Zobacz wątek - skuter nie pali 2T

skuter nie pali 2T

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

skuter nie pali 2T

Postprzez fh1216 » 21/2/2015, 00:39

Yamaha 2T . Jezdzil normalnie na 2dzien (a maly mróz byl) juz nie zapalił. Skuter wgl nie pali ani nawet nie chce zalapac jak mu wleje w cylinder.iskra jest, próbowałem kilka świec , filtr powietrza przedmuchalem, gaźnik przeczyszczony SOLIDNIE nawet 2razy, raz jakimś cudem zapalił ale trzeba bylo trzymać dosłownie caly gaz bo inaczej odrazu gasl a żeby ruszyć musiałem odpychać się nogami i podczas jazdy tez troche jechał wtedy max50 a przed awaria jezdzil okolo70. Teraz go w ogóle nie mogę zapalić. Wtedy jak nim jeździłem to słyszałem takie jakby stukanie metalu w silniku( wydaje mi się ze lozyska albo pierścionki poszly chociaż szlif byl robiony okolo pól roku temu ale wiadomo) przy gazniku nic nie bylo ruszane to sam by się nie wyregulowal a zwłaszcza ze nie chce odpalić a nawet minimalnie zalapac jak wstrzykne do cylka.mi się wydaje ze pierścionki poszly lub lewe powietrze ciągnie albo cos jest z zaworkiem iglicowym nie tak bo tak ze tak powiem odrazu zamyka paliwo jakby wam to wytoimaczyc ...tak jakby by byl za niski poziom paliwa(dysza nie może zaciągnąć) ale zaworek jest zamknięty jak tylko troszkę paliwa naleci. Czy mogę przyginac ten"uchwyt" co popycha zaworek iglicowy z tym ze ten uchwyt jest plastikowy? Ale po 1 samo by się tak przestawilo a po 2 to powinien chociaż pierdnac jak mu wstrzykuje paliwo do cylka czyż nie tak?chyba jednak pierścionki co nie? Dodam ze krocca i membrany nic nie sprawdzalem
fh1216
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 9/10/2014, 14:23


Postprzez fh1216 » 21/2/2015, 00:42

Aha te stuki z silnika bylo również słychać przed awaria ale czy tak samo to wam nie powiem bo ja tym nie jezdze
fh1216
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 9/10/2014, 14:23

Postprzez fh1216 » 21/2/2015, 00:45

Rozladowany akumulator ma cos do rzeczy? Raczej nie bo iskra i tak jest a jak juz kreci to i tak bierze prąd z magneta

Na przyszłość edytuj posty, nie pisz jednego pod drugim- Movi
fh1216
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 9/10/2014, 14:23

Postprzez sirturek » 21/2/2015, 09:28

Sprawdź kompresję to będziesz wiedział w jakim stanie jest tłok-cylinder. Znając życie to problem pewnie tkwi w gaźniku, dobrze go wyczyść, każdy kanał, każdą dyszę na spokojnie i zobacz czy paliwo leci z baku może zaworek podciśnieniowy poległ.
sirturek
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 3/7/2014, 13:30

Postprzez SpeedyGonzales » 21/2/2015, 18:27

Edytuj posty, nie pisz jedno pod drugim. Masz przy swoim poście po prawej cztery ikonki, klikasz na tą z ołówkiem/długopisem.i edytujesz.

Świeca mokra, sucha? Jaki kolor?
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez fh1216 » 22/2/2015, 10:49

paliwo leci. pompka na podcisnienie sprawna. nie mam czym sprawdzic cisnienia sprezania. swieca wlasnie bardziej czarna niz brunatna/kawowa jak to inni mowia wiec cos moglbo byc juz wczesniej zle troszke ustawione sklad mieszanki lub zaplon ale mniejsza z tym bo wczesniej chodzil normalnie. gaznik powinien byc czysty bo 2 razy go kompresorem przedmuchalem i kazda dysza i kazdy kanal mial przelot powietrza....cos mnie troche nie pokoi ze jest za maly stan paliwa w komorze plywakowej ale w takim razie powienien chociaz zalapac jak mu wstzykiwalem do cylka co nie ? no chyba ze pierscionki albo cos z tlokiem i nie spreza i nie moze zapalic bo paliwo spiepr*a pod tloka zamiast go sprezyc... sprobuje jeszcze zalatwic ten manometr . ile powienien miec okolo cisnienia ?

EDIT:Sorka ale zle tam wczesniej napisałem. Okazalo się ze wczesniej skuter jezdzil ale byl slaby i wtedy ktos mu przeczyści gaźnik i od tamtej pory nie może zapalić oprócz tego jednego razu ale wtedy byl strasznie zmulony
Kolega Cię już upomniał słownie o edycji postów. Teraz robię to ja. Następnym razem warn - MarSen
fh1216
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 9/10/2014, 14:23

Postprzez MarSen » 22/2/2015, 23:18

No to jak najbardziej może być kompresja. Powinna wynosić 10 +/- 2. Jak ją sprawdzisz to można się dalej zastanawiać.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez Kojczyk » 4/3/2015, 16:18

ewentualnie strzykawką spróbuj wstrzyknąć paliwo do gaźnika i szybko odpalić jak odpali to coś gaźnikiem
Zapytaj mnie a ci odpowiem.
Avatar użytkownika
Kojczyk
Świeżak
 
Posty: 273
Dołączył(a): 15/12/2014, 13:57
Lokalizacja: Zakliczyn

Postprzez MarSen » 4/3/2015, 16:20

Myślę, że kolega dał sobie już z tym radę skoro nie odpisuje, więc nie musisz się wysilać :)
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr