Zobacz wątek - Nowy nabytek pod plecaczek

Nowy nabytek pod plecaczek

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Nowy nabytek pod plecaczek

Postprzez Dandi93 » 6/3/2015, 01:34

Witam serdecznie, nie wiedziałem gdzie zadać pytanie wiec padło tutaj. Jako że yamaha (r6) poszła do nowego właściciela w tamtym sezonie a ten już powoli będzie się zaczynał to trzeba rozpocząć poszukiwania nowego nabytku. Tutaj pojawia się problem bo mój plecaczek narzeka na nie komfortową pozycję jaką posiadała r6 tak więc plan zakupu nowszego super sport spalił na panewce. Przeważnie latam po mieście, no ale wiadomo czasem zdarza się jakaś większą trasa. Proszę was o opinie z własnego doświadczenia lub waszych kobiet jaki motocykl można nazwać wygodnym dla pasażera. Zadanie dosyć trudne bo jednak chciałbym aby maszyna miała coś ze sporta. Co powiecie o pozycji z tyłu w Cbr f4i(wersja z łączona kanapą)

O tutaj :?

senekkorzenna
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska


Postprzez Black-Ghost » 6/3/2015, 16:40

Też nie bedzie jakiegoś szału... Na pewno wygodniej niż na R6 ale na próżno w tym szukać wygody turystyka :P
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez miki1406 » 6/3/2015, 20:28

Polecam bezbłędną Hondę VFR800... Idzie i na gumę i w prędkość, a i machnąć 300km z plecakiem się nie boi... Polecam!!!
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez ludwik33 » 6/3/2015, 22:06

Idzie :D To prawda :D
ludwik33
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6/3/2015, 22:04

Postprzez Dandi93 » 7/3/2015, 00:32

A czy przypadkiem pozycja vfr nie jest taka sama jak w f4i?
Szczerze mówiąc to trochę się ,,uparlem" na f4i z powodu jej wagi, gdy ze starego zx'a przesiadłem się na r6 to Już w pierwszej chwili odczułem tą lekkość i zwinność. Zejście na kolano było proste i przyjemne. Bądź co bądź ale to spory atut w mieście. Cbr'ka wydaje się łączyć po trochę te wszystkie aspekty. Szczerze to vfr tez mi się spodobała ale obawiam się że nie da mi tej ,,lekkość" i przyjemności w winklach. Dlatego proszę o opinie jak ten motocykl sprawuje się w ciasnych zakrętach i miejskim chaosie. Czy waga ponad 200 kg jest mocno odczuwalna?
Ostatnio edytowano 7/3/2015, 00:58 przez Dandi93, łącznie edytowano 1 raz
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Black-Ghost » 7/3/2015, 00:54

Troche bardziej turystyczna ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości




na gr