RozrzÄ…d fmi157
Posty: 13
• Strona 1 z 1
RozrzÄ…d fmi157
Witam szukałem już po różnych forach i nigdzie nie moge znaleźć jak mam ustawic rozrząd w silniku 157fmi. W moim silniku wyrobiła się tulejka na tej zębatce co jest krzywka od popychaczy zaworów i wymieniłem ją na nową lecz pech chciał i nie zaznaczyłem sobie miejsca w którym wyciągnąłem tą zębatke. Ustawiłem więc po swojemu czyli tłok w górnej pozycji i krzywka skierowana w góre i o dziwo silnik odpalił lecz zawory nie otwierają sie tak jak ma być i kompresja cofa mi się w gaźnik prosze o pomoc w ustawieniu tego rozrządu.
- Mam_Pytanie
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 7/2/2015, 17:17
- Lokalizacja: Opolskie
A więc tak o ile pamiętam i się nie mylę na magnecie masz 3 oznaczenia znak T musi być widoczny na klapie jak masz ten plastikowy korek od strony magneta to znaczy że tłok jest w pozycji górnej potem w głowicy masz rowek musisz ustawić zębatkę tak aby znaki się pokrywały pamiętaj aby podczas tej pracy nie kręcić magnetem bo tłok nie będzie w górze robiłem tak w swoim to to jest męczarnia powodzenia do odważnych świat należy
))

- Ganjamafia
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 19/7/2014, 14:33
- Lokalizacja: Rzepin
A ja na tej zębatce mam taką kropke zaznaczoną to ona ma być skierowana w gore i też ma się pokrywać z tymi znakami czy jak? a i w którym dokładnie miejscu jest ten znak na głowicy?
- Mam_Pytanie
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 7/2/2015, 17:17
- Lokalizacja: Opolskie
- Ganjamafia
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 19/7/2014, 14:33
- Lokalizacja: Rzepin
- Mam_Pytanie
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 7/2/2015, 17:17
- Lokalizacja: Opolskie
- Mam_Pytanie
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 7/2/2015, 17:17
- Lokalizacja: Opolskie
Tam mam tak samo jak w linku po 0,05 na ssącym i wydechowym. Ustawiłem też ten rozrząd tak jak mi Ganjamafia napisał i kompresja już się nie cofa teraz tylko mam prroblem z wyregulowaniem gaźnika. Wiecie może jakie są ustawienia fabryczne tego gaźnika PZ27?
- Mam_Pytanie
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 7/2/2015, 17:17
- Lokalizacja: Opolskie
- Mam_Pytanie
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 7/2/2015, 17:17
- Lokalizacja: Opolskie
Po ustawianie rozrządu i wyregulowaniu gaźnika problem dalej powrócił kompresja bije w gaźnik i strzela z wydechu ogniem a i jeszcze przyjrzałem się dokładnie oznaczeniom silnika i wychodzi na to że jest to dokładnie silnik 163fml. Prosze o pomoc bo już sam nie mam pomysłu co zrobić.
- Mam_Pytanie
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 7/2/2015, 17:17
- Lokalizacja: Opolskie
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości