KTM 450 elektryka
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
KTM 450 elektryka
Słuchajcie mam taki problem,wszystko mi doszło czyli olej,filtry,akumulator i inne pierdoły więc zaczałem składać KATA ale jest mały problem.Wszystkie kable które szły do akumulatora wiszą luzem i nie wiem który jest do plusa a który do minusa.Nie chcę popalić cewek czy rozwalić całej instalacji więc proszę o rady,kogoś kto się na tym dobrze zna a nie będzie gdybał.
http://zapodaj.net/69d8593143d30.jpg.html (otwórz link)
http://zapodaj.net/07ad7ce72b620.jpg.html (otwórz link)
http://zapodaj.net/5714b08aa6bed.jpg.html (otwórz link)
http://zapodaj.net/1587ff96d0633.jpg.html (otwórz link)
http://zapodaj.net/69d8593143d30.jpg.html (otwórz link)
http://zapodaj.net/07ad7ce72b620.jpg.html (otwórz link)
http://zapodaj.net/5714b08aa6bed.jpg.html (otwórz link)
http://zapodaj.net/1587ff96d0633.jpg.html (otwórz link)
-
Enduurowiec - Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 14/4/2014, 11:06
- Lokalizacja: Dęblin lubelskie
hahhaa ty nie pytaj nas tylko magika który tak przerobił instalacje.
w oryginale do minusa idzie tylko jeden przewód który ma 10 cm długosci i od razu jest przykręcany do masy - subframe obok,
do plusa idzie tylko jeden grubszy przewód czerwony który idzie do przekaźnika.
jak ty masz tyle oczek to ty masz wszystko na krótko popuszczane, a co gdzie co do czego to nie licz na odpowiedź bo to kwestia wyobraźni artysty który to robił.
doradze tak - instalacja w KTMie jest prosta jak budowa cepa, sciągnij sobie manuala, tam na ostatnich stronach jest schemat, jak masz główną wiązke oryginalną a pewnie masz to dojdź według niej i powywalaj co niepotrzebne, wszystkie plusy sie wpina pod bakiem pod zółty przewód jak pamiętam, u ciebie wszystko jest na krótko pod plus bezposrednio, pewnie wszystko działa bez odpalania motocykla, a tak byc nie powinno. ja tez miałem troche nakombinowane i miałem 3 plusy i 2 minusy tak jakby, ale wystarczyło powywalać kilka przewodów i wszystko działa jak działało, tylko bez zbędnych kombinacji
w oryginale do minusa idzie tylko jeden przewód który ma 10 cm długosci i od razu jest przykręcany do masy - subframe obok,
do plusa idzie tylko jeden grubszy przewód czerwony który idzie do przekaźnika.
jak ty masz tyle oczek to ty masz wszystko na krótko popuszczane, a co gdzie co do czego to nie licz na odpowiedź bo to kwestia wyobraźni artysty który to robił.
doradze tak - instalacja w KTMie jest prosta jak budowa cepa, sciągnij sobie manuala, tam na ostatnich stronach jest schemat, jak masz główną wiązke oryginalną a pewnie masz to dojdź według niej i powywalaj co niepotrzebne, wszystkie plusy sie wpina pod bakiem pod zółty przewód jak pamiętam, u ciebie wszystko jest na krótko pod plus bezposrednio, pewnie wszystko działa bez odpalania motocykla, a tak byc nie powinno. ja tez miałem troche nakombinowane i miałem 3 plusy i 2 minusy tak jakby, ale wystarczyło powywalać kilka przewodów i wszystko działa jak działało, tylko bez zbędnych kombinacji
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Hm..dopiąłem swego i podpiąłem te wszystkie przewody.Działaja światła,kierunki,licznik etc.
Tylko jest jedno ale..krecic rozrusznik kreci ale nie ma mowy o zapaleniu motocykla,jak kopałem go 50x z kopki gdzie za 51 razem odpalił na 2-3sec i zdechł.
Co jest nie halo?
Tylko jest jedno ale..krecic rozrusznik kreci ale nie ma mowy o zapaleniu motocykla,jak kopałem go 50x z kopki gdzie za 51 razem odpalił na 2-3sec i zdechł.
Co jest nie halo?
-
Enduurowiec - Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 14/4/2014, 11:06
- Lokalizacja: Dęblin lubelskie
Dobra mam fajną informację.Problem z elektryką rozwiązany.Były dwa kable nie zaizolowane i robiły spięcie przez które moto nie mógł odpalić.Tylko teraz najlepsze że nie trzyma on w ogóle wolnych obrotów.Trzeba go kręcić aby nie zgasł.Czy jest możliwe że koleś założył odwrotnie przesłone przepustnicy? Fajnie jakby ktoś podał jak wyregulować gaznik.W ogóle do czego służy ta czarna wajcha koło ssania ręcznego?
I jeszcze jest jeden fakt że strasznie strzela mi z tłumika.Co może być tego powodem?
I jeszcze jest jeden fakt że strasznie strzela mi z tłumika.Co może być tego powodem?
-
Enduurowiec - Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 14/4/2014, 11:06
- Lokalizacja: Dęblin lubelskie
- knightryba
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 7/5/2014, 20:55
- Lokalizacja: Tarnów
tak pewnie przesłona odwrotnie, wtedy strzela, i nei trzyma wolnych oibrotów
co do pokrętła to pokrętło od wolnych obrotów własnie ale najpierw sprawdź przepustnice.
co do regulacji gaźnika - poczytaj o tym w necie, i od razu zaznacze że nie jest to prosta operacja, masz kilka dysz nawet chyba z 6 może ich być w gaźniku, regulujesz wiec ich rozmiarem, rodzajem i ustawieniem iglicy, poziomem paliwa w komorze pływakowej, juz nie wspomne o masie ustawien pompki przyspieszacza ( czas, i ilosc dotrysku )
co do pokrętła to pokrętło od wolnych obrotów własnie ale najpierw sprawdź przepustnice.
co do regulacji gaźnika - poczytaj o tym w necie, i od razu zaznacze że nie jest to prosta operacja, masz kilka dysz nawet chyba z 6 może ich być w gaźniku, regulujesz wiec ich rozmiarem, rodzajem i ustawieniem iglicy, poziomem paliwa w komorze pływakowej, juz nie wspomne o masie ustawien pompki przyspieszacza ( czas, i ilosc dotrysku )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
świeca jest w porządku więc to odpada.Tak jak henio mówi sprawdzę wpierw czy ktoś nie wykonał kosmicznego manewru i nie założył odwrotnie a pozniej będę się bawił z regulacją gaznika co nie będzie na pewno łatwe,tak więc dam znać co i jak zapewne jutro bo trochę brakuje mi czasu.
-
Enduurowiec - Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 14/4/2014, 11:06
- Lokalizacja: Dęblin lubelskie
Sprawdziłem przepustnice i tą całą blaszkę.Była ona zamontowana zgodnie z zaleceniami więc to odpada.Zacząłem bawić się z obrotami i mieszanką i na niewiele się to zdało.Z rozrusznika nie odpali,zresztą z nim też jest coś nie tak(poniżej wstawię filmik).A jeżeli moto nie jest na ssaniu to nawet nie mam mowy o odpaleniu.Po włączeniu ssania może po tych 20 kopnięciach odpali.Co robić? Bo zaczynam mieć coraz mniej pomysłów a cieprliwość powoli mi się konczy.Sezon tuż tuż a ja zostanę co najwyżej z rowerem górskim i z KTM w garażu.
https://www.youtube.com/watch?v=9QcNyStUDfs&feature=youtu.be (otwórz link)
https://www.youtube.com/watch?v=9QcNyStUDfs&feature=youtu.be (otwórz link)
-
Enduurowiec - Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 14/4/2014, 11:06
- Lokalizacja: Dęblin lubelskie
w takim raznie zacznij od czyszczenia gaźnika, ewentualnie swiece wymien. w rozrządzie nic nie grzebałeś ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Gaznik i wszystkie dysze wyczyszone(jedna była mega zajebana).Zrobiłem to niedawno więc jutro sprawdzę co i jak.W rozrządzie nic nie grzebałem,a powinienem?
Zresztą jeszcze jedno pytanie.Nie wiedziałem że magneto w 4T jest mokre i odkrecając tą pokrywe poleciała mi ze szklanka oleju.Teraz czeka mnie wymiana na nowy czy mogę np na nim odpalić i dopiero go wymienić?
Zresztą jeszcze jedno pytanie.Nie wiedziałem że magneto w 4T jest mokre i odkrecając tą pokrywe poleciała mi ze szklanka oleju.Teraz czeka mnie wymiana na nowy czy mogę np na nim odpalić i dopiero go wymienić?
-
Enduurowiec - Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 14/4/2014, 11:06
- Lokalizacja: Dęblin lubelskie
nie powinienes ale gdybys cos robił to podobne objawy są jak przestawi sie rozrząd o 1 zabek.
mozesz odpalic
mozesz odpalic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Henio słuchaj.Kolega z innego forum powiedział mi bym sprawdził oring na śrubie do regulacji mieszanki.O dziwo go w ogóle nie miałem! Czy to może powodować takie objawy że nie trzyma niskich obrotów i strzela jak z karabinu?
Łapie lewego powietrza wtedy..
Łapie lewego powietrza wtedy..
-
Enduurowiec - Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 14/4/2014, 11:06
- Lokalizacja: Dęblin lubelskie
tak mozliwe, tylko dziwne że wczesniej chodziło dobrze a teraz nie ;P pozatym obczaj czy ten oring nie został w srodku, no ale jak go nie masz to go załóż. ja kiedys testowałem czy mi oringiem nie zaciąga to po prostu zwykłą plasteliną okleiłem srube w koło ( na czas próby
) wiec na szybko mozesz też zrobic cos podobnego

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Własnie wczesniej też nie chodziło dobrze
Kupiłem go z takimi objawami jak opisałem w temacie
Dobra dzisiaj to sprawdzę a powiedz mi co jest powodem jak rozrusznik nie ma siły jednostajnie zakręcić? Czyli jak wcisne guzik to zakreci,dusi sie na 2-3sec i znowu chwile zakręci.


Dobra dzisiaj to sprawdzę a powiedz mi co jest powodem jak rozrusznik nie ma siły jednostajnie zakręcić? Czyli jak wcisne guzik to zakreci,dusi sie na 2-3sec i znowu chwile zakręci.
-
Enduurowiec - Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 14/4/2014, 11:06
- Lokalizacja: Dęblin lubelskie
Jeśli chodzi o rozrusznik to:
-Za mały prąd rozruchu ( za cienkie kable, lub akumulator z za małym prądem rozruchowym)
-Rozładowany akumulator
-Źle ustawiony rozrząd
-Źle lub nie działający autodekompresator.
-Za mały prąd rozruchu ( za cienkie kable, lub akumulator z za małym prądem rozruchowym)
-Rozładowany akumulator
-Źle ustawiony rozrząd
-Źle lub nie działający autodekompresator.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
albo walnięte sprzęgiełko rozrusznika
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Oring w ogóle nie pomógł.Ogólnie oglądał mi kata gość co ma 400 exc i sprawdzimy na jego gazniku jak on będzie hulał.
Co do rozrusznika to jest on w porządku:szczotki nie popalone,sprzegiełko ok,i teraz pytanie o auto dekompresator.Ja go nie mam więc może przy odpalaniu z rozrusznika muszę wcisnąć odprężnik? Bo wtedy lata bardzo dobrze.
Henio a co do rozrządu to myślisz że to będzie dobrym pomysłem aby go sprawdzić? I ten mechanik powiedział że mam tytanowe zawory.Czy w 450 sx z 2003 wychodziły na stalowych czy na tytanowych?
W ogóle gość do chłodnicy nalał zwyklej wody.....Widać że był robiony na odpierdziel a ja po nim będę musiał wszystko poprawiać.
Co do rozrusznika to jest on w porządku:szczotki nie popalone,sprzegiełko ok,i teraz pytanie o auto dekompresator.Ja go nie mam więc może przy odpalaniu z rozrusznika muszę wcisnąć odprężnik? Bo wtedy lata bardzo dobrze.
Henio a co do rozrządu to myślisz że to będzie dobrym pomysłem aby go sprawdzić? I ten mechanik powiedział że mam tytanowe zawory.Czy w 450 sx z 2003 wychodziły na stalowych czy na tytanowych?
W ogóle gość do chłodnicy nalał zwyklej wody.....Widać że był robiony na odpierdziel a ja po nim będę musiał wszystko poprawiać.
-
Enduurowiec - Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 14/4/2014, 11:06
- Lokalizacja: Dęblin lubelskie
hehe jak nie masz to na pewno to jest problemem.
raczej szły tytany ale często wrzucają stalowe, w tych ktmach to jeszcze jeździ jakos
jak cos jest niepewne to wiaomo ze warto sprawdzic, ja bym na twoim miejscu szukał wałka uszkodzonego ale z dobrym autodeko ja takie po pare dyszek sprzedawałem. rozbierz całą góre silnika i popatrz co sie dzieje. i masz wiedze na czym jeździsz
niektórzy leją wode, na przykład na zawody SM płyny nie sa dopuszczone bo woda na asfalcie szybko wyparuje a płyn nie.
raczej szły tytany ale często wrzucają stalowe, w tych ktmach to jeszcze jeździ jakos

niektórzy leją wode, na przykład na zawody SM płyny nie sa dopuszczone bo woda na asfalcie szybko wyparuje a płyn nie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kupiłem ogólnie nie oryginalny oring który ledwo co wszedł,dopeiro po nasmarowaniu go czymś śliskim wszedł.Włożylismy srubę od mieszanki bez sprezynki.
Czyli mówisz że bez odprężnika powinien moto odpalać z rozrusznika?
I nbiżej podaje zdjecie mojej sruby od regulacji mieszanki.Czy ona jest kompletna?
http://zapodaj.net/7e5416c0b2648.jpg.html (otwórz link)[/url]
Czyli mówisz że bez odprężnika powinien moto odpalać z rozrusznika?
I nbiżej podaje zdjecie mojej sruby od regulacji mieszanki.Czy ona jest kompletna?
http://zapodaj.net/7e5416c0b2648.jpg.html (otwórz link)[/url]
-
Enduurowiec - Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 14/4/2014, 11:06
- Lokalizacja: Dęblin lubelskie
bez autoekompresatora moze nie odpalic, po to jest żeby dało sie przełamać.
na ręcznym odpręzniku mozna próbować
niby kompletna, teoretycznie jest jeszcze podkładka ( i nie pamietam cyz nie oring ) przed spręzynką ale to sie czesto gubi i mało kto to ma załozone ( ja nie mam ) aby ten górny oring był
na ręcznym odpręzniku mozna próbować
niby kompletna, teoretycznie jest jeszcze podkładka ( i nie pamietam cyz nie oring ) przed spręzynką ale to sie czesto gubi i mało kto to ma załozone ( ja nie mam ) aby ten górny oring był
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości