Ściaganie w prawo
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Ściaganie w prawo
Bylem dzisiaj ogladac pewne suzuki gs500, motorek zadbany ladny bez wyciekow, od pasjonata. Gdy przejechalem sie aby sprawdzic stan techniczny napotkalem dziwne uczucie. Motocykl rozpedzal sie plynnie, jechal prosto ale odpuszczajac gaz mialem wrazenie jakby sciagal mi tyl w prawo. Dodam ze wlasciciel powiedzial prosto z mostu ze prawa laga troche ciekla (w trakcie ogledzin nie zauwazylem takiego wycieku-moze wytarty) czy to moglo miec wplyw na moje wrazenie ? Czy moze po prostu tak mi sie wydawalo przez to ze (na moje oko) bylo troche za malo powietrza w kole? A moze jest jakas tego przyczyna, nie mialem akurat nikogo kto moglby sie przejechac i powiedziec czy tez odczuwa takie sciaganie tylu. Z gory dziekuje za odpowiedz 

-
Tristello - Świeżak
- Posty: 351
- Dołączył(a): 23/10/2014, 09:41
- Lokalizacja: RKR
Albo ustawienie koła. Mógł skręcić regulację naciągu tylko z jednej strony i stąd te cuda. Jeśli to poważna wada to trzeba spasować, GSów jest duża podaż na rynku używanych.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
jak usiedlismy we dwoje to opona bardzo wyraznie siadla. Jesli zle skrecone kolo bylo to nie jest to jakas wada prawda ? Wystarczy od nowa odkrecic i skrecic tak jak ma byc. Ale jak sprawdzic prostosc ramy skoro gdy puszcze gaz i kierownice to wtedy nie sciaga w zadna strone ? Ewentualnie wahacza ? Wedlug mnie rama jest prosta a problem pojawia sie tylko gdy zmniejszam obroty np z 9 popuszczam rolgaz i schodze na 7-6. Ale jak calkiem puszcze gaz to nic sie nie dzieje
EDIT: ogladam sobie to ogłoszenie i zauwazyłem coś dziwnego. Zerknijcie na zdjęcia w załączniku i zwróćcie uwagę na opony. Może ktoś sie wypowie o co w tym wszystkim chodzi ?
EDIT: ogladam sobie to ogłoszenie i zauwazyłem coś dziwnego. Zerknijcie na zdjęcia w załączniku i zwróćcie uwagę na opony. Może ktoś sie wypowie o co w tym wszystkim chodzi ?
- Załączniki
-
- gs5002.jpg (15.96 KiB) Przeglądane 2627 razy
-
- gs500.jpg (20.82 KiB) Przeglądane 2627 razy
-
Tristello - Świeżak
- Posty: 351
- Dołączył(a): 23/10/2014, 09:41
- Lokalizacja: RKR
-
Tristello - Świeżak
- Posty: 351
- Dołączył(a): 23/10/2014, 09:41
- Lokalizacja: RKR
no właśnie.. jakies rady jak to dokładnie sprawdzić ? w tym tyg miałem jechać z $ kupić go ale w tej sytuacji, też myśle że to nie do końca wina zbyt małego ciśnienia w kołach oraz ewentualnie źle przykręconego koła. Moze ta cieknaca laga prawa jest tez przyczyna ?
-
Tristello - Świeżak
- Posty: 351
- Dołączył(a): 23/10/2014, 09:41
- Lokalizacja: RKR
Ee no wlasnie nie ma za duzo w mojej okokicy, poludniowowschodnia polska. Ciezko znalesc cos w granicach 4-5 tys. Wiecej nie mam, dlatego jesli to bylby tylko wahacz to do 100 zl sie wyrobie. Proste pytanie, jak mozna sprawdzic czy wahacz jest prosty, luzy na tulejach ? Czy moze macie inny pomysl
-
Tristello - Świeżak
- Posty: 351
- Dołączył(a): 23/10/2014, 09:41
- Lokalizacja: RKR
Takich rzeczy nie da się sprawdzić w łatwy sposób, bo czasem różnica jest naprawdę niewielka. Ewentualnie możesz względnie wytrzeć opony, przejechać się po okolicy i zobaczyć jak ślad wygląda.
Ja bym odpuścił maszynę, która wzbudza jakieś wątpliwości.
Ja bym odpuścił maszynę, która wzbudza jakieś wątpliwości.
- bachu12
- Świeżak
- Posty: 251
- Dołączył(a): 3/1/2015, 01:46
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości