyba ze ktoś ciagle będzie pyrkał autostrada 100 km/h bo wmoich łapach łańcuch wtym moto by się skończył po 5 tys .<br><hr>tdi <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Multistrada nigdy nie była "podróżnym enduro - klasy GS czy Tigera. To zawszę był motocykl turystyczny z dużymi doznaniami sportowymi z możliwością zjazdu na trochę mniej utwardzony teren. Samo Ducati nie definiuje tego motocykla jako enduro co widać po samych oponach i pozycji.
Co powoduje że jako turystyk nie ma wad motocykli GSowych. Bym bardziej powiedział że to skrzyżowanie motocykla sportowego z turystykiem. Największą jego zaletą jest waga i poręczność co się przydaje przy ostrych serpentynach gdzie motocykl zachowuje się sport.
Już jeździłem rożnymi motocyklami ale dla mnie ideał uniwersalnego motocykla i chyba się ponownie skuszę na nowym model - ale jak multi to tylko wersja S<br><hr>motorek
Co powoduje że jako turystyk nie ma wad motocykli GSowych. Bym bardziej powiedział że to skrzyżowanie motocykla sportowego z turystykiem. Największą jego zaletą jest waga i poręczność co się przydaje przy ostrych serpentynach gdzie motocykl zachowuje się sport.
Już jeździłem rożnymi motocyklami ale dla mnie ideał uniwersalnego motocykla i chyba się ponownie skuszę na nowym model - ale jak multi to tylko wersja S<br><hr>motorek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
zmień pracę i nie zaśmiecaj komentarzy <br><hr>bnmKomentatorzy napisał(a):80+ kpln, zarabiam 2,5
czy ta cena jest z kosmosu czy z zarobkami u nas cos nie tak<br><hr>lt<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zarabiam 14/18 k miesięcznie. Czy Aventador jest dla mnie za drogi, czy zbyt mało zarabiam?<br><hr>GGGKomentatorzy napisał(a):80+ kpln, zarabiam 2,5
czy ta cena jest z kosmosu czy z zarobkami u nas cos nie tak<br><hr>lt<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ciesze sie, ze tyle zarabiasz, gratuluje ale nie jest to relatywny przyklad. Moje wspomniane zarobki reprezentuja pewien sredni poziom w regionie (kuj-pom) a Twoje sa klasy "premium"<br><hr>Łukasz TomaszewskiKomentatorzy napisał(a):80+ kpln, zarabiam 2,5
czy ta cena jest z kosmosu czy z zarobkami u nas cos nie tak<br><hr>lt<br>Komentatorzy napisał(a):Zarabiam 14/18 k miesięcznie. Czy Aventador jest dla mnie za drogi, czy zbyt mało zarabiam?<br><hr>GGG<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Za drogi w utrzymaniu.<br><hr>.Komentatorzy napisał(a):80+ kpln, zarabiam 2,5
czy ta cena jest z kosmosu czy z zarobkami u nas cos nie tak<br><hr>lt<br>Komentatorzy napisał(a):Zarabiam 14/18 k miesięcznie. Czy Aventador jest dla mnie za drogi, czy zbyt mało zarabiam?<br><hr>GGG<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 35
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości