Kawasaki klr 650 kopcenie
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kawasaki klr 650 kopcenie
Witam, mam taki problem z moja klr że zjada mi olej nie jest jakaś duża ilości ale nie wiem jak to rzutuje na dalszą eksploatacje, czy z czasem zacznie pobierać więcej a może coś się z silnikiem stanie? Myśle, że to wina uszczelniaczy bo silnik jest mocny nie przerywy pali za dotknięciem choć mechanikiem nie jestem także są to tylko moje spekulacje. Gdzieś na yt widziałem jak pewien hamerykanin stosuje gęstszy olej do swojej klr aby ograniczyć spalanie oleju a nawet zniwelować, ja mam teraz wlany Motul 10w40 a myśle właśnie teraz nad motulem 20w50 tylko nie wiem jak to się bedzie miało w praktyce, jeśli ktoś ma doświadczenie w tej kwestii albo zna się na olejach to proszę o odpowiedzi.
Jeszcze interesowało by mnie ile tak mniej więcej może wziąć mechanik za wymiane wszystkich uszczelniaczy?
Jeszcze interesowało by mnie ile tak mniej więcej może wziąć mechanik za wymiane wszystkich uszczelniaczy?
- snakee15
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 3/7/2013, 00:20
- Lokalizacja: Ka
Gęstszy olej to rozwiązanie chwilowe, jeśli to uszczelniacze to po jakimś czasie się dalej wyrobią i znów będzie kopcić więc na hamerykanina nie patrz. Chcesz trwały efekt, napraw silnik. Spalanie oleju powoduje ponadto powstawanie nagarów na tłoku, głowicy, zaworach i wydechu. Zrób próbę olejową i będziesz wiedział co go boli, jak nie masz manometru to Ci zrobią to w każdym warsztacie za parę złotych.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Witam ponownie, nie chce tworzyć nowego tematu także zapytam tutaj. Ostatnio skrzywiłem felge i poszukuje nowej na tył, znalazłem taką niby do klr 650 ---> http://allegro.pl/kawasaki-klr-650-kolo ... 74351.html
jednak jest pewien szczegół który wyróżnia ją, mianowicie w miejscu gdzie się zakłada zebatkę są tam mocowania i śruby natomiast ja w swojej feldze nie posiadam takich mocowań po prostu wkłada się do środka takie "cos" i potem do tego zębatkę bez żadnych śrub. Dodać można, że to jest oczywiście koło z hamulcem tarczowym także konstrukcja powinna być taka sama i teraz nie wiem czy warto kupować czy stara zebatka mi sie spasuje.
Zdjęcie mojej felgi w załączniku:
jednak jest pewien szczegół który wyróżnia ją, mianowicie w miejscu gdzie się zakłada zebatkę są tam mocowania i śruby natomiast ja w swojej feldze nie posiadam takich mocowań po prostu wkłada się do środka takie "cos" i potem do tego zębatkę bez żadnych śrub. Dodać można, że to jest oczywiście koło z hamulcem tarczowym także konstrukcja powinna być taka sama i teraz nie wiem czy warto kupować czy stara zebatka mi sie spasuje.
Zdjęcie mojej felgi w załączniku:
- Załączniki
-
- felga.jpg (115.29 KiB) PrzeglÄ…dane 1713 razy
- snakee15
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 3/7/2013, 00:20
- Lokalizacja: Ka
To "coś" to zabierak. Możesz zregenerować starą felgę wymieniając obręcz i szprychy, tylko nie wiem czy to będzie finansowo opłacalne...
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości