Zobacz wątek - Zabezpieczenie uszczelniacza olejowego w lagach

Zabezpieczenie uszczelniacza olejowego w lagach

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Zabezpieczenie uszczelniacza olejowego w lagach

Postprzez art20 » 10/3/2015, 18:45

Powiedzcie mi proszę czy zabezpieczenie uszczelniacza olejowego w lagach musi być? bo mam delikatnie za wysoki uszczelniacz i nie wejdzie mi to zabezpieczenie w ten rowek nad uszczelniaczem. :cry: Czy ciśnienie wypchnie ten uszczelniacz bez zabezpieczenia?
art20
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 26/10/2008, 18:59


Postprzez senekkorzenna » 10/3/2015, 19:51

musi by
senekkorzenna
 

Postprzez SpeedyGonzales » 10/3/2015, 22:16

Nie chodzi o wypychanie, a o osłonę lag przed brudem, bez tego szybko się porysują. Jak chcesz załóż harmonijki od MZ lub poszukaj zbliżonych, albo wymień uszczelniacze na dobre.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez art20 » 11/3/2015, 09:05

ale chodzi mi o te co trzymają uszczelniacz w ladze jest on miedzy uszczelniaczem olejowym a kapturkiem przeciwpyłowym.
to co ja mam teraz z tym zrobić?
art20
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 26/10/2008, 18:59

Postprzez henio12323 » 11/3/2015, 09:53

ja kiedys robiłem patent że przypiłowałem uszczelnaicze od spodu, jak były za wysokie, wada taka że w srodku jest pierscien stalowy i jak sie zacznie piłować to może guma z bocznej scianki sie "odklejać" od pierscienia, to zalezy od uszczelniacza. ale generalnie zrobiłem tak i hulało :D bez zabezpieczenia przy pracy lag w koncu moze cos "wyskoczyc"
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25955
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez art20 » 11/3/2015, 10:10

Nic,spróbuje wyciągnąc uszczelniacze nie uszkadzając ich i tez myślałem je przypiłowac,w ostateczności kupie drugie.nizsze:)
art20
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 26/10/2008, 18:59

Postprzez Rura » 11/3/2015, 10:41

Proponuję od razu zacząć od ostateczności. Nie kombinuj lepiej, teoretycznie jest tam taki wcisk, że nic nie powinno się stać, ale praktyka pokazuje, że po coś te zabezpieczenia są. Następna sprawa czy kupowałeś sobje sam te simery? Jeżeli nie były od innego modelu zawiasu, to na pewno kupiłeś na ruch posuwisto-zwrotny, czy jak się często zdaża wziąłeś obrotowe? Bo te drugie zesmarkają się w tempie tak ekspresowym, że nie zdążą wypaść nawet pomimo braku zabezpieczeń ;-).
Daytona, MW, GT... byle latało ;-).
Rura
Świeżak
 
Posty: 421
Dołączył(a): 30/1/2015, 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez art20 » 11/3/2015, 12:58

nie.kupowałem normalne posuwiste nie obrotowe.
zamowilem juz ale jak sie uda to powiedzieli ze moge oddac:)
art20
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 26/10/2008, 18:59



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr