HONDA NS1 montesa
Posty: 16
• Strona 1 z 1
HONDA NS1 montesa
Witam. Mam kilka problemów odnośnie mojej hondy ns1.
Kupiłem ją 2 tygodnie temu, podobno świeżo na dotarciu itp. Mniejsza z tym. Po jeździe, idzie dym spod miejsca gdzie zaczyna się tłumik( od razu za cylindrem ). Czym to jest spowodowane?
Cieczaki tak reagujÄ…? 1 raz mam ciecz.
2. Dlaczego przyrost prędkości zaczyna się od 9 tyś obrotów? Gdy osiągnę tą granicę, to tak wyrywa, że można pasażera zgubić.
3. Mam światła z prądnicy, a mimo to jest wejście na akumulator i jest podłączony. Jaką pełni on role? Jak podłączyć zegary pod prądnice, lub akumulator, żeby cały czas nie świeciły( jeżeli pod akumulator)
Kupiłem ją 2 tygodnie temu, podobno świeżo na dotarciu itp. Mniejsza z tym. Po jeździe, idzie dym spod miejsca gdzie zaczyna się tłumik( od razu za cylindrem ). Czym to jest spowodowane?
Cieczaki tak reagujÄ…? 1 raz mam ciecz.
2. Dlaczego przyrost prędkości zaczyna się od 9 tyś obrotów? Gdy osiągnę tą granicę, to tak wyrywa, że można pasażera zgubić.
3. Mam światła z prądnicy, a mimo to jest wejście na akumulator i jest podłączony. Jaką pełni on role? Jak podłączyć zegary pod prądnice, lub akumulator, żeby cały czas nie świeciły( jeżeli pod akumulator)
- PiotruÅ› Panek
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 11/11/2014, 17:41
1. Na jaki kolor kopci?
2. Zobacz na innej swiecy, zobacz co filtrami. A na jalowym biegu tak samo dopiero od 9tys ciÄ…gnie?
3. A co Ci przeszkadza ze zegary ciagle swieca? Tak wychodzily z fabryki
2. Zobacz na innej swiecy, zobacz co filtrami. A na jalowym biegu tak samo dopiero od 9tys ciÄ…gnie?
3. A co Ci przeszkadza ze zegary ciagle swieca? Tak wychodzily z fabryki
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
1. Spod tego miejsca na biały.
2. Wyciągnąłem filtr powietrza uszczerbiony jest z lewej strony, dosyć spory kawałek, może to być przyczyną?
3. Właśnie wgl nie świecą
2. Wyciągnąłem filtr powietrza uszczerbiony jest z lewej strony, dosyć spory kawałek, może to być przyczyną?
3. Właśnie wgl nie świecą
- PiotruÅ› Panek
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 11/11/2014, 17:41
1. Jak swiezo po dotarciu to poczekaj jeszcze troche
2. Ale uszczerbiona obudowa czy wkład filtrujący?
3. Moze sie bezpiecznik spalił. Ale jak chcesz zobaczyc czy wgl dzialaja to na krotko sproboj do aku podpiąc
2. Ale uszczerbiona obudowa czy wkład filtrujący?
3. Moze sie bezpiecznik spalił. Ale jak chcesz zobaczyc czy wgl dzialaja to na krotko sproboj do aku podpiąc
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
1. Ok, ktoś mi mówił, że niby kompresje zaczyna gubić.
2. Wkład filtrujący, nie wiem gdzie teraz taki dostać.
3. Co masz na myśli? Jestem głupi w elektryce. Gdzie są bezpieczniki ?
2. Wkład filtrujący, nie wiem gdzie teraz taki dostać.
3. Co masz na myśli? Jestem głupi w elektryce. Gdzie są bezpieczniki ?
- PiotruÅ› Panek
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 11/11/2014, 17:41
1. Wymień uszczelkę wydechu
2. Nie znam tego modelu, tylko ze zdjęć ale wygląda to na rezonans zatem wszystko ok, tak pracują dwusuwy.
3. Znając życie prąd idzie z cewek nie aku, zegary będą się świecić ze światłami. Sprawdź żarówki, styki, przełącznik, kable.

2. Nie znam tego modelu, tylko ze zdjęć ale wygląda to na rezonans zatem wszystko ok, tak pracują dwusuwy.
3. Znając życie prąd idzie z cewek nie aku, zegary będą się świecić ze światłami. Sprawdź żarówki, styki, przełącznik, kable.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
- PiotruÅ› Panek
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 11/11/2014, 17:41
SpeedyGonzales napisał(a):2. Nie znam tego modelu, tylko ze zdjęć ale wygląda to na rezonans zatem wszystko ok, tak pracują dwusuwy.
W sumie to nie wiem jaka roznica jest do tych 9tys, ale aż tak bardzo nie byloby odczuwalne chyba ze kolega pierwszy raz 2T jezdzi. Ale przynajmniej filtr wymieni

Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
- PiotruÅ› Panek
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 11/11/2014, 17:41
- PiotruÅ› Panek
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 11/11/2014, 17:41
Nie będę zakładał 2 tematu. Dlaczego w dowodzie mam 5 KW, a motocykl jest zarejestrowany na 75 ccm3?
- PiotruÅ› Panek
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 11/11/2014, 17:41
Rozumiem, nigdzie nie mogę znaleźć filtru powietrza. może ktoś mnie wspomóc? Mógłby być taki do wycięcia, to nie przeszkadza prawda?
Użytkowniku "cioracz" coś mówiłeś, że zegary były na stało podłączone, możesz mi to wytłumaczyć?

- PiotruÅ› Panek
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 11/11/2014, 17:41
- MarcinMalinaPL
- Świeżak
- Posty: 59
- Dołączył(a): 8/5/2014, 20:51
- Lokalizacja: Åšwidwin
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości