zebatki nx250
Posty: 4
• Strona 1 z 1
zebatki nx250
Ile zębów maja oryginalne zębatki przod i tyl w hondzie nx250 89r silnik MD21. A tak poza tym ile wynosi v max na tych zebatkach?
I jeszcze jedno: Czyscil ktos kiedys przy wymianie oleju ten taki jakby filtr z blaszek stalowych w silniku pod koszem sprzeglowym czy obok? Bo w serwisowce wyczytalen ze trzeba go wyjąć i przeczyscic
I jeszcze jedno: Czyscil ktos kiedys przy wymianie oleju ten taki jakby filtr z blaszek stalowych w silniku pod koszem sprzeglowym czy obok? Bo w serwisowce wyczytalen ze trzeba go wyjąć i przeczyscic
- fh1216
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 9/10/2014, 14:23
Nominał przełożeń to 13/41-102. Prędkość max... zależna od kondycji silnika - oby była dobra, bo remont góry w tym przypadku to droga przez mękę.
Rzuć no jakim zrzutem z serwisówki, gdzie piszą o czyszczeniu czegoś tam. W MD21 jest normalny filtr oleju, zdaje się HF112 wg oznaczeń hiflo
Rzuć no jakim zrzutem z serwisówki, gdzie piszą o czyszczeniu czegoś tam. W MD21 jest normalny filtr oleju, zdaje się HF112 wg oznaczeń hiflo
- Artur_
- Świeżak
- Posty: 358
- Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
- Lokalizacja: Zabrze
Teraz nie wrzucę foty bo siedzę na telefonie. Jak chcesz to sobie sprawdź w serwisowce strona 19 "ENGINE OIL STRAINER CLEANING" to jakies sitko oleju. Żeby się dostać trzeba ściągnąć prawy dekiel ten od sprzegla tak mi się wydaje.jak nie masz serwisowki to napisz to wrzucę jutro wieczorem fotę.
A co do tarcz sprzeglowych to które wsiąść chińskie za 100zl czy japońskie za 180zl ? Dodam ze moto będzie jeździć na oleju mobil 10w40 (diesel samochód a właściwie od ciężarówki) no chyba ze będzie cos nie tak ze sprzeglem to kupie motocyklowy . Ale ten zaleje na próbę bo i tak mam go za darmo. Jakby na nim chodzilo to mógłbym zmieniać i 2 razy w sezonie tylko zalezy ile km nabije:)
A co do łańcucha i zębatki tylnej to brać najtansza? Bo lozyska w kolo biorę z "dżapan" lub szwabskie
Właśnie zmieniam olej i ściągnąłem dekiel prawy i wyjalem to sitko. Jest ono obok a właściwie pod pompa oleju. Cale zajeba*e bylo aż się dziwie ze olej tam mogl przeplynac. Byly tam opieki i takie resztki uszczelek
A co do tarcz sprzeglowych to które wsiąść chińskie za 100zl czy japońskie za 180zl ? Dodam ze moto będzie jeździć na oleju mobil 10w40 (diesel samochód a właściwie od ciężarówki) no chyba ze będzie cos nie tak ze sprzeglem to kupie motocyklowy . Ale ten zaleje na próbę bo i tak mam go za darmo. Jakby na nim chodzilo to mógłbym zmieniać i 2 razy w sezonie tylko zalezy ile km nabije:)
A co do łańcucha i zębatki tylnej to brać najtansza? Bo lozyska w kolo biorę z "dżapan" lub szwabskie

Właśnie zmieniam olej i ściągnąłem dekiel prawy i wyjalem to sitko. Jest ono obok a właściwie pod pompa oleju. Cale zajeba*e bylo aż się dziwie ze olej tam mogl przeplynac. Byly tam opieki i takie resztki uszczelek
- fh1216
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 9/10/2014, 14:23
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości