Zobacz wątek - Hyosung GT 125 - egzemplarz warty uwagi?
NAS Analytics TAG

Hyosung GT 125 - egzemplarz warty uwagi?

Jeśli chcesz porozmawiać o motocyklach, które nadają się dla posiadaczy kategorii A1 lub B (powyżej 3 lat) to jest to miejsce dla Ciebie.
_________

Hyosung GT 125 - egzemplarz warty uwagi?

Postprzez Heart » 27/2/2015, 11:16

Co powiecie tak z grubsza na temat tego hujsunga? Wiadomo, że igła nie będzie i trzeba liczyć się z wyłożeniem gotówki na eksploatacje.

http://otomoto.pl/hyosung-gt-comet-125- ... 50811.html
Heart
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 6/2/2015, 11:05


Postprzez Rura » 27/2/2015, 11:56

Leżał z prawej, leżał z lewej, zestaw napędowy do wymiany, ciekawe jak klocki, klamki do wymiany obie, kiera wygląda na krzywą. Znając życie i motocykle z Włoch, oraz patrząc na ogólne zeszczurzenie pojazdu pewnie serwisu nie widział, a w nim się robi co 4 koła.
;-). Coś jeszcze chcesz wiedzieć? ;-)
Daytona, MW, GT... byle latało ;-).
Rura
Świeżak
 
Posty: 421
Dołączył(a): 30/1/2015, 22:09
Lokalizacja: Szczecin


Postprzez Hans01 » 27/2/2015, 12:02

Po czym poznajesz fakt, że leżał na obu bokach?

Pozdrawiam.
--
Hans

każdy kto próbował kiedyś puścić cichacza w towarzystwie, ten wie jak operować sprzęgłem
Avatar użytkownika
Hans01
Świeżak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 2/10/2014, 12:02
Lokalizacja: z drugiej strony korka do Warszafki

Postprzez Rolnik62 » 27/2/2015, 13:08

Końcówki klamek są połamane, i sprzęgło, i hamulec :) Prawy podnóżek kierowcy jakiś wygięty. Łańcuch wisi jak sznurek do prania, można go naciągnąć, ale to będą ostatki ;)
Jeżdżenie "ścigaczem" po mieście to jak bieganie po lesie w garniturze.
Avatar użytkownika
Rolnik62
Bywalec
 
Posty: 622
Dołączył(a): 2/9/2014, 22:42
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez Rura » 27/2/2015, 13:35

Dokładnie, jeszcze na prawo było nieźle jak się człowiek dobrze poprzygląda.
4 koła + rejestracja+ serwis+ olej+ płyn + zestaw napędowy... wyjdzie jakieś 5 koła jak nic. Za 2005 lekka przesada.
Daytona, MW, GT... byle latało ;-).
Rura
Świeżak
 
Posty: 421
Dołączył(a): 30/1/2015, 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Hans01 » 27/2/2015, 14:06

Kurde, Prawą faktycznie nie sposób przeoczyć, choćby po stanie samego wydechu + klamka hebla i koncówki rolgazu, ale jakim cudem wididzicie połamaną klamke sprzęgła? Pytam z ciekawości, ja po lewej widzę tylko jakieś zdarcia pod kanapą, które świadczą o wywrotce, ale klamka sprzegła? Slepy jestem.

Pozdrawiam.
--
Hans

każdy kto próbował kiedyś puścić cichacza w towarzystwie, ten wie jak operować sprzęgłem
Avatar użytkownika
Hans01
Świeżak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 2/10/2014, 12:02
Lokalizacja: z drugiej strony korka do Warszafki

Postprzez Rura » 27/2/2015, 14:46

Jest wygięta w kierunku jazdy. Była gleba na lewą stronę z kierownicą skręconą w prawo.

Edyta: świadczyć o tym może też brak stoperów na podnóżkach i mocno nie tak ustawiona boczna stopka. Ogólnie ciężko miał w życiu ;-).
Daytona, MW, GT... byle latało ;-).
Rura
Świeżak
 
Posty: 421
Dołączył(a): 30/1/2015, 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez mati5544 » 2/3/2015, 16:58

dodadkowo za tą cenę można kupić coś orginalnego w leprzym stanie
mati5544
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2/3/2015, 12:11
Lokalizacja: Lublin



Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr