Zobacz wątek - honda cbr f4i 01 Potrzebna pomoc

honda cbr f4i 01 Potrzebna pomoc

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

honda cbr f4i 01 Potrzebna pomoc

Postprzez Loeb » 12/3/2015, 21:10

Witam mam na imię Michał w dosyć niedługim czasie miałem niemiłą przygodę w której zaliczyłem szlifa całe szczęście nic poważnego mi się nie stało lecz motocykl ucierpiał na wyglądzie teraz zastanawiam się nad kupnem nowych owiewek lecz na allegro mogę znaleźć tylko do wersji sport i tu nasuwa się pytanie czy jest możliwość przerobienia hondy cbr f4i z turystyczną kanapą na sporta (kupić nową kanapę własnie do sporta?) czy wszystko będzie pasować? Moja honda jest z 2001 roku (01-03) czy nowsze owiewki będą pasować do niej (04-07)? Proszę o pomoc w moim problemie.
Avatar użytkownika
Loeb
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 25/5/2014, 16:01
Lokalizacja: Lublin


Postprzez Grynfix » 12/3/2015, 21:21

A może źle szukasz ? Ja mam dosyć rzadko spotykanego Thunderace i jest stronka gdzie są do nich sety - chłopaki z forum sobie chwalą jakoś wykonania a przy tym nie ogromną cene jak za całość owiewek :P


http://www.ioffer.com/search/items/fairing+cbr+f4 szukaj :)
Grynfix
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42

Postprzez Loeb » 13/3/2015, 22:02

No ok coś tam znalazłem ale nadal zależy mi na odpowiedzi czy nowsze owiewki będą pasować
Avatar użytkownika
Loeb
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 25/5/2014, 16:01
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Grynfix » 14/3/2015, 12:35

napisz PW do "SkoQ". On miał f4i sport i wydaje mi się, że coś nawet pisał w którymś z tematów cos na temat czy da się przerobić turyste na sporta :P

A co do owiewek - nie znam się ale po wpisaniu w google 2001 i 2005 wyskoczyły w sumie takie samoe motocykle - więc jeśli różnice są tylko kosmetyczne to wątpie aby honda przerabiała mocowania bo to kosztuje bo już musi jakiś uczony inżynierek w okularkach siedzieć nad kartką i myślec gdzie to mocowanie przesunąc itd.. a to sa koszta jest pracy, przeróbki mocowan itd.. Raczej bedę pasować moim zdaniem ale pogadaj z Skoczkiem i on Ci myśle wszystko jasno nakreśli :)
Grynfix
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42

Postprzez SkoQ » 14/3/2015, 12:41

No niestety nie nakreśli :/ choć bardzo by chciał, niestety nie spotkałem się nigdy z taką przeróbką, ani nie sprawdzałem różnic pomiędzy stelażami, więc w tym akurat wypadku nie mogę Ci pomóc, i sam z ciekawością śledzę ten temat, żeby się dowiedzieć jak to naprawdę jest :)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Grynfix » 14/3/2015, 13:01

Oj baby... To ja zjem obiad i jako świeży nabywca sprzetu dla F.Chopin'a poszukam czegoś na ten temat :P haha
Grynfix
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42

Postprzez SkoQ » 14/3/2015, 13:14

Po prostu miałem wersję sport, i nie przyszło mi do głowy nigdy tego przerabiać, więc skąd i po co było mi to wiedzieć ? :)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Grynfix » 14/3/2015, 14:55

śmieje sie przecież... tu masz link co i jak :

http://honda-cbr.pl/forum/swap-sport-t9927.html


jak ktoś chce to przerabiają nawet w styl 600rr

np. tył od RR
Obrazek
Grynfix
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42

Postprzez Loeb » 14/3/2015, 15:42

Dziękuje wam za pomoc znalazłem nawet ciekawe malowanie ale boję się je kupić bo są one z 04-07 a pewności do mocowań nie mam.


