Zobacz wątek - szukam mocne wytrzymale moto do pałowania. pomożecie?

szukam mocne wytrzymale moto do pałowania. pomożecie?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

szukam mocne wytrzymale moto do pałowania. pomożecie?

Postprzez brian900 » 2/3/2015, 23:30

Witam tak jak w temacie szukam moto na które mogę liczyć chodzi mi o głównie latanie po mieści do jazdy na gumie takich tam wariactw typu upalanie czytałem troche i mam kilku faworytów honda cbr f4i,cbr 900 sc33 tylko to duży kwadratowy kloc, yamaha r6 rocznik kolo 2002,honde 929.ewentualnie może jakąś kawę. Co byście wybrali na moim miejscu cbr f4i podoba mi sie ino żeby nie była za słaba mialem wczesniej kawasaki zxr 750 streetfightera zrobiona na ponad 120km i fajnie latała nie wiem czy jest sens przesiadać sie na coś słabszego. chociarz prawie wszyscy z ostrej jazdy na nich latają tyle ze moto się ceni w porównaniu ze zwykła f4. Dlatego założyłem taki temat bo kupiłem nie tak dawno crossa każdy pisał ze kup 125 powyrywa ci łokcie i takie tam bzdety kupiłem 250 4t pojeździłem miesiąc i brakło mocy mogłem kupic odrazu 450 dlatego nie chcę co chwile kupować i sprzedawać doradzicie mi coś na moto będę miał kolo 7k szeroka kiera czacha na bok i ogień. Zaraz wypowiedzą sie znawcy typu honda dt80 i gs 500. Na wszystkim można latać ino z głową
brian900
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 14/4/2009, 10:39
Lokalizacja: Jaworzno


Postprzez Grynfix » 2/3/2015, 23:37

Stara kawa - wada fabryczna - pękające ramy.. Owszem może być jak u mnie w ex zx9 że nawet ryski na ramie a może być tak, że 1 postawisz na koło i jebs.. rama

SC33 - jak dobrze pamiętam konstrukcja tylnego zawieszenia oparta o silnik.. a nawet chyba jego głowice.. Niby okej patent ale też czytałem kiedyś jak chciałem 954, że pekają glowice? w miejscu w którym jest ten cały zawias.. No ja bym się bał ale to musisz poczekać niech inni sobie pogadają też


F3 lift/F4/F4i - myśle dobre sprzęta do stuntowania itd. Ogólnie jak to hondy z!ebo odporne :P
R6 - nie wiem jak model 2002 ale wcześniej yaśki miały delikatne skrzynie a do pałowaniu wylatająca dwójka to raczej nie bardzo :P

To tak ode mnie.. teraz niech sie wypowiedzą starsi starzem :P
Grynfix
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42

Postprzez SkoQ » 3/3/2015, 06:48

Typowo F4i oraz 636 one są często używane do ,,pałowania"...

Polecam mniej pewności siebie, boski kierowniku ;) tak na przyszłość.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez miki1406 » 3/3/2015, 09:30

Grynfix napisał(a):(...)SC33 - jak dobrze pamiętam konstrukcja tylnego zawieszenia oparta o silnik.. a nawet chyba jego głowice.. (...)


SC33 jeszcze klasycznie... 929 jako pierwsze miało wahacz w bloku.

Co do Hondy - używają tego do stuntu, ale mają delikatne panewki... Zarówno 600 jak i 900...

Co do kawy to się zgodzę... Nie trafiają się z dużymi awariami...

R6 - skrzynie siadają...

Ja mam dobre opinie o GSXR'ach... Srady były niemal niezniszczalne :D
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Invi » 3/3/2015, 10:13

Dokładnie, SRAD, albo K1-K3 :D
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Re: szukam mocne wytrzymale moto do pałowania. pomożecie?

Postprzez Movi » 3/3/2015, 10:40

brian900 napisał(a):kupiłem nie tak dawno crossa każdy pisał ze kup 125 powyrywa ci łokcie i takie tam bzdety kupiłem 250 4t pojeździłem miesiąc i brakło mocy mogłem kupic odrazu 450


Jakbyś kupił 125 w 2T to powyrywała by Ci łokcie, ale to tak na marginesie.
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez leff » 3/3/2015, 11:38

a jakie masz doswiadczenie?
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Bzyk_R1 » 3/3/2015, 12:32

Kup starą cebre zrób mody ssaka oleju i latać
Avatar użytkownika
Bzyk_R1
Świeżak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 31/8/2010, 20:19
Lokalizacja: Pińczów (TPI)

Postprzez Grynfix » 3/3/2015, 16:15

Tak jak bzyk - myślę Honda ze przerobionym olejeniem pod stunt bedzie bez konkurencji.. Moto poza napinaczami ? raczej bezawaryjne .. a to się da przerobić na manualny więc problem znika :P
Grynfix
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42

Postprzez brian900 » 3/3/2015, 16:26

125 To pierdziawa moze na tor dobre ale nie znudzilo by ci sie taka jazda w kolko ja moją kawa latam po lesie chlopaki maja 250 2t i narzekaja na spalanie troche pojezdza i w baku sucho, a co do moto r6 idzie tanio dorwac kumpel mial to nie narzekal a drugiemu pękła głowica fajnie wyglada a co do 2 biegu to raz zrobisz i masz spokoj na dlugo. kawie 9 tez podziekuje a co z 929 ma ktos. Myślalem ze f4i ma wytrzymaly silnik a piszecie o panewkach wypowie sie ktos jeszcze. Za oceanem doceniali cbr900
brian900
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 14/4/2009, 10:39
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Grynfix » 3/3/2015, 17:15

Problem z panewkami podejrzewam bierze się z przyczyny braku smarowania jak lecisz na gumie w cbr... To jest przez wielu znany temat.. Dlatego napisaliśmy o modyfikacji "olejenia" silnika.. Tak aby podczas gumowania silnik był cały czas smarowany
Grynfix
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42

Postprzez SkoQ » 3/3/2015, 18:27

No a tak poza tym... jeśli w F4i pęka rama, to najczęściej znaczy że kierownikowi i tak już spadły buty ;) a żeby w którejś CBR F4i padł silnik, to jeszcze nie słyszałem takiej historii przynajmniej wokół ludzi z którymi przebywam.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Vergon » 3/3/2015, 19:13

W R6 2001 i 2002 był już spokój ze skrzyniami, dwa poprzednie roczniki sprzed liftu miały stare skrzynie.
Patrz czym ludzie latają w stuncie i kup takie moto, ja bym brał F4i i wrzucił trochę większa zębatkę jak ma to latać normalnie po ulicach.
Moto bardzo popularne do pałowania a mody są opisane na forach krok po kroku i duża dostępność gratów do przeróbek więc nie wiem po co kupować coś mało popularnego i odkrywać koło na nowo.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez brian900 » 3/3/2015, 21:10

To raczej wezmę f4i a takie ostatnie pytanko czy do f4i podejdzie zadupek od f4is podwójne siedzenie i wkładając duza zębatkę np 55Z bardzo kastruje sie moto chodzi o prędkość na poszczególnych biegach pytam tych którzy maja patelnie.
brian900
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 14/4/2009, 10:39
Lokalizacja: Jaworzno

Re: szukam mocne wytrzymale moto do pałowania. pomożecie?

Postprzez andy7 » 3/3/2015, 21:25

brian900 napisał(a):...mialem wczesniej kawasaki zxr 750 streetfightera zrobiona na ponad 120km


Przejechales na niej 120 kilometrow ? Faktycznie masz doswiadczenie :mrgreen:

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3265
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez Grynfix » 3/3/2015, 21:34

chodziło mu raczej o moc 120kM

Choć 120KM to one chyba miały w serii.. 115 zx6.. 140 zx9 .. to jakoś tak bedzie w zx7 :P
Grynfix
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42

Postprzez Vergon » 3/3/2015, 23:29

Ogon ze Sporta do zwykłem F4i nie podejdzie bez rzeźby.
Ja miałem pizze chyba 60z z tego co pamiętam i jak masz zamiar jeździć tym na co dzień po ulicach to sobie odpuść, od ch**a wajchowania, z jedynki na dwójkę przepinasz po 20 metrach.
Wrzuć lepiej +4 z tyłu i -1 z przodu to max moim zdaniem jak moto ma też służyć do normalnej jazdy.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SkoQ » 4/3/2015, 19:17

No to Cię zaskoczę bo F4 miały 52Z, a F4i sport miały w oryginale 54Z, a że osiągi miały ogólnie delikatnie poprawione o tym wszyscy wiedzą, więc jeśli założysz 55Z to nie będzie aż taki ogromny skok jak by Ci się mogło wydawać :)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Black-Ghost » 4/3/2015, 19:48

Latanie po mieście i upalanie... Zabrzmiało jak z podręcznika gimnazjalisty! Wszystkim da sie jeździć po mieście i upalać pytanie tylko po co? Chcesz na to wyrywać małolaty?
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Grynfix » 4/3/2015, 21:00

Black - czepiasz się.. sam mam kolege który ma moto pół stuntowe.. Na trase jakoś jedzie - co prawda więcej niż 180 chyba nie pojedzie przez z dupy przełożenia ale tak po mieście lubi sobie czasami pogumować czy poodwalać.. Chłopak chce tak to niech se tak ma :P Nie moje moto więc może nawet sobie dildo na baku przykleić i na niego wskakiwać.

Czasami po prostu pół stunt jest fajniejszy od stunta czy seryjnego F4 :P
Grynfix
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr