szukam mocne wytrzymale moto do pałowania. pomożecie?
Posty: 57
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
szukam mocne wytrzymale moto do pałowania. pomożecie?
Witam tak jak w temacie szukam moto na które mogę liczyć chodzi mi o głównie latanie po mieści do jazdy na gumie takich tam wariactw typu upalanie czytałem troche i mam kilku faworytów honda cbr f4i,cbr 900 sc33 tylko to duży kwadratowy kloc, yamaha r6 rocznik kolo 2002,honde 929.ewentualnie może jakąś kawę. Co byście wybrali na moim miejscu cbr f4i podoba mi sie ino żeby nie była za słaba mialem wczesniej kawasaki zxr 750 streetfightera zrobiona na ponad 120km i fajnie latała nie wiem czy jest sens przesiadać sie na coś słabszego. chociarz prawie wszyscy z ostrej jazdy na nich latają tyle ze moto się ceni w porównaniu ze zwykła f4. Dlatego założyłem taki temat bo kupiłem nie tak dawno crossa każdy pisał ze kup 125 powyrywa ci łokcie i takie tam bzdety kupiłem 250 4t pojeździłem miesiąc i brakło mocy mogłem kupic odrazu 450 dlatego nie chcę co chwile kupować i sprzedawać doradzicie mi coś na moto będę miał kolo 7k szeroka kiera czacha na bok i ogień. Zaraz wypowiedzą sie znawcy typu honda dt80 i gs 500. Na wszystkim można latać ino z głową
- brian900
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 14/4/2009, 10:39
- Lokalizacja: Jaworzno
Grynfix napisał(a):(...)SC33 - jak dobrze pamiętam konstrukcja tylnego zawieszenia oparta o silnik.. a nawet chyba jego głowice.. (...)
SC33 jeszcze klasycznie... 929 jako pierwsze miało wahacz w bloku.
Co do Hondy - używają tego do stuntu, ale mają delikatne panewki... Zarówno 600 jak i 900...
Co do kawy to się zgodzę... Nie trafiają się z dużymi awariami...
R6 - skrzynie siadają...
Ja mam dobre opinie o GSXR'ach... Srady były niemal niezniszczalne

Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Re: szukam mocne wytrzymale moto do pałowania. pomożecie?
brian900 napisał(a):kupiłem nie tak dawno crossa każdy pisał ze kup 125 powyrywa ci łokcie i takie tam bzdety kupiłem 250 4t pojeździłem miesiąc i brakło mocy mogłem kupic odrazu 450
Jakbyś kupił 125 w 2T to powyrywała by Ci łokcie, ale to tak na marginesie.
-
Movi - Moderator
- Posty: 2276
- Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
- Lokalizacja: Łódź/ 3city
125 To pierdziawa moze na tor dobre ale nie znudzilo by ci sie taka jazda w kolko ja moją kawa latam po lesie chlopaki maja 250 2t i narzekaja na spalanie troche pojezdza i w baku sucho, a co do moto r6 idzie tanio dorwac kumpel mial to nie narzekal a drugiemu pękła głowica fajnie wyglada a co do 2 biegu to raz zrobisz i masz spokoj na dlugo. kawie 9 tez podziekuje a co z 929 ma ktos. Myślalem ze f4i ma wytrzymaly silnik a piszecie o panewkach wypowie sie ktos jeszcze. Za oceanem doceniali cbr900
- brian900
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 14/4/2009, 10:39
- Lokalizacja: Jaworzno
No a tak poza tym... jeśli w F4i pęka rama, to najczęściej znaczy że kierownikowi i tak już spadły buty
a żeby w którejś CBR F4i padł silnik, to jeszcze nie słyszałem takiej historii przynajmniej wokół ludzi z którymi przebywam.

Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
W R6 2001 i 2002 był już spokój ze skrzyniami, dwa poprzednie roczniki sprzed liftu miały stare skrzynie.
Patrz czym ludzie latają w stuncie i kup takie moto, ja bym brał F4i i wrzucił trochę większa zębatkę jak ma to latać normalnie po ulicach.
Moto bardzo popularne do pałowania a mody są opisane na forach krok po kroku i duża dostępność gratów do przeróbek więc nie wiem po co kupować coś mało popularnego i odkrywać koło na nowo.
Patrz czym ludzie latają w stuncie i kup takie moto, ja bym brał F4i i wrzucił trochę większa zębatkę jak ma to latać normalnie po ulicach.
Moto bardzo popularne do pałowania a mody są opisane na forach krok po kroku i duża dostępność gratów do przeróbek więc nie wiem po co kupować coś mało popularnego i odkrywać koło na nowo.
-
Vergon - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
To raczej wezmę f4i a takie ostatnie pytanko czy do f4i podejdzie zadupek od f4is podwójne siedzenie i wkładając duza zębatkę np 55Z bardzo kastruje sie moto chodzi o prędkość na poszczególnych biegach pytam tych którzy maja patelnie.
- brian900
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 14/4/2009, 10:39
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: szukam mocne wytrzymale moto do pałowania. pomożecie?
brian900 napisał(a):...mialem wczesniej kawasaki zxr 750 streetfightera zrobiona na ponad 120km
Przejechales na niej 120 kilometrow ? Faktycznie masz doswiadczenie


| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Ogon ze Sporta do zwykłem F4i nie podejdzie bez rzeźby.
Ja miałem pizze chyba 60z z tego co pamiętam i jak masz zamiar jeździć tym na co dzień po ulicach to sobie odpuść, od ch**a wajchowania, z jedynki na dwójkę przepinasz po 20 metrach.
Wrzuć lepiej +4 z tyłu i -1 z przodu to max moim zdaniem jak moto ma też służyć do normalnej jazdy.
Ja miałem pizze chyba 60z z tego co pamiętam i jak masz zamiar jeździć tym na co dzień po ulicach to sobie odpuść, od ch**a wajchowania, z jedynki na dwójkę przepinasz po 20 metrach.
Wrzuć lepiej +4 z tyłu i -1 z przodu to max moim zdaniem jak moto ma też służyć do normalnej jazdy.
-
Vergon - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
No to Cię zaskoczę bo F4 miały 52Z, a F4i sport miały w oryginale 54Z, a że osiągi miały ogólnie delikatnie poprawione o tym wszyscy wiedzą, więc jeśli założysz 55Z to nie będzie aż taki ogromny skok jak by Ci się mogło wydawać 

Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Latanie po mieście i upalanie... Zabrzmiało jak z podręcznika gimnazjalisty! Wszystkim da sie jeździć po mieście i upalać pytanie tylko po co? Chcesz na to wyrywać małolaty?
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Jeśli coś ma być do wszystkiego to w efekcie jest do niczego
Albo robi full psa albo szkoda pajacować z przerabianiem sporta na coś z szeroką kierą i owiewką ufo z alledrogo za 100zł.

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
A ja w SC33 60zebów i nie dało sie tym jeździć....
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
SkoQ napisał(a):No to Cię zaskoczę bo F4 miały 52Z, a F4i sport miały w oryginale 54Z, a że osiągi miały ogólnie delikatnie poprawione o tym wszyscy wiedzą, więc jeśli założysz 55Z to nie będzie aż taki ogromny skok jak by Ci się mogło wydawać
Ja też Cię zaskoczę, F4 miały od 43 do 46 w zależności od rocznika

BG Ty lepiej pokaż swoje foty jak latasz na kole w mieście

-
Vergon - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
Vergon Żadna frajda zamknąć jedynke na gumie w mieście... Lepiej na trójce po dwupasie
wtedy jest ciekawie i nikt ci nie wymusi pierwszeństwa jak masz koło w górze 


"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Posty: 57
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości