KXF 250
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
KXF 250
Witam chciałbym się mniej więcej dowiedzieć coś o kxf 250 z 2009 roku czy one się psują ?
bo mam zamiar kupić takiego tylko nie wiem czy się opłaca kupić go a później remontować co tydzień proszę aby się ktoś kto posiada kxf sie wypowiedział .
bo mam zamiar kupić takiego tylko nie wiem czy się opłaca kupić go a później remontować co tydzień proszę aby się ktoś kto posiada kxf sie wypowiedział .

- wicked320
- Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 7/2/2015, 19:48
- Lokalizacja: Yamaha
Ja posiadam kx250f z 2012r co prawda ale to blizniacze motocykle z wyjatkiem tego ze twój jest na gazniku jeszcze. Co moge powiedziec to ze jest to motocykl nastawiony seryjnie swoja charakterystyka i zawiechy i reakcji na raz typowo na tor i do scigania sie
W lesie mu ciezko bo jest szatan ;p
Zawieszenie daje sie latwo regulowac w sposób zadawalajacy!
Co warte uwagi to to ze czesci sa dostepne wszedzie wiec nie bedzie problemu a co najwazniejsze jest to 250cc wiec musisz o nia dbac. Tak jak w serwisówce wymiany oleju (olej pasi zeby był jak najlepszej jakosci) i filtrów od deski do deski co dana ilosc motogodzin i regulacja luzów zaworowych tez obowiazkowo! Jak kupisz zadbany egzemplarz to nie bedzie sie sypac. Ja posiadam swój od prawie roku i nie wyskoczylo nic nagle prócz tak jak mowie serwisu wiec na podstawie mojego motocykla stwierdzam ze bezawaryjny ^^

Zawieszenie daje sie latwo regulowac w sposób zadawalajacy!
Co warte uwagi to to ze czesci sa dostepne wszedzie wiec nie bedzie problemu a co najwazniejsze jest to 250cc wiec musisz o nia dbac. Tak jak w serwisówce wymiany oleju (olej pasi zeby był jak najlepszej jakosci) i filtrów od deski do deski co dana ilosc motogodzin i regulacja luzów zaworowych tez obowiazkowo! Jak kupisz zadbany egzemplarz to nie bedzie sie sypac. Ja posiadam swój od prawie roku i nie wyskoczylo nic nagle prócz tak jak mowie serwisu wiec na podstawie mojego motocykla stwierdzam ze bezawaryjny ^^
- koti001
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 16/2/2015, 16:46
jak sie odpowiednio serwisuje to szansa że cos sie "zepsuje" jest baaardzo mała, to sie tyczy kazdego sprzętu,
tylko że odpowiedni serwis mam na mysli serwis dostosowany pod stan techniczny i rocznik, inaczej sie serwisuje roczną sztuke inaczej 10 latka. ale jak tutaj i tutaj sie zadba to powinno jeździc bezproblemowo
tylko że odpowiedni serwis mam na mysli serwis dostosowany pod stan techniczny i rocznik, inaczej sie serwisuje roczną sztuke inaczej 10 latka. ale jak tutaj i tutaj sie zadba to powinno jeździc bezproblemowo
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
gaźniki są sprawdzone, jak cos sie zaleje szybko mozna cos podkręcic cos podczyscic i lecisz dalej
pierwsze wtryski bywały wadliwe, a jak sie czyms zaleją to kaplica ( tzn trzeba juz porzadnie czyscic umiejętnie to robic i jest to trudniejsze) trzeba dbać o czystosc paliwa, zakładac filterki itp musi byc pompa paliwa która też lubi sie popsuc. ale motocykl lepiej reaguje na gaz, jak układ jest dbany i odpowiednio serwisowany to jest teoretycznie mniej awaryjny ( no oprócz moze tych pierwszych modeli wtrysków ) no i mozna kombinować mapy i sie bawić dostrajaniem mocy. wiec są i wady i zalety
pierwsze wtryski bywały wadliwe, a jak sie czyms zaleją to kaplica ( tzn trzeba juz porzadnie czyscic umiejętnie to robic i jest to trudniejsze) trzeba dbać o czystosc paliwa, zakładac filterki itp musi byc pompa paliwa która też lubi sie popsuc. ale motocykl lepiej reaguje na gaz, jak układ jest dbany i odpowiednio serwisowany to jest teoretycznie mniej awaryjny ( no oprócz moze tych pierwszych modeli wtrysków ) no i mozna kombinować mapy i sie bawić dostrajaniem mocy. wiec są i wady i zalety
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
na dobrą sprawe 250tka w 4T to ideał na tor i wiecej nie trzeba. mozna tym do konca zycia latać i sie wciąz uczyć
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
hehe to tak jakby honda nie była bardzo mocna albo inna crossówka.
to samo z rozsypaniem silnika - pokaż mi silnik którego nie da sie rozsypać, juz nie mówie nawet o cross/enduro...
to samo z rozsypaniem silnika - pokaż mi silnik którego nie da sie rozsypać, juz nie mówie nawet o cross/enduro...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
obojętne, bierz co ci sie bardziej podoba, co ma lepsze dodatki, do jakiej marki bys miał lepszy serwis ( moze masz ASO niedaleko)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
nie rozumiem po co ci ta wiedza ? kazdy sprzet opłaca sie kupić, to nie są takie róznice olbrzymie, kazda marka wypuszcza praktycznie identyczny sprzet. takie same czasy ma miedzy serwisowe, tyle samo pali, podobnie kosztuje remont. jak kupisz padło to bedziesz płakał że drogi w utrzymaniu, kupisz zadbaną sztuke to sie bedziesz cieszył jazda i tyle
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
musisz zrozumieć że nie ma jednoznacznej odpowiedni, oba są tak samo mocne, i podobnie kosztuje eksploatacja. mozesz obnizyc koszta np mając ASO yamahy pod nosem to szkoda brac kawasaki i zamawiac częsci przez neta....to jedna z opcji. bierz albo co masz l lepszej opcji, co w lepszym stanie, co ma lepsze dodatki, marka tutaj nie ma znaczenia, zwłaszcza dla mocnego amatora
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
honda to honda a yamaha to yamaha
mało tego suzuki to suzuki a kawasaki to kawasaki 


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości