Cpi sm 80
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Cpi sm 80
Witam, zakupiłem dwa tygodnie temu moją cpi z 2008 roku. Problem jest w tym, że na zimnym silniku nie odpala z kopa, żeby go z rana odpalić albo chociaż po skonczonych lekcjach, to musze brać go na popych, myśle, że za duzo powietrza sie dostaje i trzeba gaznik wyregulować ale czekam na wasze odpowiedzi poniewaz jestem w tym nieco zielony. Pozdrawiam
- zen1th
- Świeżak
sanekkorzenna dzisiaj spróbuje pogrzebać i dam znać i jak cos to mi doradzisz, wykręcę caly gaźnik i sprawdze to ssanie
edit.
Dobra sprawa wygląda tak, bylem dzisiaj to sprawdzic to ssanie i jak mialem pociagniete do gory to nie chcial odpalic, dopiero po dluzszym kopaniu licznik zaczął się włączać i po jego włączeniu zapalił. Czy to wina nie naładowanego akumulatora? Dzisiaj jeszcze byłem się przejechać, był dobrze rozgrzany więc sobie chcialem v max sprawdzic, jechalem 120 km/h przez pare sekund i zwolnilem, jak dodawalem gazu to bylo brak reakcji na to po czym zgasł. Mysle ze to wina braku paliwa bo w filtrze paliwa bylo praktycznie zero ale w baku cos jeszcze było. Przy garażu go odpaliłem i chodził jak kosiarka, przed tym chodził bardziej basowo a teraz przy odpaleniu jak typowa kosiareczka. Wina jest tego ze nie bylo paliwa? Sorki ze tyle pytam no ale jestem zielony praktycznie, kupilem moto zeby sie wiecej poduczyć

edit.