http://www.ioffer.com/i/injection-fairing-fits-for-cbr600-f4i-2004-2007-88h7-578149896 (otwórz link)
http://www.ioffer.com/i/injection-fairing-fits-for-cbr600-f4i-2004-2007-10d45-578156122 (otwórz link)
http://www.ioffer.com/i/injection-fairing-fits-for-cbr600-f4i-2004-2007-13w7-578152416 (otwórz link)
http://www.ioffer.com/i/injection-fairing-fits-for-cbr600-f4i-2004-2007-10d40-578159980 (otwórz link)
http://www.ioffer.com/i/injection-fairing-fits-for-cbr600-f4i-2004-2007-zn666-578149964 (otwórz link)
http://www.ioffer.com/i/fairing-fits-for-cbr600-f4i-2004-2007-7w13-578148466 (otwórz link)
http://www.ioffer.com/i/injection-fairing-fits-for-cbr600-f4i-2004-2007-zn587-578154428 (otwórz link)
Avatar użytkownika
Loeb
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 25/5/2014, 16:01
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Grynfix » 14/3/2015, 15:48

Tutaj może z odp być róznie. Najlepiej napisz na tym forum powyżej co dałem.. Chłopaki tam pewnie nie jedno cbr przerabiali/składali z 5 itd.. Beda wiedziec co i jak do ostatniej śrubki :P
Grynfix
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42

Postprzez Repsol » 17/3/2015, 08:08

Jeśli chcesz przerobić wersję "zwykłą" na Sporta lub odwrotnie, to musisz zmienić cały tył (stelaż, kanapy, wypełnienie, lampa). Możliwe również, że wiązka ECU będzie za krótka lub za długa, bo sterownik jest inaczej umiejscowiony. Wg. mnie gra nie warta świeczki.

Co do pozostałych owiewek i plastików, to we wszystkich F4i były one takie same, nie było żadnych zmian mocowań od 2001 aż do 2007r. Te owiewki które pokazujesz, to chińczyki... zdania na ich temat są podzielone.
2 x ZX6R
Avatar użytkownika
Repsol
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19

Postprzez Kaai » 18/3/2015, 16:32

tak jak mówią, da się przerobić, ale będzie to kosztowne, a jak chcesz polecieć p[o kosztach to musiałbyś rzeźbić w owiewakch i to beidze wygladalo biednie.

domyslam sie, ze po prostu jak juz wymieniasz, to chcesz zmienic malowanie, ale w takim razie wszystko dokiumentuj, bo mozesz miec problem ze sprzedaza (nawet w dowodzie bedzie inny kolor).

ps, pierwsze moto?;)
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Loeb » 18/3/2015, 20:18

Tak pierwsze
Avatar użytkownika
Loeb
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 25/5/2014, 16:01
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Kaai » 18/3/2015, 20:43

dlatego człowiek powinien uczyć się jeździć na nakedzie i najlepiej 500 :)

tak jak pisałem, wszystko się da, kwestia rzeźbienia (jeśli masz inne śruby etc), albo wymiany całego stelażu etc.

popytaj może na forum cbr, żeby ci tam ludzie pomierzyli jakieś dziury na kołki, będzie najoptymalniej chyba, osobiście watpię, żeby honda zmieniała cokolwiek, bo na ogół masz zmianę malowań co jakiś czas, ale raczej owieweki nie są przeprojektowywane
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Loeb » 21/3/2015, 00:49

Witam ponownie znalazłem dosyć ciekawe malowanie i jestem ciekaw waszej opinii czy warto zaryzykować i kupić na tej stronie owe owiewki z chęcią bym wysłuchał opinii użytkowników którzy kupowali na tej stronie.

http://www.ioffer.com/i/injection-fairing-fits-for-cbr600-f4i-2004-2007-10d33-578154990 (otwórz link)
Avatar użytkownika
Loeb
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 25/5/2014, 16:01
Lokalizacja: Lublin

Postprzez SlowMotion » 21/3/2015, 08:33

Nie da się nic uratować ze starych owiewek? szukaj kompletu używanych na allegro zamiast pakować się w chiński szajs. Nie dość że będą o niebo lepiej wykonane to jeszcze będziesz miał możliwość kiedyś sprzedać motocykl bo o ulepa na chinskich plastikach nikt się nie bije.
Avatar użytkownika
SlowMotion
Świeżak
 
Posty: 461
Dołączył(a): 7/11/2014, 22:22
Lokalizacja: Kraków



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na gr